Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bruk av planter

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-09, 10:38   #21
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.395
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av planter

Pengetre og porselensblomst klarer seg veldig godt i lange perioder med glemsk vanningsansvarlig. Det samme gjelder Zamioculcas, den tok det ekstremt lang tid før jeg klarte å knerte, mener den ble skadet i flytting og dermed tok kvelden.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 10:42   #22
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det må være fredslilje. Det er komplett umulig å drepe en fredslilje. Har ei venninne som prøvde å drepe en i omtrent ti år, men den lever enda.


Da har hun ikke prøvd lenge nok!
Det tok meg et halvt år.
(Fredsliljer er for øvrig giftige og ikke noe for småbarn.)

Jeg klarer ikke å drepe orkideer og St.Paulia-er. Palmen har det tatt meg 5 år å ta knekken på, til slutt var det poden som tok den ved å bokstavelig talt knekke den.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:37   #23
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av planter

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det må være fredslilje. Det er komplett umulig å drepe en fredslilje. Har ei venninne som prøvde å drepe en i omtrent ti år, men den lever enda.

Nei, fant ut av det. Og fredslilje har jeg klart å drepe flere ganger.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 11:49   #24
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bruk av planter

Grønnplanter er en fin investering

Jeg har kjøpt meg 7 stykker nå, å det gjør mye med stua.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 17:57   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Vi har


- en slags palmeaktig litt større plante i en stor potte som står på gulvet. Som noe slikt:


Det er dette jeg klarer/gidder å holde liv i, og jeg synes det myker opp interiøret.

Hællandussen, det var IKKE det bildet jeg linka til i utgangspunktet for å si det sånn.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 18:01   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Klarer og klarer.... Det myket jo opp interiøret da... på en måte!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 19:11   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Da har hun ikke prøvd lenge nok!
Det tok meg et halvt år.


Næsj! Ja, den SER død ut etter et halvt år. Men tømmer du vann på den da, så reiser den seg mirakuløst opp igjen som om ingenting var skjedd. Helt sant!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 20:12   #28
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruk av planter

Jeg liker godt fredsliljer. Har en stående i en fin krukke på skjenken og syns det gjør seg. Den sier veldig tydelig ifra når den vil ha vann, så den er sånn sett veldig lettstelt. Har hatt den i årevis.
(Bilde fra google)

Har et par grønne planter som jeg arvet etter mamma (som døde for 6 år siden) og de lever i beste velgående fortsatt. Aner ikke hva de heter og tror ikke de er helt det du er ute etter, de står her av sentimentale årsaker.

Plantene mine blir egentlig nesten neglisjert til tider, men de holder seg like fine. Hadde en palmesak som var 20 cm når jeg fikk den, måtte til slutt kaste den ifjor når den var 2,5 meter høy. (Og så fryktelig uproporsjonert ut.) Har plantene mine så lenge at det blir vanskelig å kvitte seg med de til slutt, noen av de har jeg jo hatt lengre enn barna mine.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 20:29   #29
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Jeg er enig: Plast!

På fjellet kjøpte jeg noen store fake Hortensia og kvister med japansk kirsebærtre. Ordentlige saker, ikke sånn Plantasjen/IKEA-fake. Disse er så naturtro at man må kjenne på dem for å virkelig bli sikker. De var dyre, men på fjellet kan man jo ikke ha potteplanter stående. Og hjemme blir det billigere enn kjøp-og-drep.

Problemet med de hardføre inneplantene er at de er schtøgge. Og ser "mormor" ut.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-09, 20:41   #30
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Pga denne tråden har jeg nå av estetiske hensyn tatt livet av en grusom forvokst Aloe Vera.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 19:50   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg er enig: Plast!

På fjellet kjøpte jeg noen store fake Hortensia og kvister med japansk kirsebærtre. Ordentlige saker, ikke sånn Plantasjen/IKEA-fake. Disse er så naturtro at man må kjenne på dem for å virkelig bli sikker. De var dyre, men på fjellet kan man jo ikke ha potteplanter stående. Og hjemme blir det billigere enn kjøp-og-drep.

Problemet med de hardføre inneplantene er at de er schtøgge. Og ser "mormor" ut.

Hvor kjøper man fine plastplanter da? Jeg har bare sett fake-blomster på Plantasjen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 19:57   #32
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Jeg liker helst orkideer og denslags jeg, om vinteren. Sommerstid tar jeg gjerne inn andre ting, men det sjeldent jeg finner noe jeg liker som står året rundt.

Ved Vestkanttorget ligger det en butikk, Orkidéespesialisten. Han som driver den har utrolig peil, og vanvittig mange kule og zpezielle orkidéer. Jeg husker blant annet en Dracula-variant jeg ønsket meg til bursdagen min et år, til 700 kroner. (Jeg fikk den ikke. ) Rare farger, fantastiske former, bitte små og digre. Han har alle varianter. Det fine er jo at hvis man kjøper litt ordentlige orkidéer (og ikke slike Phalaenopsis som de selger over alt) kan det gå litt sport i å få dem skikkelig godt til. Ved riktig stell vil de blomstre igjen og igjen, og det er fantastisk spennende å se nye knopper komme frem, blader som visner og gir plass til nye osv. (Jeg synes det er spennende i hvert fall ... ) Og så er de dekorative og allergivennlige.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:03   #33
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Dracula-orkidé :

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:04   #34
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Jeg vil også vite hvor man kjøper fine plastplaner. Fredsliljene mine begår selvmord etter en måned, i ren desperasjon.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:21   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Det finnes en spesialbutikk for det på Skillebekk, gjør det ikke? :har gått forbi:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:21   #36
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Ellers vet jeg med sikkerhet at en 700-kroners orkide ikke ville gitt meg inspirasjon, kun ekstra dårlig samvittighet over å knerte den.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:24   #37
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.141
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Og finnes orkidemannen på Vestkanttorget fortsatt, altså?? Jeg må innrømme at jeg ikke hadde stor tro på den forretningsideen der, da han startet. Men så søt han var!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 20:25   #38
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ellers vet jeg med sikkerhet at en 700-kroners orkide ikke ville gitt meg inspirasjon, kun ekstra dårlig samvittighet over å knerte den.

Ikke tror jeg prisen borger for bedre lengre levetid heller.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 21:43   #39
Jackie
Nybegynner
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 6
Jackie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruk av planter

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ellers vet jeg med sikkerhet at en 700-kroners orkide ikke ville gitt meg inspirasjon, kun ekstra dårlig samvittighet over å knerte den.

Jackie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-09, 22:36   #40
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ellers vet jeg med sikkerhet at en 700-kroners orkide ikke ville gitt meg inspirasjon, kun ekstra dårlig samvittighet over å knerte den.

Jada, han fins. Og har har verdens mest nedduggete vinduer. :drivhusbutikk:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no