Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Hva synes dere?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-06, 11:25   #1
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.141
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva synes dere?

Om forumet, altså. Vi passerte 100.000 innlegg i går (), og da er det kanskje på tide med en liten brukerundersøkelse. Men før vi lager en poll eller to, vil vi gjerne ha forslag til dere når det gjelder hva som kan/skal inngå i undersøkelsen.

Så hva skal vi spørre om? Hiv inn forslag her. Kan dere tenke dere mulige endringer til forumdriften eller organiseringen? Det trenger ikke være noe dere selv ønsker, det kan for den del godt være noe dere ikke ønsker.

Noen tanker fra meg for å sette dere i gang:

- Underfora. Noen dere savner? Noen dere absolutt ikke vil ha? Noen dere synes bør endres eller fjernes?
- Admin og regelverk: For strenge? For slepphendte? For utydelige? Bør moderatorene moderere mer, eller mindre, eller annerledes? Er det forstyrrende at admin og moderatorer blander seg inn i diskusjoner, eller er dette bedre enn å bestemme på bakrommet og så offentliggjøre bestemmelsen?
- Generell organisering: Er inndelingen i en åpen del og en medlemsdel fornuftig? Hva med medlemssalongen? Burde det være flere nivåer? Flere lukkede underfora? Eller burde alt være åpent?
- Prikkesystemet: fungerer det, bør det endres, bør det fjernes?
- Utseendet på forumet
- Ønsker dere muligheten til å poste anonymt?


Og jeg spør altså ikke nå etter svarene på disse spørsmålene. Jeg vil bare gjerne ha flere spørsmål.


__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.

Sist redigert av Skilpadda : 14-11-06 kl 11:42.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 11:41   #2
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.405
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva synes dere?

Ja, tenk - så store vi er biltt.

Jada, jeg er kjempeforbøyd jeg.

Forslag til flere spørsmål:

* Reklame, er annonsene interessante, tar de for stor plass - kan de være mer prangende?
* Er navnevalgene på underfora dekkende?
* Skulle det vært klubber/avdelinger der man ble medlem og kjent i mindre grupper avhengig av interesser livssituasjon?

Ellers er jeg en svoren tilhenger av kvalitative metoder og programforpliktet til å føgle opp de fleste spørsmål med hvorfor/hvorfor ikke, kan du utdype.

Det kan også være interessant å finne ut mer om brukerne generelt: Alder, kjønn, tidsbruk på FP (kontra andre fora)m familiesituasjon, antall barn, bosted (fylkesvis/by-land/region/villa-blokk), forhold til svigermor... også videre også videre.

Selv om jeg liker å finne ut av ting ved hjelp av dybdeintervju, eelsker jeg å krysse på spørreskjema.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 11:47   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere?

Grattis med innleggsjubileum for det flotte forumet vårt!

Jeg er kjempefornøyd, jeg - liker at det er takhøyde her, og at man ikke kan poste anonymt.
Man får stå får hva man mener!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 11:47   #4
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere?

Topp forum.

Maser litt til om ryktesystemet. Prikkegrensen bør fjernes. Dumt at vi må prikke eks antall andre, før vi kan prikke det innlegget som fortjener en prikk der og da.

Ønsker muligheten til å poste anonymt. (F.eks av hensyn til familie, eller lignende.)

Moderatorne bør bli mer korrupte. Bortsett fra det er dette det beste forumet mtp regeler, moderator- og adminroller. Litt misunnelig, faktisk.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:30   #5
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere?

Fornøyd jeg, er det noe jeg savner kommer jeg vel på det

Jeg er veldig glad for at man nettop IKKE kan poste anonymt, det er synd at man ikke da kan snakke om ting som er vanskelige og gjennkjennelige, men det gir en veldig renslig tone og jeg føler det luker vekk veldig mange kjeklende intrigemakere som ellers ville vært veldig tiltrukket av et forum der man til en hver tid kan kalle hverandre en spade så lenge det er velbegrunnet og med korekt ortografi.

Så har man jo andre steder å få ut de tyngste og mest intime betroelsene, og pm systemet er jo også ganske greit, man kan da kun søke råd ,trøst, utblåsning hos brukere man allerede stoler på.

Mee like good forum yes

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:33   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere?

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Mee like good forum yes

Kan det opprettes et engelsk-kurs?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:33   #7
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere?

All den stund man "premieres" for prikkene, dvs gis tilgang til Medlemssalongen, så mener jeg at man ikke kan prikke hvem man vil når man vil. Da trenger man bare 1 alliert for å få innpass. De 2 tingene henger sammen.

Lurer litt på om slanketråden (dvs inni jåleforumet) er Ok plassert. Denne er relativt personlig og kunne vært på innsiden av medlemsområdet. Og den passer heller ikke inn under jåleforumet, som jeg synes burde være litt mer sminke og permanent. Kanskje et forum under helse som fokuserer på sunn livstil (dvs helse uten sykdom) hadde vært noe, selv om jeg synes det egentlig er mer enn nok forum der ute. Man bør absolutt gå igjennom og se om der er noen forum som ikke benyttes, og se om noen som bør splittes.

En annen ting som er blitt populært her er kjøpsguider, f.eks. mote og interiør.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:42   #8
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.953
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Lurer litt på om slanketråden (dvs inni jåleforumet) er Ok plassert. Denne er relativt personlig og kunne vært på innsiden av medlemsområdet. Og den passer heller ikke inn under jåleforumet, som jeg synes burde være litt mer sminke og permanent.

De er flyttet til helserelatert, trodde de lå der fra før ... Slanking != Jåling.

Takk for gode tilbakemeldinger, men jeg vil peke på denne:

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.


Og jeg spør altså ikke nå etter svarene på disse spørsmålene. Jeg vil bare gjerne ha flere spørsmål.

Muligheten for å si hva dere mener kommer litt senere i form av en brukerundersøkelse. Vi er nå ute etter hva dere mener noe om.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:49   #9
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes dere?

En eller annen ordning for de som har lyst til å poste innlegg som de har lyst å slette etterhvert. Mange quoter jo innleggene, og dermed er man like langt.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no