Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-10, 23:44   #1
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Ja, hvor mange maskinen med klesvaske kjører dere i uken. Og hvor mange er dere i husstander, barn som skittner mye?

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 23:47   #2
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Vi vasker nok en plass mellom 7 og 12 maskiner i uken. Er to vokse og to barn som skittner seg mye til, spessielt om vår/sommer. Og så vaskes det en del treningstøy, skifter på alle sengen en gang i uken. Så det blir fort mye klær og vaske.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.

Sist redigert av siljemoren : 28-05-10 kl 00:05.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 23:49   #3
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

3, av og til 2 maskiner i uka. Er 5 i familien - to voksne, en 5-åring, en 3-åring og en baby. Ingen av oss skitner oss mye til, treningstøy brukes ofte flere ganger før det vaskes, håndkler brukes flere ganger før de vaskes, osv.

Det som skiftes hver dag er undertøy og sokker. Tøy vaskes når det er skittent - dvs med flekker eller lukt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 23:52   #4
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

3, av og til 2 maskiner i uka. Er 5 i familien - to voksne, en 5-åring, en 3-åring og en baby. Ingen av oss skitner oss mye til, treningstøy brukes ofte flere ganger før det vaskes, håndkler brukes flere ganger før de vaskes, osv.

Det som skiftes hver dag er undertøy og sokker. Tøy vaskes når det er skittent - dvs med flekker eller lukt.

Enten vasker jeg ekstremt mye mer en det som er normalt eller så vasker du lite.

Barna må av og til skiftes på etter barnehagen, da er de svart fra topp til tå. Bokstavelig talt. Og våt blir de ofte, så vi får med en del bytte tøy hjem fra barnehagen også.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.

Sist redigert av siljemoren : 27-05-10 kl 23:59.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-10, 23:57   #5
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Vi vasker minimum to maskiner pr. dag. Vi er 6 personer
(Kunne sikkert brukt hånddukene mer enn en dusj, men jeg synes det er så ekkelt )

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:00   #6
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Enten vasker jeg ekstremt mye mer en det som er normalt eller så vasker du lite.

Barn må av og til skiftes på etter barnehagen, da er de svart. Bokstavelig talt. Og våt blir de ofte, så vi får med en del bytte tøy hjem fra barnehagen også.

Jeg vasker lite. Det er prioritert i hjemmet vårt å vaske lite. Både miljømessig og økonomisk, men ikke minst fordi det er så mye annet morsomt å bruke tida på.

Det er sjelden ungene griser. Det hjelper mye. Utroooolig sjelden de har flekker på klærne. Bukser som er møkkete på knærne kan de bruke en dag til hvis de f.eks. skal på tur i barnehagen (det skal de ofte).

Generelt vasker jeg kun skittent tøy. Dvs at jeg aldri har noen "nå har de blitt brukt lenge nok-tøy" til vask. Enten lukter eller ser det skittent ut - og da vaskes det - eller så er det rent nok til å brukes en gang til. Det som vaskes ofte hos oss er kun undertøy, sokker, kluter og oppvaskhåndkler.

Sengetøy bytter vi en gang i måneden som deg, noen ganger oftere. Det blir som regel en vask for seg selv.

Treningstøy vasker vi som sagt ikke hver gang. Henger det ofte ute ( i hvert fal på sommeren) eller i boden, også brukes det noen ganger til før det må vaskes. Det hjelper også mye. Mannen trener nesten hver dag og i det siste har jeg også begynt å trene 3 ganger i uka. Hadde blitt 10 skift som skulle vaskes det.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:05   #7
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Ca 7maskiner i uka, vil jeg tro. 5 personer i husholdningen. Vi er, som oslo78 opptatt av å ikke vaske bare for å vaske, men vi klarer liksom ikke å vaske noe særlig mindre enn vi gjør. Mannen røyker, og bruker dermed ikke klær mer enn en dag om gangen, jeg har for tiden stort sett gulpeflekker på meg, så det er flaks om klærne varer en dag før de må vaskes. Det samme gjelder babyen. De to store bruker klærne til de blir skitne, men det tar sjelden veldig lang tid. Jeg kler ikke på ungene skitne klær, altså.

