Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en dobbeltgjenger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-07, 23:39   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Har du en dobbeltgjenger?

Her om dagen kom en av mange som er innom jobben rett som det er for å levere ting på jobben og sa at jeg var så lik en som han kjente. Veeeldig lik sa han.
Det har jeg hørt en gang før også. Da en i klassen min for en del år siden spurte meg om jeg hadde vært ute og jogget dagen før. Sa bare at å nei, det var nok ikke meg.
Det er jo litt morsomt.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 23:45   #2
Tøsa
Bølle
 
Tøsa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 591
Tøsa er litt kulTøsa er litt kul
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Sambo møtte seg selv, på en flyplass i Seatlle! Rart. Sambo sa: Snakk om og møte seg selv i døren!

__________________
TØSA
Tøsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-07, 23:48   #3
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Ikke nå lenger. På slutten av barneskolen var jeg visstnok dobbeltgjengeren til "Frida med hjertet i hånden". Kan ikke si at jeg likte det.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:05   #4
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Hadde. Møtte henne og venninna ute på byen for noen år siden. Venninna var temmelig dritings og henvendte seg til meg og ble sur for at jeg ikke kunne svare. Det verste av alt var at hun så ut sånn som jeg gjorde noen år tidligere, når jeg hadde kort hår. Den gangen på byen hadde jeg langt.
(Var oppmerksom på henne pga at en kompis hadde vært sammen med henne, og alle sa jeg måtte møte henne fordi vi var så like.)

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:06   #5
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Nei, heldigvis ikke. Det hadde vært for ille om det skulle vært to av meg.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:10   #6
komo
Aktiv
 
komo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 112
komo er litt kul
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Har en dobbeltgjenger i huset, min datter, om i en noe yngre versjon!

komo

__________________
100% Naturlig
komo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:14   #7
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Sint!

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, heldigvis ikke. Det hadde vært for ille om det skulle vært to av meg.

Jeg opplever stadig å bli tatt for en annen, både her hjemme på berget og "der ute". Et kjent fjes. Wenhe Foss tror hun kjenner meg, sånn i forbifarten. Underlig...

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:14   #8
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Hun er så gammel at hun nok er litt senil.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:19   #9
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hun er så gammel at hun nok er litt senil.

Åge Kvalbein, Bjørn Eidsvåg, Ove Andsnes, min kone...

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:23   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Du har absolutt ingen sammenheng i postene dine. Jeg nekter å tro at du er lege, for leger må ha en god porsjon IQ.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:31   #11
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du har absolutt ingen sammenheng i postene dine. Jeg nekter å tro at du er lege, for leger må ha en god porsjon IQ.

Du bet på den også, du... Sitron. Du er en enkel sjel.
Jeg hadde tidvis forhåpninger ved din gjennomsyrte negativitet, a la en vis person. Men ikike mer.. Sorry

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:33   #12
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

I rest my case; du er uten tvil et troll.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:36   #13
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Ja, jeg hadde i alle fall da jeg var yngre. Alle trodde jeg hadde vært modell i TOPP for en heavy metal t-skjorte. Jeg ville vel heller ha spist mark enn å bli sett i en sort t-skjorte med dødningehoder og flammer...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 00:36   #14
Edvard
Superaktiv
 
Edvard sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 312
Edvard er litt kulEdvard er litt kul
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

I rest my case; du er uten tvil et troll.

Du kan ikke en gang skikkelig engelsk...?

__________________
Mattis: "Du skal tala til meg som folk"
Edvard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 05:59   #15
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jeg forveksles daglig med en veldig god venninne og arbeidskollega av meg. Vi er fra samme sted, har samme dialekt, er begge blonde og omtrent like høye. Ja, der stoppet vel likheten. Jeg skjønner ikke at de ikke ser forskjell på oss. Jeg har gitt opp. Når kollegaer fortsetter samtaler de har hatt på telefon med henne med meg bare nikker jeg.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 07:20   #16
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Ja jeg har visstnok det. I hjembyen min. Moren min har også sett denne jenta flere ganger, og kan bekrefte at vi er like. Eksen min (som forøvrig hadde en litt sær form for humor) hadde sett det han trodde var meg på universitetsområdet. Han hadde fulgt etter "meg" et stykke, ventet til "jeg" stoppet og plantet et finger godt i øret "mitt".

"Unnskyld du har en finger i øret". Sa han. Hvorpå en vilt fremmed jente snur seg og sier "ja, kan du ta den ut?".

Det må ha vært usannsynlig pinlig. Selv for han.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 07:27   #17
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

"Unnskyld du har en finger i øret". Sa han. Hvorpå en vilt fremmed jente snur seg og sier "ja, kan du ta den ut?".

Det må ha vært usannsynlig pinlig. Selv for han.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 08:47   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Nei det tror jeg ikke at jeg har. Det er like greit.

Ler av eksen til zol.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:31   #19
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jeg har vissnok det, så henne på et bilde i byen en gang. Da hadde farmors søster ringt og gratuleret med at jeg hadde forlovet meg med en kjekk militær. Måtte såklart ned å se på bildet og det var jaggu helt som å se meg selv. Spoky

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:35   #20
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Hadde ei da jeg jobbet i Oslo. En kollega .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no