Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trenger kvinner egne parkeringsplasser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 04:27   #41
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.483
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger kvinner egne parkeringsplasser?

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Hvor mange har rygget inn i dette skiltet :

Sikkert bare en misunnelig mann!

Neida, seriøst. Enkelte plasser hadde det sikkert vært kjekt, men jeg ville heller ha lagt ned penger i andre ting. Eks menneskelig overvåkning av parkeringshus. Jeg er heller ikke kjent med at overfallsvoldtekt i parkeringshus har skjedd i Norge (jada, jeg vet at en gang må være den første. ). Jeg tror at Norge ennå er slik geografisk sett at overfallsvoldtekter skjer lettere andre plasser.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 08:48   #42
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger kvinner egne parkeringsplasser?

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Nå tror jeg vel kanskje ikke den statistikken gjelder parkeringshus, som vel stort sett er overvåkede. Når det kommer til selve redselen, tror jeg med hånden på brystet at den er ganske jevnt fordelt mellom menn og kvinner.

Hvor stor grad av overvåkning det er tror jeg kan diskuteres.
For en stund tilbake var det et program på tv som tok for seg menm som møtte unger jenter på nett (utga seg selv for å være unge gutter) disse jentene møtte de og en som ble ntervjuet (anonymt) fortalte at han hadde hatt se med jenta i et parkeringshus. Han hadde blitt anbefalt det stedet av en kamerat. For parkeringshusene hadde kamera ja, men det dekket IKKE hele parkeringshuset.

Redselen er nok jevnt fordelt, men jeg vil tror at sjangsene for å bli voldtatt f.eks er større for en jente/dame en for en gutt/mann.
Selv om det helt klart er store mørketall når det gjelder voldtekt av menn/gutter. Da dette fortsatt i mye større grad er et tabu og virkelig blir sett på som "flaut".

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no