Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg ammer min 7-åring!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 16:13   #1
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ammer min 7-åring!

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

men jeg syns ikke morsmelk er nødvendig når ungene blir så store som 2-3 år

Det er vel det som er et av problemene i ammedebatten; at det er så mye synsing...

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 16:28   #2
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.152
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ammer min 7-åring!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Det er vel det som er et av problemene i ammedebatten; at det er så mye synsing...

Jada, jeg vet. Det er vel nesten like mange meninger som det er mennesker. Folk må få gjøre det som er rett for seg ut i fra hva DE mener. Synd at amming skal være så ømt tema.

Når jeg ble født var det omvendt ammehysteri. Jordmødre og mammaer var (sykelig) opptatt av at babyer skulle få nok tilmålt mat til nøyaktige klokkeslett. Mamma hadde et spedt forsøk på å amme meg, men det gikk ikke ved første forsøk og hun fikk beskjed om at flaske med MME var bedre siden hun da visste hvor mye melk jeg fikk i meg, og hun måtte for all del ikke gi den tilmålte mengde (det var en tabell) oftere enn henvist (3-4 time eller noe). Heldigvis forandre tidene seg.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no