Legg til sengetøy (har en sengevæter), håndklær (de brukes flere ganger, altså), baderomsmattene, uteklær osv, så kjøres det jevnt over en maskin om dagen.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:08   #8
siljemoren
Erfaren
 
siljemoren sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
Innlegg: 964
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg vasker lite. Det er prioritert i hjemmet vårt å vaske lite. Både miljømessig og økonomisk, men ikke minst fordi det er så mye annet morsomt å bruke tida på.

Det er sjelden ungene griser. Det hjelper mye. Utroooolig sjelden de har flekker på klærne. Bukser som er møkkete på knærne kan de bruke en dag til hvis de f.eks. skal på tur i barnehagen (det skal de ofte).

Generelt vasker jeg kun skittent tøy. Dvs at jeg aldri har noen "nå har de blitt brukt lenge nok-tøy" til vask. Enten lukter eller ser det skittent ut - og da vaskes det - eller så er det rent nok til å brukes en gang til. Det som vaskes ofte hos oss er kun undertøy, sokker, kluter og oppvaskhåndkler.

Sengetøy bytter vi en gang i måneden som deg, noen ganger oftere. Det blir som regel en vask for seg selv.

Treningstøy vasker vi som sagt ikke hver gang. Henger det ofte ute ( i hvert fal på sommeren) eller i boden, også brukes det noen ganger til før det må vaskes. Det hjelper også mye. Mannen trener nesten hver dag og i det siste har jeg også begynt å trene 3 ganger i uka. Hadde blitt 10 skift som skulle vaskes det.

Du er heldig som vaske så lite. Mine små er så skittener seg mye til som jeg skriver, så det er nok der alle maskinen går.

Og sengetøy vasker jeg en gang i uken, jeg skrev feil i sted. Så da blir jo det bare to maskine med det.

Jeg er lei av og vaske, brett og få klær i skuffer og skap.

__________________
Ingen ektemann er ennå blitt skutt mens han tok oppvasken.
Ukjent.
siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:09   #9
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Hvertfall 10 maskiner i uka, 2 voksne og 3 barn. Blir mye håndklær, og jeg orker bare ikke tanken på å tørke meg med det samme flere ganger. Dessuten har vi ei på 5 som er "Flekkfrid" og som på død og liv må skifte hver gang det kommer en flekk og det er ofte. Og ei på 2 som ser ut som en grøftegraver etter hvert måltid i tillegg til å faktisk være en grøftegraver i sandkassa. Eldstemann kunne ikke bry seg mindre om hvor mange dager klærne brukes, eller hvor skitne de er - enda!

Jeg og mannen kan fint bruke klærne flere dager om det ikke er skittent, men ofte så må vi skifte fordi "grøftegraver'n" vår har vært kosete som vanlig, og snørr og leverpostei har en tendens til å ikke se så pent ut på bukser og genser.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:10   #10
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Hmmmm.... vet ikke helt faktisk. 7-8 kanskje.
Skifter sengene 2 ganger i mnd og det blir jo 2 vask pr.gang bare der og i denne sesongen er det sjelden at utenpåklærne holder mer enn en dag. Dessuten skvetter eldstemann så selv om buksene er rene så må de vaskes pga lukt. Treningstøy blir det jo også litt av, ikke snakk om at jeg bruker det to ganger.
Er 2 voksne og 2 barn (3 og 5 år)

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:10   #11
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Sjeldnere på vinteren enn på sommeren.
Kanskje fire-fem maskiner i uka på vinterstid og en sju til ni på sommeren.

På sommerstid holder jo podens tøy bare en dag da de ikke har noe yttertøy som "tar av" for grusen og sanda

Vi er tre personer.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 00:11   #12
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Jeg prøve å late som jeg ikke har vaskemaskin. Hva hadde da blitt vasket? Tror ikke noen hadde klart å vaske 12 maskiner klær i uka for hånd altså. Og det er ikke SÅ mange år siden folk ikke hadde vaskemaskin. Kravene til hvor plettfrie klærne må være har blitt litt for høye mener jeg. Dette er et sted det er lett å spare miljøet.

