Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Frisøren ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-07, 00:50   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Frisøren ...

Krever du mye av frisøren? Forlanger du service og kunnskap, eller dropper du bare innom og syns det er greit nok selv om du ikke ble helt fornøyd?

Klipper du deg gjerne hos en lærling?, eller vil du helst at en faglært går over klippen/ser over fargen (bekrefter fargevalget, og måten det skal gjøres på) etc..?

Blir du provosert når jeg forteller deg at flere større salonger lar lærlingene gå alene på jobb, uten å kunne jobben sin, eller får beskjed om å utgi seg som faglært om noen spør? (husker jeg jobbet i en annen salong enn min faste, og lærlingen der gikk alene uten å kunne føne og uten å kunne ta permanent, og sikkert ikke verdens beste på klipp heller.)

Grunnen til at jeg spør dere er delvis behandlingen min stedatter fikk i en salong; hun kom alene inn, 12 år gammel, helbleket håret en gang, antagelig med det sterkeste vannstoffet, helt ned i hodebunnen, og ble sendt ut med orange hår. Jeg er temmelig sikker på at hun har vært hos en lærling, uten at de har sagt det, (noe de SKAL hvis frisøren ikke er svenn.) etter hva hun fortalte meg da hun kom til oss i dag.. Jeg kjenner også til denne salongen siden jeg har i en periode jobbet der.. De har en innstilling om at det kommer så mange kunder dit allikevel, så da er det ikke så nøye. (på senter med drop-in) Tror jeg kommer til å ringe dit for bare å høre hva de har gjort, og spørre hvorfor?

Jeg synes en svenn bør passe på at kundene blir fornøyd, og at det er ansvarlig det vi gjør, og en svenn har også ansvaret for lærlingenes jobb. Jeg ville aldri ødelagt et hår med vilje, eller gjort noe jeg visste ville ødelagt håret til kunden.

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:52   #2
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisøren..

Jeg har blitt misfornøyd så mange ganger hos frisøren at jeg har gitt opp ( ...nesten...).

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:59   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frisøren..

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg har blitt misfornøyd så mange ganger hos frisøren at jeg har gitt opp ( ...nesten...).

Men krever du ikke da at de gjør en bedre jobb? Det er en grunn til at vi har 5 år på oss å lære det..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 01:05   #4
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisøren..

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Men krever du ikke da at de gjør en bedre jobb? Det er en grunn til at vi har 5 år på oss å lære det..

Jeg anstrenger meg veldig for å være tydelig før klippen. Hvor mye som skal klippes, hvilken farge, hvor lyse striper etc.

Men om jeg ender opp misfornøyd, er det sjelden jeg lager rabalder. Om det er noe som kan rettes opp, så sier jeg ifra ( f.eks om fargen ble feil).
Men jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg er blitt klippet for kort, eller at håret ble klippet opp på en helt annen måte enn jeg ba om. Hår kan som kjent ikke klippes lengre igjen ...

Og jeg synes det er ubehagelig å si ifra. Pluss at hvis jeg har bedt om å få klippet av en cm, og jeg ender opp med 5 cm kortere hår, så mister jeg troen på frisøren, og sørger heller for å gå til en annen neste gang.

Nå har jeg funnet en flink frisør (halleluja!) - han gjør som jeg ber om!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 23:51   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frisøren..

Jeg har alltid vært så kritisk til frisører at jeg har foretrukket å (skam)klippe meg selv, da cet jeg i hvertfall hvordan resultatet blir. Men nå deler jeg kontor med to frisørlærere og har frisørelever i etasjen under meg på jobb, og det er noe helt annet å klippe seg hos en lærling når man vet at læreren henger over som en hauk og passer på.

Jeg ser på det sånn at frisører utfører en tjeneste som alle andre, og er man ikke fornøyd, klager man og ber om å få skaden rettet på. (Jeg tenker såklart på slike tilfeller som med stedatteren din der man ikke får rett resultat.) Det du skriver høres rett og slett ut som svindel, og da kan man gå til angrep på dem med loven i hånd.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:54   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.303
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisøren..

Jeg har et ganske vanskelig hår, så jeg krever ganske mye av frisøren min. Jeg har blitt skamklippet og feilfarget så utrolig mange ganger, at jeg heller reiser en time for å komme til en jeg stoler på. Hun er dyrere enn mange og ligger lenger unna, men så ser jeg normal ut når jeg kommer ut derfra også.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 09:41   #7
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frisøren..

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har et ganske vanskelig hår, så jeg krever ganske mye av frisøren min.

Samme her. Derfor har jeg hatt samme frisør i 4,5 år nå.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 01:22   #8
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.218
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frisøren..

Jeg har "min egen" frisør. Fant henne for omtrent 11 år siden, og i løpet av de årene så er det kun én annen som har fått klippe og farge håret mitt. Det var da frisøren min hadde barselpermisjon. Jeg er veldig fornøyd med hvordan hun klipper og farger, og hun vet hvordan jeg vil ha det og hva jeg kler. Har ingen planer om å bytte frisør.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 01:24   #9
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisøren..

Jeg finner sjelden noen jeg liker. Jeg har helt kort hår og det er mange som av en eller annen grunn ikke tør å klippe det så kort som jeg ber om. Da jeg bodde i Bergen brukte jeg samme salong i 8 år. Omtrent alle frisørene der var gode, også de nyutdannede.

Jeg hadde ikke godtatt, om jeg hadde fått vite det, at en lærling hadde klippet meg og jeg hadde betalt full pris.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 01:40   #10
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frisøren..

Jeg har blitt klippet av en lærling, ungene og, men da har vi blitt spurt om det er greit først samt at det kostet kun 100 kroner for en klipp av en lærling.

