Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Katten min er så merkelig i dag..

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 11:16   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Katten min er så merkelig i dag..

Vi har en liten jente pus på ca 6 månder. I går var hun ute hele ettermiddagen og kvelden, det pleier hun ofte å være.

men når hun kom inn når vi skulle legge oss i går kveld var hun skikkelig merkelig..

Hun lager ikke en lyd, hun pleier ofte å mase veldig og være veldig oppmerksomhetsyk. rulle på gulvet foran oss osv. men det gjør hun ikke. Hun sitter bare helt stille å ser ut vinduet.. eller tusler rundt uten å si et lyd. hun har gitt fra seg 1 lyd siden kl 22 i går kveld.. og det var et lite pip.

hun ser ikke ut til å ha vondt. men hun virker rett og slett redd. hun har fått vert inne hos oss i natt fordi vi merket noe var galt. hun har bare lagt ved fotenden min å sett på døra. innimellom kommet for litt kos.

hva får en liten pusejente til å oppføre seg sån?

første tanken som slo meg var "voldtekt" men er jo ikke så mye jeg kan gjøre med noe sånt uansett..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 13:25   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katten min er så merkelig i dag..

Løpetid.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 13:41   #3
Bequita
Walking in the air
 
Bequita sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.477
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katten min er så merkelig i dag..

Hun er nok forelska! Jeg har i hvertfall merket meg at hankattene er ute på sjekkern for tiden her i strøket. Mye gauling om natta.
Men rare katter, ja! Det vet jeg alt om. Alle mine katter har vært rare, hele tiden!

__________________

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 13:42   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katten min er så merkelig i dag..

Katter er jo alltid rare.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 13:47   #5
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katten min er så merkelig i dag..

Kanskje hun er litt deprimert? Humørsyk Det går nok fort over.

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 13:57   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Katten min er så merkelig i dag..

Jeg vil også tippe at det er løpetid.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 14:16   #7
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Katten min er så merkelig i dag..

Tenker hun er i ferd med å få løpetid ja. Du skal se hun begynner å hyle i løpet av et par dager. Stakkers dere. Forferdelig leven.

Er hun sterilisert?

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 15:39   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Katten min er så merkelig i dag..

Hun er egentlig utrolig merkelig.. nå er hun nesten normal derfor jeg reagerte..

er nok løpetid.. hun er ikke sterilisert siden hun bare er 6 månder, men vi må bestille time nå. så vi bare får menneskebaby i hus og ikke masse småkatter i tillegg.

I følge svigerfar pleier damepusen dees og å oppføre seg på den måten når noen mannfolk har vert å prøvd seg på henne.. så det er nok det..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 16:54   #9
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Katten min er så merkelig i dag..

Da får dere nok snart(ca 2 mnd går de drektige) noen små baby puser i hus også da..

Lykke til.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 17:09   #10
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katten min er så merkelig i dag..

Er nok løpetiden som har kommet og all oppmerksomheten hun får i følge av det kan være litt skummel.
Husker det med mine jenter.
Fikk de sterilisert på flekken da de var 6 mnd.
Men de rakk og ha en løpetid.
De blir helt rare.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no