Når det er sagt, vet jeg at vaskemengden min kommer til å øke når ungene blir større. De får større klær og begynner å svette. Da blir det flere maskiner selvsagt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 07:28   #13
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Vi er 5 i familien, bruker håndklærne flere ganger, skifter stort sett på senga hver 14.dag, og vi vasker ca 7-9 maskiner i uka. Jeg har 2 store barn som hiver klærne i skittentøyet selv, og jeg går ikke og tar det opp igjen selv om det ikke er skittent/lukter. For etter å ha ligget med møkkete kluter ol er de ihvertfall blitt skitne...

Vi har vaskemaskin som tar 7 kg tøy,og jeg vasker stort sett alltid fulle maskiner.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 07:32   #14
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Vi er 4 stk. og her går det vel ett par små maskiner i leiligheten og minst 4 schvvvære maskiner i vaskeriet.
Er litt for dårlig på å bruke tøyet mer enn en dag,
ting havner som regel rett i skittentøyet når ungene kler av seg for kvelden.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 07:33   #15
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Tipper vi i snitt kjører 8-9 maskiner i uka? Vi er 2 voksne og 2 barn. Fremdeles er det få klær barna kan ha på flere dager etter hverandre.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 07:34   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Vi er som Oslo78, 2-3 maskiner i uka. Håndklær brukes flere ganger, og klær vaskes først når de er skitne. Men jeg ser at ungene mine skitner seg mindre enn mange. Sengetøy skiftes omtrentlig en gang i måneden.

Jeg liker ikke å vaske klær, så jeg gjør det ikke mer enn jeg gidder.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 07:45   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Håndklær brukes flere ganger før de vaskes, og senest i morges flekkvasket jeg buksa mi etter at jeg hadde tatt den på (Knerten spiste jogurt til kveldsmat, og koste mamma'n sin mens hun prøvde tørke av ham etterpå...) Undertøy (og deri regner jeg Knertens body) byttes daglig, ellers går vi etter "brukes til det er skittent/for skittent til flekkvask. Men med en sønn som griser til både seg selv og oss til tider, er det ikke alltid det er så lenge... Sengetøyet tar jeg når jeg kommer på at det er på tide, det er vel ca månedlig, selv om tanken min er annenhver uke...

Vi vasker nok i alle fall ei maskin for dagen i snitt, antakelig ca ti i uka. Vi er tre i familien, to voksne og en tøybleiebruker på knapt to år. (bleiene er ei maskin hver 3. dag.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 07:47   #18
Orkide
Utenlands
 
Orkide sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.344
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Vi vasker nok 5-7 maskiner i ukern. Her kastes stort sett alle klaer til vask etter en dag i bruk og haandklaer brukes som regel kun en gang. Sengetoey vaskes en gang i uken eller annenhver uke.

Vi er to voksne og et barn paa straks fire. Venter baby om tre uker og da blir det nok mer vask ettersom vi gaar over til toeybleier igjen.

Jeg liker aa vaske klaer men er ikke glad i aa brette. Det er det derfor mannen min som tar seg av.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 07:49   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

Jeg liker også å vaske klær egentlig. Jeg fordrar ikke å brette dem da, og det gjør ikke mannen heller, så til tider har vi egentlig et par store oppbevaringsbokser med rent tøy, så kan man finne det man trenger der... (Klesskapet vårt er derimot fullt av tøy vi ikke bruker, så det som havner der finner vi aldri igjen...)

Ok, helt så ille er det ikke da, men nesten...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-10, 07:51   #20
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor mange maskiner med klesvask i uken?

5 ganger i uka kanskje? Både toåringen og ettåringen søler en del og mannen bruker en arbeidsskjorte pr dag. I tillegg jobber jeg i bhg så det går en del tøy med hos meg også.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no