Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du stemt?
Ja, jeg har forhåndsstemt 6 7,06%
Ja, jeg skal forhåndsstemme 8 9,41%
Jeg skal stemme på valgdagen 71 83,53%
Jeg sitter hjemme 0 0%
Deltakere: 85. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-07, 21:41   #21
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Hun? Nåvel. Fremdeles veldig anonym, når jeg ikke en gang vet kjønn... Jeg lunsjer på Stortinget innimellom, men har aldri sett henne, hørt henne omtalt eller lignende...

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:42   #22
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Nå lærte jeg noe nytt. Jeg var sikker på at jeg ikke kunne stemme i kommunevalget siden jeg ikke bodde i noen kommune ...

Da drar jeg til Strasbourg og stemmer, og det blir IKKE på SV, Mim, sorry ...



Men hva er mest PK: Å benytte seg av stemmeretten, eller å spare miljøet for de 40 literne med bensin jeg kommer til å bruke?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.

Sist redigert av Agent Scully : 29-08-07 kl 21:52.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:45   #23
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.417
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Selvfølgelig skal jeg stemme. Kommer til å vente til valgdagen (eller dagen før siden valglokalet er åpent da også).

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:46   #24
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Skal stemme på valgdagen.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:46   #25
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Har forhånds stemt. Jeg,mann, min mamma, pappa ,svigermor og svoger har gjort vår plikt for Nordland og Rana kom hehe

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 29-08-07 kl 22:11.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:50   #26
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Jeg skal stemme på valgdagen, det eneste er at jeg nå må ta meg tid til å finne ut hva de forskjellige partiene står for i kommunen…Jeg er ganske klar ved stortingsvalg, men de lokale forskjellene har jeg ikke helt oversikt over, utover hva jeg har lest i lokalavisen.
Jeg har ikke fått valgkort ennå, regner med at det kommer snart.

Vi stemmer også på valgdagen. Synes det er litt høytidelig og fint, jeg.

Har problemer med å finne ut hva jeg skal stemme i kommunevalget. Det er vanskelig å orientere seg når lokalavisene skriver mest om politikken i de største byene her, og lar sånne "mindre viktige" plasser som her jeg bor blir lite omtalt.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:51   #27
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Kan man stemme når man ikke er folkeregisterregistrert i Norge?

Hvis du har flyttet utenlands for kortere eller lengre tid kan du stemme på den norske ambassaden.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:54   #28
Rug
Det er bare en fase
 
Rug sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.563
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Altså, jeg har grublet litt på dette. Passet mitt er gått ut på dato, bankkortet mitt har ikke bilde, og førerkortet har mitt pikenavn (som ble endret for en del år siden...).

Jeg skjønner at det kan være greit å ordne både pass og førerkort, men
1) jeg har ikke råd til nytt pass akkurat nuh
2) jeg rekker ikke å ordne nytt førerkort.

Vil jeg bli godkjent?

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:54   #29
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Jeg har forhåndsstemt!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:54   #30
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.171
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Jeg regner med at jeg skal stemme på valgdagen. Hvis jeg av en eller annen grunn forandrer planer og reiser bort forhåndsstemmer jeg.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 21:56   #31
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.994
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Jeg skal stemme på valgdagen. Jeg syns det er litt høytid over det, jeg. Vi tar med ungeflokken, og så ønsker vi alle naboer som vi treffer underveis godt valg. Etterpå lager jeg høstens første eplepai, også kalt valgpai, og så ser vi valgsendinger og koser oss. Digger valg, men har ikke vært 'on the winning team' mer enn én gang.(I fjor) :gammeldags sosialdemokrat:

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:03   #32
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.505
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Jeg tipper at vi tar oss en søndagstur til skolen for å stemme. Valglokalene er åpne også søndag 9. september. Selve valgmandagen regner jeg med at jeg har det for travelt til denslags.
Legitimasjon? Jeg har aldri trengt det, selv om det ikke har vært kjentfolk blant funksjonærene alle ganger.

Tidligere har jeg vært flink til å stryke, denne gangen skal jeg kanskje prøve meg på noen slengere...

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:04   #33
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.837
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Altså, jeg har grublet litt på dette. Passet mitt er gått ut på dato, bankkortet mitt har ikke bilde, og førerkortet har mitt pikenavn (som ble endret for en del år siden...).

Jeg skjønner at det kan være greit å ordne både pass og førerkort, men
1) jeg har ikke råd til nytt pass akkurat nuh
2) jeg rekker ikke å ordne nytt førerkort.

Vil jeg bli godkjent?

Det ble sagt på radioen i går at for dem som ikke hadde gyldig legitimasjon så var det godt nok hvis man hadde med seg noen som kunne bevitne at man er den man sier at man er.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:04   #34
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Altså, jeg har grublet litt på dette. Passet mitt er gått ut på dato, bankkortet mitt har ikke bilde, og førerkortet har mitt pikenavn (som ble endret for en del år siden...).

Jeg skjønner at det kan være greit å ordne både pass og førerkort, men
1) jeg har ikke råd til nytt pass akkurat nuh
2) jeg rekker ikke å ordne nytt førerkort.

Vil jeg bli godkjent?

Ta med alt du har, kombinasjonen av dette må jo holde, selv om det er halvveis og utdatert. Har du fødselsattest? Ta med den. Ta med valgkort.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:05   #35
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Legitimasjon? Jeg har aldri trengt det, selv om det ikke har vært kjentfolk blant funksjonærene alle ganger.

Ny regel. Ny regel.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:07   #36
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.222
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

(Og alle som stemmer i Oslo oppfordres til å kumulere eller slenge Audun Herning)

Hvorfor det? Jeg tror forresten jeg hadde gjort det uansett, vi var på Cuba samtidig og han virket som en bra fyr den gangen.

Jeg skal stemme på valgdagen. Jeg holder på å overtale mannen til å stemme også, han syns ikke han har nok greie på norsk politikk sier han. Jeg får true med at han kan risikere at Frp kaster ham ut hvis han ikke bruker stemmeretten.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:09   #37
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Hvorfor det? Jeg tror forresten jeg hadde gjort det uansett, vi var på Cuba samtidig og han virket som en bra fyr den gangen.

Fordi jeg vil ha frem en tydelig ungdomskadidat og få inn en person jeg mener er drivende dyktig i bystyret. Jeg digger å lage litt spenning i valgresultatet.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:35   #38
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.933
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det ble sagt på radioen i går at for dem som ikke hadde gyldig legitimasjon så var det godt nok hvis man hadde med seg noen som kunne bevitne at man er den man sier at man er.

Jeg hørte også det og ble meget forundret. Jeg har vært på valgfunksjonærkurs og lært at enten skal den som stemmer ha legitimasjon eller så skal du personlig kjenne vedkommende. Dersom noen kommer med en annen person som skal fortelle hvem de er så får de ikke stemme. Moralen er med andre ord, skaff dere legitimasjon og husk å ta den med.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:41   #39
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Hurra for folkeopplyseren Mim!
Jeg krysset av for å stemme valgdagen, men så slo det meg at da er jeg på jobb til seint på kveld. Så da blir det søndagstur for meg også. Det er spesielt for oss i år siden det er første året min kjære har stemmerett.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-07, 22:47   #40
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: På utallige oppfordringer: Teknisk valgguide. Folkeopplysning

Jeg tenkte å stemme på valgdagen, men må muligens forhåndsstemme siden jeg antatt er opptatt den dagen

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no