De lærlingene jeg har vært borti har vært 10 ganger flinkere enn frisørene.

Jeg har kommet så altfor ofte misfornøyd ut av en salong at jeg ba min egen mor å stusse det.
Tilslutt fant jeg ei på jobben som måtte slutte som frisør pga allergi.
Hun klipper meg og ungene nå og er ALLTID fornøyd, hun gjør akkuratt det jeg ber om.


Utenom henne så er Ricky Bloundt i Texas den beste jeg har vært hos, men han var kjent og da, folk dro langveis fra for å klippe seg hos han, så skulle bare mangle at han var god.

Majsa, har du tatt turen???

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 02:06   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frisøren..

Om det er en lærling eller en med 20 års fartstid som klipper er meg klinkende likegyldig så sant jeg blir fornøyd, og så sant jeg ikke betaler mer enn det jeg skal av en eller annen grunn. Det er jo forøvrig greit å vite at vedk. frisør er lærling eller ikke slik at man selv kan bestemme om man vil klippes av lærlingen eller ikke.

Jeg er ofte fornøyd hos frisøren, men jeg forhører meg gjerne med folk som jeg kjenner enten i bransjen, eller venner som jeg synes er fine på håret først.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 08:14   #12
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisøren..

Jeg synes det er helt greit å bli klipt av lærlinger, så lenge jeg vet det. Den klippen blir ofte svært god, for de er nøye. (Det er min erfaring). Når det kommer til farge, er jeg skeptisk. Faktisk er det bare én frisør som jeg har vært helt fornøyd med. De er så dyre, så når jeg skal klippe uten å gjøre noe mer, går jeg på en billigere salong som jeg vet de er flinke.

Jeg har gått tilbake og klaget på fargen - de gjorde det om, men de gav ikke akkurat inntrykk av at det var en glede.

Nå har jeg forøvrig et lett hår og ha med å gjøre. Det er halvlangt med fall.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 08:39   #13
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.230
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Frisøren..

Jeg er ikke nøye på om det er en svenn eller en lærling som klipper meg. Klippen blir jeg stort sett alltid fornøyd med. Fargen, derimot, er jeg litt mer kresen på.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 08:57   #14
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frisøren..

Jeg har hatt dårlig erfaringer med frisører generelt, men har ikke pleid å si fra..
For et par år siden fant jeg en frisør som kunne gi meg det jeg trenger av både klipp og farge. Nå er hun desverre sykmeldt og kommer nok ikke tilbake og jeg har brukt en av de andre frisørene på salongen - men jeg blir liksom ikke så fornøyd med henne.. sukk. Dette er en av de dyrere salongene her i området og da bør man få service og forvente at frisørene har gode kunnskaper og ferdigheter. De opplyser om hvem som er lærlinger.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:43   #15
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisøren..

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har gått tilbake og klaget på fargen - de gjorde det om, men de gav ikke akkurat inntrykk av at det var en glede.

Nei, nettopp!
Synes alltid jeg hører at man må si ifra når man ikke er fornøyd - og det er greit nok i prinsippet - men det er sjelden hyggelig å gjøre det.
Synes ikke det er riktig at jeg skal ta belastningen med å "si i fra" hele tiden - synes heller frisøren bør skjerpe seg, og gjøre som jeg sier!

(...og jeg er ikke en kravstor primadonna med nykker... Jeg sier sånne greie tinge som; "klipp av en cm." eller "Jeg vil ha noen få striper et par nyanser lysere enn resten av håret." )

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 09:41   #16
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisøren..

Jeg er sjelden fornøyd etter frisørbesøk. Det har nok mer med at håret mitt er håpløst enn at frisøren er udugelig.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 09:53   #17
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frisøren..

Jeg har en fast frisør som jeg gir frie tøyler.

Var hos en læring i september da. Jeg kjenner henne så følte det var trygt. Endte med ALTFOR lyst hår, noe som er fullstendig ukledelig på meg. I tillegg så tynnet hun det så ille mye at jeg måtte klippe av ti cm en mnd senere hos en annen frisør. Håret var bare pister.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:01   #18
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Frisøren..

Nå sist satt jeg hårmodell, og det var i hvert fall helt genialt.
Jeg fikk en klipp jeg er fornøyd med, og de farget vekk en heller kjedelig hjemmefarging.
Problemet nå er jo at jeg rett og slett ikke har råd til å vedlikeholde klippen, og jeg vet liksom ikke helt hvordan jeg skal formidle det neste gang jeg får sitte modell.
Jeg har aldri fått meg til å klage hos en frisør før, men så er jeg generelt sett veldig dårlig til å klage til rett instans også da.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 15:59   #19
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frisøren ...

Jeg er nok av de som krever en del av frisøren og er jeg ikke fornøyd så sier jeg ifra. Men, likevel er det greit at en lærling klipper meg, bare jeg vet at det er en lærling, og forventer at de ikke begir seg ut på ting de ikke har peiling på.

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.


Blir du provosert når jeg forteller deg at flere større salonger lar lærlingene gå alene på jobb, uten å kunne jobben sin, eller får beskjed om å utgi seg som faglært om noen spør? (

JA

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 22:16   #20
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisøren ...

Største feilen jeg har gjort er å klippe meg hos en jeg kjenner. Veldig vanskelig å gå tilbake dit for å klage på at det så ut som jeg hadde en kort lys parykk oppå mørkeblondt litt lengre hår...

Ellers er jeg klar på hva jeg vil før besøket, men føler meg ofte litt "umyndiggjort" når jeg først sitter i fristørstolen med kappen på

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no