Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en dobbeltgjenger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-07, 21:36   #21
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja jeg har visstnok det. I hjembyen min. Moren min har også sett denne jenta flere ganger, og kan bekrefte at vi er like. Eksen min (som forøvrig hadde en litt sær form for humor) hadde sett det han trodde var meg på universitetsområdet. Han hadde fulgt etter "meg" et stykke, ventet til "jeg" stoppet og plantet et finger godt i øret "mitt".

"Unnskyld du har en finger i øret". Sa han. Hvorpå en vilt fremmed jente snur seg og sier "ja, kan du ta den ut?".

Det må ha vært usannsynlig pinlig. Selv for han.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:50   #22
Ginger2
Naiv og Super
 
Ginger2 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.108
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Nei, det ikke som jeg har hørt, hvertfall.

Mannen derimot får stadig kommentarer på at han ligner både den ene og den andre....

__________________
Seiler min egen sjø
Ginger2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 21:56   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jeg har visst mange dobbeltgjengere - Da jeg studerte var det veldig ofte at noen spurte meg om jeg var søstra til..... Det ble til slutt en vits, så da en som kjente brodern spurte om jeg var søstra til, ble han møtt med hånlatter av 2 kompiser...men det var rett altså...

Da jeg gikk i 6.klasse lignet jeg på "Jennifer" som spilte i "family ties" (hun lysa)

Var definitivt ikke fornøyd med det...

(Helt klart mer fornøyd da en kompis mente jeg lignet på Helena Christensen )

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:10   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Søstrene mine. Begge to, åpenbart.


Nevnte jeg at de er 25 og 29?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:34   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jeg møtte min dobbeltgjenger selv en gang, på en butikk i Brüssel
Vi så bare sjokkert på hverandre, og gikk videre...

Det var litt ekkelt. For vi så det nok tydelig begge to.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:38   #26
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Ja, jeg hadde i alle fall da jeg var yngre. Alle trodde jeg hadde vært modell i TOPP for en heavy metal t-skjorte. Jeg ville vel heller ha spist mark enn å bli sett i en sort t-skjorte med dødningehoder og flammer...

Er det galt å ha en fortid med slike t-shirts også nå?




__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 22:39   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Er det galt å ha en fortid med slike t-shirts også nå?





Jeg var superkul i METALLICA t-skjorte

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:05   #28
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg var superkul i METALLICA t-skjorte

Du och jag, guniss. Du och jag!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-07, 23:16   #29
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

En kveld i min tidlige ungdom (jeg er jo fortsatt ungdom), krevde jeg å få se bilde av x-ens x. Hun var klin lik meg. Bortsett fra at hun hadde på seg BLÅ leppestift.

Av de mere smigrende dobbeltgjengerne er det en kollega som mener å hevde. Han kaller meg bare Charlotte, som i Sex and the City.
Dobbeltgjenger er vel å ta litt hardt i, men det er vel lov på en lillelørdag?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 15:03   #30
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jeg lignet på Sandra Kim da jeg var 12

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 17:49   #31
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Min datter ligner på meg i en yngre utgave.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 17:57   #32
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jeg har tre søstre, og jeg ligner på to av dem. Litt på den eldste (som er 42) og mest på den yngste (som er 31). Det er mange som forveksler oss, hvilket er greit for meg og ikke fullt så kult for henne (siden jeg er åtte år eldre).

Øvrige dobbeltgjengere kjenner jeg ikke til.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 18:34   #33
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Ikke som jeg vet om da...

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 18:42   #34
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Da jeg studerte i Bergen, ble jeg stadig vekk tatt for å være vokalisten i et lokalt band. Men det er lenge siden nå.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 18:42   #35
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Har ofte blitt hilset på av folk jeg aldri har sett før, men det har vel skjedd med de fleste

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 18:43   #36
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Mannen derimot får stadig kommentarer på at han ligner både den ene og den andre....

Min mann også. Alt fra Russel Crowe til Kurt Nilsen

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 18:43   #37
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Ikke nå lenger. På slutten av barneskolen var jeg visstnok dobbeltgjengeren til "Frida med hjertet i hånden". Kan ikke si at jeg likte det.



Det har jeg også fått høre, men jeg synes du ligner henne mer faktisk!

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 18:50   #38
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jeg har en dobbeltgjenger som visstnok skal hete Barbro..

En ufattelig lekker mann stoppet meg på Karl Johan for mange år siden, omfavnet meg og snakket om hvor lenge siden det var siden han hadde sett meg.. Kalte meg Barbro og ba meg slå han opp i katalogen og ringe han snart!!!

Jeg hadde ingen anelse om hvem vedkommende var, men skulle gjerne har ringt han altså :sikle:

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 18:52   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?



Ingen dobbeltgjenger på meg gitt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-07, 20:04   #40
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Da jeg gikk i 6.klasse lignet jeg på "Jennifer" som spilte i "family ties" (hun lysa)


Jaja. Godt du føler deg bedre nå, "Helena"...

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no