Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Valget 2007

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-07-07, 10:26   #21
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget 2007

Jeg så deg på en liste her om dagen og nå skal jeg få heeeele Norge til å stemme på deg. :Ond:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 10:27   #22
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget 2007

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg så deg på en liste her om dagen og nå skal jeg få heeeele Norge til å stemme på deg. :Ond:

Hvilket parti var det?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 10:28   #23
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget 2007

Det var selvsagt Krf.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 11:57   #24
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget 2007

Nå. Det kunne jo vært verre.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-07-07, 12:01   #25
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Valget 2007

Ja, Eirik Glambek Bøe (fra Kings of Convenience) har hatt en sak om dette i Bergen. Han stod først på lista for venstre (frivillig og langt oppe), men har valgt å trekke seg fordi han skulle bli pappa og kona/samboer måtte ut i legeturnus, sannsynligvis utenfor Bergen. Det ble for mye å kombinere karriere og familieliv med sannsynlig deltakelse i bystyret, mener at han stod ganske langt oppe på lista.

Det ble litt bråk av dette i Bergen, men han fikk nå trekke seg.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-07, 12:06   #26
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Valget 2007

Man kan bli satt opp uten å ønske det. En grunn til å bli lovlig fjernet er hvis man ikke bor i kommunen det gjelder eller kan vise til at man skal flytte derfra før valget. Tidligere mener jeg at man også kunne nekte hvis man allerede er medlem av et annet parti, den grunnen vet jeg ikke om er der lenger.

Ble spurt av AP i år, men kunne vise til at jeg ikke bare flytter fra kommunen, men også fra fylket og landsdelen, da slapp jeg. Men mannen min ble ført opp (de spurte først) for AP i kommunen vi flytter til, han er også medlem der.

Seriøse partier fører ikke opp folk som ikke er spurt og folk som takker nei.

En eller annen nevnte at hun/han ikke ville stå på noen liste om man så fikk betalt for det. På slutten av åttitallet ble en forskrift eller lov endret slik at alle kommuner må gi en "rimelig" godtgjørelse til kommunestyre- og utvalgsmedlemmer. Og den kan ikke settes så lavt som kr 1 pr møte, da sier fylkesmannen stopp.

Har vært i kommunestyret 12 år til sammen, syns jeg kan slappe av en god stund til med god samvittighet.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-07, 17:10   #27
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Valget 2007

Står ikke på non liste, men er trofast medlem av SV.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-07, 11:29   #28
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valget 2007

Jeg står på liste. Jeg er nummer 42! Madam MIm er meningen med livet!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no