Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-13, 12:30   #801
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.471
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Kjøpt meg ny kjole til julebordet! Det svarte er i glatt stoff, det røde er fløyel.



Så nå trenger jeg selvsagt sko og veske ...

Svarte strømper og røde sko? Røde strømper og svarte sko? Svarte strømper og svarte sko?

Anyone ... ?

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 18-11-13, 12:45   #802
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.195
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Kjøpt meg ny kjole til julebordet! Det svarte er i glatt stoff, det røde er fløyel.



Så nå trenger jeg selvsagt sko og veske ...

Svarte strømper og røde sko? Røde strømper og svarte sko? Svarte strømper og svarte sko?

Anyone ... ?

Fin! Svarte strømper og røde sko.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 13:19   #803
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.471
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Fin! Svarte strømper og røde sko.

Var liksom det jeg også tenkte. Har lett, men har enda ikke funnet røde sko som er både pene og gode. Altså, pensko er jo sjelden gode da, men jeg må klare å gå med dem en hel kveld. De jeg prøvde, som hadde riktig farge, klarte jeg knapt nok å gå tvers over gulvet i skobutikken med. Julebordet er på fredag, så jeg rekker ikke kjøpe noe på nett, men har enda et par skobutikker igjen jeg kan sjekke ut. Kan godt ha heler, men lesten må være utformet slik at den avlaster også under foten, så ikke all vekt kommer under tærne, for da dauer jeg. Dessverre er det som regel slik med alle de billigste skoa, så jeg må nok litt opp i pris innser jeg.

Tar gjerne imot tips!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 18-11-13, 13:28   #804
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Eller hudfarget strømpebukse og sorte sko.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 13:31   #805
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Enig med Dronningen - evt.bare legger - kjøre på med peeling og lett selbruning 4 dager før så det blir så naturlig som mulig. Anbefaler sorte Unisa pumps - utrolig gode å danse i Koster rundt tusenlappen.

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 13:32   #806
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.471
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Eller hudfarget strømpebukse og sorte sko.

Huff nei, har noen stygge åreknuter og et mindre pent blåmerke på leggen.
Og ugjennomsiktige hudfargede strømper er ikke pent.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 18-11-13, 13:34   #807
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Kjøpt meg ny kjole til julebordet! Det svarte er i glatt stoff, det røde er fløyel.



Så nå trenger jeg selvsagt sko og veske ...

Svarte strømper og røde sko? Røde strømper og svarte sko? Svarte strømper og svarte sko?

Anyone ... ?

Lekker!! Hvor?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 13:36   #808
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.471
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Lekker!! Hvor?

Kjøpte den på en butikk i Amsterdam, men her er nettbutikk:
http://www.kinglouie.nl/

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 18-11-13, 13:37   #809
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Ja, du måtte ytenlanns ja. Takk for link. Den var virkelig fin!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 13:39   #810
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

King Louie har så mye fint!
Har du sjekket ut simon Engen sko? De kan glimte til.

Selv synes jeg at sort strømpebukse er finest. Med rød strømpebukse blir du litt mer "festlig på håret".
Sorte sko går og, altså.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 13:42   #811
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.471
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

King Louie har så mye fint!
Har du sjekket ut simon Engen sko? De kan glimte til.

Selv synes jeg at sort strømpebukse er finest. Med rød strømpebukse blir du litt mer "festlig på håret".
Sorte sko går og, altså.

Ja, jeg tar sorte sko hvis jeg ikke finner røde, men røde hadde liksom gjort seg. Blir vel neppe røde strømper uansett. Har ikke sjekket Simon Engen enda, det er de som holder til i Ravnkloa? Står på lista, sammen med Design forum, Bello og Sko Lyst.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-11-13 kl 14:05.
My er aktiv nå  
Gammel 18-11-13, 14:05   #812
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.848
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III







__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 14:07   #813
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.195
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Clarks og Ecco har gode sko syns jeg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 14:15   #814
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.098
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Gina Tricot
Ok pris og. Fint sammen faktisk.

Tusen takk for tips Nessie! Nå har jeg anskaffet begge.

__________________
Nooria
Storebror 2003, Mellomsøster 2006 og Minstemann august 2008.
Nooria er aktiv nå  
Gammel 18-11-13, 14:18   #815
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Tusen takk for tips Nessie! Nå har jeg anskaffet begge.


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 15:17   #816
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Gikk tilfeldigvis innom HM i dag. Kom over samme kjole som jeg kjøpte i fjor på samme tid, men som jeg klarte å ødelegge 2. gang jeg brukte den. Fant den ikke igjen senere, og tenkte at det var tapt sak. Men så var den der igjen. Veldig flatterende snitt til meg. Men fant jeg bilde av den, nei. Men den er offwhite 'drapert' over brystet, og sort knelangt skjørtdel.

Ellers skal jeg bestille denne nå, med salgskupong som jeg fikk:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 15:33   #817
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Hvor er den blågrønne fra, Dronningen?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 15:38   #818
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvor er den blågrønne fra, Dronningen?

HM det også.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 17:46   #819
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.195
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Billige julesko. Orker ikke høye heler ...

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 18-11-13, 19:05   #820
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Svarte strømper og røde sko? Røde strømper og svarte sko? Svarte strømper og svarte sko?

Anyone ... ?

Jeg hadde valgt svarte sko, tror jeg. Hadde kjolen vært helt svart kunne jeg godt valgt røde. Uten at jeg kan forklare hvorfor. Svarte sko er mye lettere å finne da, sånn sett en fordel.

 
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no