Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-09, 08:10   #21
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Linken fra sparkjøp kommer ikke opp.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 08:18   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Aha.
Jeg prøver igjen.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 08:19   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Det ble schwært, men jeg fikk ikke til å få det mindre. :amatør:

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:12   #24
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Enig med allium. Men hva med 12 fra b-young? Jeg har forresten sendt etterlysning etter kjolen fra Asos, med et bittelite håp om at den kommer inn igjen, jeg syntes nemlig også den var veldig fin.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:18   #25
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

12 fra B-young skal definitivt prøves. Muligens i dag kjenner jeg. Den var helt nydelig!

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:48   #26
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Jeg har bestilt denne her fra HM. Litt bar, men funker sikkert bra med en cardigan over. Kjør på med litt mønster smilefjes, you can pull it off!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:51   #27
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Megamie - den der er super. Bortsett fra mønsteret.

Det er absolutt veto mot sikksakk og små prikker. Noe blomster kan gå an hvis det ikke er fargete av seg.

Etterhvert som jeg skriver innser jeg at det kanskje ikke blir så lett å beholde alle krav til stil og forvente at det skal være litt moderne siden stilen min ikke er moderne?

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:52   #28
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Bortsett fra mønsteret? Det mønsteret må da være perfekt til deg?

Men stroppene er litt smale, det er vanskelig å ha bh under den der.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:55   #29
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Det med mønster handler om å tørre, du blir fort vant til det og så skjønner du ikke hva du somlet med.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:55   #30
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.945
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Sånn som du beskriver det selv, høres det ut som at omslagskjoler (med tungt fall) burde være midt i blinken for deg! Du må bare invstere litt i noen gode BH-er, som gjør at puppene ikke ser små og lange ut! (Jeg mener: er de lange har de potensiale for å bli store også). You go girl!

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:59   #31
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Allium går på syre. :konstaterer sjokkert:

BH i sånn kjole er nada problem - har flott BH uten stropper.

Omslagskjole kan ikke funke altså. Jeg får små, lange pupper i dem jeg har prøvd.

Hva er det dere gjør med meg forresten? Jeg sitter rett og slett her og vurderer mønster.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:13   #32
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Nei, du er jo kjempefin med mønster. Det var mer at du mente sikksakk passet til meg.

Mens jeg er i gang så var overdelen og kjedet du hadde på treffet totalt nydelig.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:15   #33
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Men jeg tror det ville passet til deg, jeg. Vanlige tverrstriper blir ikke bra, men sånn sikksakk tror jeg ville vært fint. Og fargene er jo konservative.

Takk forresten. Hjemmelaget kjede.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:16   #34
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Her er noen fra LaRedoute:





__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:17   #35
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Asså. Det går mot shopping i lunsjen kjenner jeg. Har de den kjolen på HM butikkene eller må man kjøpe den på nett? Jeg skal jo ut uansett så jeg kan jo like gjerne svinge innom og teste. Mens jeg er i det ville&gale hjørnet mener jeg.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:17   #36
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Etter alt jeg har sagt om farger og mønstre - synes noen at jeg virker inkonsekvent hvis jeg synes den midterste fra Guniss var fin?

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:18   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Etter alt jeg har sagt om farger og mønstre - synes noen at jeg virker inkonsekvent hvis jeg synes den midterste fra Guniss var fin?

Tror den hadde blitt superfin på deg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:20   #38
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Det tror faktisk jeg også. Litt usikker på om jeg kler fargene, men fasongen er super.

Jeg har liksom aldri sett behovet av å finne ut hvilke farger jeg kler siden jeg ikke skal bruke dem likevel.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:22   #39
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Dagens shoppingsenter er kåret. Det blir shopping - eller iallefall prøving av klær med mønster - i lunsjen. Og sikkert altfor lang lunsj.

  Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:28   #40
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.914
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerkjoler. Jeg utfordrer dere!

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Etter alt jeg har sagt om farger og mønstre - synes noen at jeg virker inkonsekvent hvis jeg synes den midterste fra Guniss var fin?

Neida

Jeg har forresten bestilt denne, i et anfall av vågalhet...Spent på hvordan den kommer til å se ut.

Jeg har også tro på sikksakk kjolen fra H&M!!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no