Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Ny støvsuger, anbefalinger

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-18, 21:46   #21
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny støvsuger, anbefalinger

Jeg har alltid hatet støvsuging. Vi har kjøkken med stort bord, mange stoler, og en øy. Masse styr for å få støvsugd litt kjapt. Nå er det kjempelettvint.

__________________
røverunger 03 og 08

Sist redigert av mkj : 27-12-18 kl 00:12.
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 23:33   #22
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.988
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny støvsuger, anbefalinger

Dyson fungerer bra til vårt bruk. Parkett og ikke hårete tepper. Kommer aldri til å hå tilbake til ledning og pose. Kombinerer med å sveipe over med mikrofiber, altså jeg gjør noen ganger det ene og noen ganger det andre..
Og så slipper jeg å styre med å hente den frem.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-18, 23:55   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny støvsuger, anbefalinger

Jeg fikk robotstøvsuger i julegave. Jeg tror jeg elsker den.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 00:18   #24
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny støvsuger, anbefalinger

Robotstøvsuger tror jeg vi må ønske oss. Herlig sak. Siden den tømmes hver gang ser man hvor mye den støvsuger selv om det er kort tid siden forrige gang. De jeg kjenner som har har vanlig i tillegg, sier de bruker innimellom.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 01:09   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny støvsuger, anbefalinger

Den vi har kan og moppe gulv (dog bare med vann) - den støvsuger jo ikke sofa og sånn, så vi trenger nok den vanlige og, ja!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 02:20   #26
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny støvsuger, anbefalinger

Miele! 😊

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-18, 13:57   #27
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny støvsuger, anbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Den vi har kan og moppe gulv (dog bare med vann) - den støvsuger jo ikke sofa og sånn, så vi trenger nok den vanlige og, ja!

De er suverene. Kommmer til de utroligste steder. Jeg skulle ønske de kunne ta trapper, det er noe herk å støvsuge trapper.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no