Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvordan pynter du til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-17, 09:12   #61
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Jeg pynter alltid 1. desember og er ganske nærme more is more. Jeg er spesielt glad i nisser med stor lue og der bare nesten vises. Slik som denne:


Jeg er ikke noe glad i engler, så det er ikka så mange slike å finne her.

Det går veldig mye i rødt og hvitt - bortsett fra advendtskroken (adventslysene), som er lilla. Der har jeg også samlet englene.

Juletreet, som blir satt opp nærmere julaften, er overlesset og i et virvarr av egenproduserte (av barna) julepynt og innkjøpt julepynt.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 14:59   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.134
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Og for meg er det hvitt - hvite lys og blomster - som er advent. Det er nemlig det jeg er vokst opp med. Lilla kom jo først på 70-/80-tallet og mine foreldre synes det var fremmed og rart som adventsfarge. Altfor nymoderne, rett og slett.

Hey, prøver du å trumfe med på tradisjonalisme her??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 15:59   #63
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.843
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hey, prøver du å trumfe med på tradisjonalisme her??

Jepp. Og jeg vant! Lillatradisjonalisme du lizzom...
Polyanna er nymoderne!

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 16:09   #64
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Vi pynter mye. Rødt og gull på treet. Mange nisser i alle størrelser. Juletrær i ulike farger og utførelser.
Røde duker, røde gardiner og røde putetrekk.
Noe er arvet og noe er nytt.
Elsker å pynte, elsker pynten i jula og elsker å rydde det bort like etter nyttår.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 16:20   #65
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.829
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Jeg har masse julepynt. Vi har tradisjon for helt overpyntet tre, men jeg pynter ikke før tidligst 21. eller 22. desember. Ellers går det mye i lys, engler, klovdyr med gevir og det meste er i sølv, hvitt brunt og litt gull. Jeg har tradisjon for å dekke bordet med gamle overlaken, masse broderte duker og brikker og stæsj. Jeg stryker nesten aldri - bare bunadsskjorter og duker til jul. Jeg tar frem litt og litt pynt hver søndag i advent.
Ute har mannen spandert en sånn lyskanon som spyr ut røde og grønne lys. yay!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-17, 20:15   #66
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg har en kasse som hører desember til

En kasse?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 20:09   #67
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.528
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

En kasse?

Sier det samme.

Tror vi er oppe i 8, ikke iberegnet ungenes skoesker...
En med servise, en med stjerne og lys og advenskalendere og broderte bilder, en med juletrepynt, en med duker og gardiner, en med store nisser og to andre med julepynt, hvor mange er vi oppe i da? sju, ja for den åttende tror jeg er pynt vi ikke bruker, så den trenger vi ikke telle med. Også står da julestallen utenom og selve juletreet er jo en stor kasse i seg selv, og. ja... en stor nissekone som ikke er innpakket og lysene som skal ute har mannen kontrol på.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 20:23   #68
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.028
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Her er det alskens julepynt i rødt, grønt, gull osv.
Girlandere rundt omkring, nissehus med bommullsnø og nissegallore, julePluto på gulvet, røde julegardiner i alle vinduer og masse lys, ute og inne. Minimalistisk....næh.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 21:02   #69
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.426
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Jeg bor i en stor leilighet og har ganske ulik stil i de ulike rommene ift innredning. Min salige blanding av julepynt blir derfor likevel ganske passende i og med at jeg sprer den rundt i de ulike rommene der de ulike tingene passer inn. Et rom er litt bling og all rød julepynt er der. Ett er rolig med jordfarger og der har jeg litt mer "naturlig" pynt etc. Har samlet julepynt opp gjennom årene uten å tenke på helhet, liker så mange ulike ting og hver og en betyr så mye at de såklart må få sin plass. Elsker både advent og jul, faktisk liker jeg vel adventstiden med all kosen mer enn juledagene etter julaften. Og til nyttår vil jeg ha alt bort og vekk i full fart.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 21:39   #70
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Har vel ca ei kasse til juletreet, og ei kasse til annen pynt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 22:06   #71
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Nå har vi plutselig et veldig mye større hus i år enn i fjor. Jeg har aldri pyntet spesielt mye, men jeg ser at utvalget muligens burde økes litt i år. Jeg er ikke så glad i nisser, men veldig glad i engler. Han derre nissen med grå lue kunne dog passert her. Han var nesten litt søt.

