Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en dobbeltgjenger?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-07, 00:59   #41
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Ja hipp hurra jeg har visst det. Da jeg var ny i firmaet ville ingen håndhilse på meg eller hilse whatsoever. Grunnen`? Jo jeg hadde visst jobbet der i mange år og alle kjente meg. Jeg vet den dag i dag ikke hvem som er min dobbeltgjenger.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 01:11   #42
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, heldigvis ikke. Det hadde vært for ille om det skulle vært to av meg.

Hehe! Ikke sant?
Har fått høre av en ex at jeg ligner Isabella Rossellini ... I wish!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 01:19   #43
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jeg har visst en dobbeltgjenger som tidligere jobbet i en rammebutikk i Oslo. Ellers har jeg fått høre at jeg kunne vært lillesøstra til Benedicte Adrian, men det er nok en overdrivelse.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 15:26   #44
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jeg har en stemme-dobbeltgjenger: Min mor. Har ofte opplevd å høre venninnene hennes legge ut på telefon om planene for neste jentefest..

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:11   #45
Tøtto
Superduperaktiv
 
Tøtto sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 664
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jeg vet ikkeom jeg har en dobbeltgjenger, men jeg har ved gjentatte anledinger truffet en som er helt lik min bror. En stundt hadde de ogsålike briller.
Har flere ganger løpt etter han på busstasjonen her i byen. Litt flaut når jeg tar ham igjen

__________________
..
Tøtto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-07, 21:18   #46
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Jepp. En som er et par år eldre enn meg, og som gikk på samme skole som bestevenninnene mine. De var helt oppskjørtet da de kom til meg etter første skoledag og var sjokkert fordi jeg hadde kuttet ut Bergens Handelsgymnasium til fordel for deres skole - de hadde jo sett meg første skoledag...

Not me. Noen måneder senere var jeg på besøk på skolen deres, og i den lokale kiosken støkk jeg skikkelig til da jeg plutselig stirret på bildet av MEG på et russekort. Det var sinnsykt likt. Dessverre var jeg for surrete til å merke meg navnet. Hvem vet... kanskje hun er en halvsøster eller noe sånt?

Og så likner jeg veldig på Kif

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 13:34   #47
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har en stemme-dobbeltgjenger: Min mor. Har ofte opplevd å høre venninnene hennes legge ut på telefon om planene for neste jentefest..

Jeg har to søstre, og mennene våre sliter med å høre hvem av oss de snakker med i telefonen. En gang jeg ringte hjem til søstern snakket jeg med mannen hennes i ti minutter før han skjønte at jeg var meg.

Ellers har jeg en vittig historie fra en gang Honeybunny var med mamma, pappa og meg til Stockholm. Jeg hadde nesten nettopp fått Hobbeliten, så jeg var ikke med dem så innmari mye rundt.

Mamma og Honeybunny traff på en gammel dame som begge kjente. Denne damen lurte på hvor Honeybunny hadde gjort av babyen, hvorpå hun fikk svaret at han var da hjemme med faren. Den gamle damen ble svært så forvirret, for hvordan skulle babyen få mat uten at moren var der? Ja men han spiser da vanlig mat han, svarte Honeybunny med glimt i øyet da hun skjønte at den gamle damen hadde forvekslet henne og meg. Denne damen har jeg kjent siden jeg ble født!

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 14:10   #48
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Min mann også. Alt fra Russel Crowe til Kurt Nilsen

Begynner veldig å lure på hvordan mannen din ser ut, med tanke på spriket i likhet her....

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 14:26   #49
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Nope. One of a kind

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 14:28   #50
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Jeg har en stemme-dobbeltgjenger: Min mor. Har ofte opplevd å høre venninnene hennes legge ut på telefon om planene for neste jentefest..

Søsteren min og jeg pleier å bytte på å prate med mamma i telefonen noen ganger hører vi at hun er fullstendig forvirret.. vi har det svært moro av å veksle under telefonsamtalen og begge svarer ut fra sine forutsetninger..

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 14:57   #51
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du en dobbeltgjenger?

Før nevøen min kom i stemmeskifte hadde han helt lik stemme som søsteren min. Det var litt ekkelt noen ganger når jeg ringte henne og det var han som svarte.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no