Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forsikring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-07, 16:38   #1
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Forsikring

Kanskje noen av dere kan litt om dette?

Kom meg for øret i dag at man kan ha krav på mer penger fra forsikringsselskapet når barnet har hjelpestønad. Vist man har forsikret barnet.

Ringte inn og joda, var meget mulig vi hadde det på han mellomste(som har astma)

Så kommer spm. dette vil kanskje høres ut som jeg er bare opptatt av penger, men det er ikke det det omhandler. Vi har fulldekkende forsikring på eldste. Han ser ut til å havne under autismespekteret. Er det noen som har fått dekt på forsikringen dette med sykdom/innvalidisering? Snakket med forsikringselskapet i dag og han jeg pratet med sa vi bare kunne sette igang med å sende inn søknader til dem selv om han ikke var ferdigdiagnostisert.

Noen som har erfaring her? Send meg gjerne en pm. vist dere ikke vil utbrodere det her. På forhånd takk.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no