Vi pynter med krybbe, masse hvite lys, endel engler og litt annet i hvitt og sølv.
Juletreet har vært pyntet i sølv og blått. Jeg lurer på om jeg skulle byttet til gull og rødt, men er ikke helt sikker på om englene mine vil passe inn det. Søte, hvite hjerter med englebilder på. Aller mest har jeg lyst på et diiigert tre med masse lys og pynt i hvitt, litt sølv og masse englevinger. :drømme:
Det ville dog ikke passert hos resten av familien.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-17, 22:14   #72
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Pynter 1 helgen i desember - more is more, men kun hvite lys. Juletreet er the american way, overlesset med sølv, hvitt og lys. Kjøper noe nytt hvert år til treet, gjerne når jeg er på reise.

Har også en del julepynt fra besteforeldrene mine, de har faste plasser. Noe har også ungene laget.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-17, 08:32   #73
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.721
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Jeg har fem plastkasser med julepynt og en til advent. Jeg pynter dog med nisser, engler og annet allerede fra 1. desember, mens to av kassene ikke tømmes før 22. Resten av familien aner ikke hva som skiller nissene som kommer først i desember fra de som kommer når det nærmer seg, men jeg har et logisk ( ) system på det hele.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-17, 10:03   #74
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.925
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Neinei, jeg skjønner det godt, jeg kan også bli slått ut av lys i ymse varianter, (lommelykt i øynene betyr mørkt rom i de neste tolv timene), så vi har vært en del runder rundt dette treet vårt for å sørge for at ikke LED-kasterne slår inn noe sted folk går.

Så bra.

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg synes det er superhyggelig med alt som lyser og blinker i julemåneden.

Hehe, jeg liker jo også lys i julemåneden, jeg skulle bare ønske at folk tenkte litt over styrke, plassering og retning i forhold til gående og kjørende. Det skal ofte ikke mye til. Blinking er det vel ikke så mye håp for å gjøre vennligere, men man kan tenke over frekvensen og styrkeforholdet mellom mye og lite lys.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-17, 10:10   #75
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.925
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Adventspyntingen vår (min) består av nymoderne lilla lys i tre adventsstaker og hvite eller lilla kubbelys der det er plass og ønskelig. I tillegg har vi hele tre stjerner hengende mot nord, sør og vest. Duker og løpere er som resten av året, med unntak av løperen på stereoanlegget. I adventen bruker vi en hvit, brodert løper, den lille og vakre broderingen går i lilla. Vi fant løperen i en eske i kjelleren for 3-4 år siden (vi har bodd der i 14 år)! Den har nok vært der side 60- eller 70-tallet og laget av Svigermor.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-17, 10:14   #76
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg er latterlig nøye på at ADVENT ER ADVENT, JUL ER JUL, og det er lilla i adventen og rødt/hvitt til jul. Jeg blir helt opprørt av at folk kaller adventskalendre for julekalendre.

#tradisjonalist

Det er min tradisjon også, skjønt, i år har jeg vært så travel at jeg ikke har tatt fram noe lilla, bare adventslysene. De byttes ut med hvite når de har brent ned.

Til jul har vi litt sånn hummer og kanari. Røde duker og gardiner, pynt i rødt, sølv, gull, hvitt og glass på treet, pluss ungenes pynt. Vi har røde lys, lysfat med pynt og mørkerøde telysglass og sølvstaker, og rundt omkring står det nisser, engler, julegriser og halmbukker. Jeg liker litt gammeldags pynt og kjøper bare det sjøl, men både ungenes pynt og ting vi har fått settes også fram. Det meste har en fast plass, for eksempel er det viktig at den nissefiguren som ser ut som Dumbledore står på badet. Adventspynt byttes med julepynt tidligst bittelille julaften, og treet pyntes natt til julaften, etter ungenes legging.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-17, 11:53   #77
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Jeg har ikke en hel kasse engang.
Får bare begynne å samle med andre ord.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-17, 12:12   #78
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg har ikke en hel kasse engang.
Får bare begynne å samle med andre ord.

Vær forsiktig med hva du ønsker deg. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-17, 12:32   #79
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.175
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Vær forsiktig med hva du ønsker deg. .

Sant det. Jeg bør neppe nevne for min samlegale far at jeg ønsker meg mer julepynt! Eller svigers i England.
Men jeg har masse plass i boden, enn så lenge.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-17, 17:33   #80
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pynter du til jul?

Nå, i adventstiden, har jeg adventsstjerne i stua, og stake i det andre stuevinduet + i kjøkkenvinduet. I tillegg til adventsstake med lilla stearinlys. Lilla er adventsfargen for meg. Når det nærmer seg jul, blir det julepynt, mye rødt og hvitt, med litt innslag av gull. Det er sikkert finere og mer fancy med hvitt og granbar, men jeg gidder ikke kjøpe inn ny julepynt, så det blir med den jeg har hatt i "alle år". Fint blir det, og jul blir det, likevel, synes jeg. :fornøyd:

Jeg har to store kasser med julepynt, btw.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no