Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-10, 20:22   #21
Intrigue
Superduperaktiv
 
Intrigue sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 507
Intrigue er litt kulIntrigue er litt kulIntrigue er litt kul
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Jeg er over førti og bruker ikke converse. Men det er ikke fordi jeg er for gammel. Det er fordi jeg ikke synes de er noe gode å gå med

Intrigue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:29   #22
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Aldrig! Jeg blir 40 om noen år, og har store planer om både converse og trange olabukser i lang, lang tid fremover

Shane er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:34   #23
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Men jeg er enig med dem som sier at de ikke er spesielt gode å gå med, altså.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:35   #24
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Jeg er 37, og kjøpte meg Converse i fjor sommer. Litt tilfeldig da, jeg var på en liten skobutikk hvor de tydeligvis satset på veldig personlig service, i hvertfall ville ikke butikkdamen forlate meg, så jeg fikk tenkt litt. Jeg vurderte frem og tilbake, "er dette meg", "de er et halvnummer for store", og "hjelpes for en pris". I det jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle vente litt, og tenke på det, kom datteren min på 4 år hoppende, tråkket rett og solid på den hvite tuppen, og satte igjen et svart såleavtrykk over hele.

"Jeg skal ha disse jeg" var det neste jeg måtte si da. Så de er kjøpt med ferdig møkkete tupp, men bare på den ene skoen!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:36   #25
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Merkelig spørsmål. Man blir da aldri for gammel til det.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 20:45   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Blir man for gammel for sko? Jeg syns for øvrig converse er noe av det billigste man kan kjøpe av sko, men det sier kanskje mest om meg og mine skovaner.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 21:21   #27
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.835
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

konkluderer med at Elinblu er i solid mindretall, og jeg skal snart på skoshopping

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 21:44   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

De er elendige å gå med. Hvordan klarer dere det?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 21:46   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Gammel til å bruke noen sko? Når man er senil og har glemt hvordan man skal knyte, kanskje?

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 22:33   #30
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Er man for gammel når man må google Converse?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 22:34   #31
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.416
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er man for gammel når man må google Converse?

Jepp, da er det over. Kamferdrops oversendes!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 22:37   #32
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Teflona:

Hadde jeg likt dem, hadde jeg brukt dem.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 22:38   #33
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Så lenge du er i stand til å få dem på deg selv, så tenker jeg det er greit.

Enig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 22:40   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jepp, da er det over. Kamferdrops oversendes!

Takk som byr, men jeg har skapet fullt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 22:43   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.882
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Jeg liker de ikke, men det er ikke fordi jeg er for gammel. Jeg er 38 år ung.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 22:47   #36
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.416
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Takk som byr, men jeg har skapet fullt.

Sammen med foldeskjørta, da vel?

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 22:47   #37
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Fordi en på 14 liker dem, så kan man ikke bruke det selv? Hvor er logikken?
Jeg slutter ikke stå på snowboard fordi sønnen min også vil lære det nå... feks.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 23:04   #38
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

... og 36 er det nye 60. For min del er svaret russetida.


Mammaen min kaller de forøvrig "russesko"

Jeg har en 6 åring med rosa Converse, kanskje jeg burde skaffe meg et matchende par

Men helt ærlig, jeg synes det kommer helt an på personen som går med de. Noen 40 åringer kan ha Converse-sko og andre burde kanskje velge et annet fottøy .. litt avhengi av stil og personlighet synes jeg da.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 23:15   #39
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Men helt ærlig, jeg synes det kommer helt an på personen som går med de. Noen 40 åringer kan ha Converse-sko og andre burde kanskje velge et annet fottøy .. litt avhengi av stil og personlighet synes jeg da.

Enig!

Sjansen for at jeg skal kjøpe Converse er omtrent like liten som at jeg skulle kjøpe meg Onepiece. For meg ville det blitt kræsj.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-10, 23:30   #40
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når blir man for gammel til å bruke Converse-sko?

Mamma er snart 65 og liker både Converse og kamferdrops.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no