Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Yttertøy til barn på salg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-12, 20:36   #61
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.249
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Jeg har for første sesong POP vinterdressen og den er flott på alle mulige måter unntatt en.

Den kan ikke tromles og blir dermed ikke tørr over natten etter vask.

Men den ser fortsatt ut som ny.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 20:51   #62
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Urie, her.

Noen som vet pris på PoP dressen?

Se poalrnopyret.se, tror de er ganske like i priser.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 10:46   #63
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Jeg kjøpte POP skalljakke-og bukse på salg nå i str.122 til snuppa på snart 6. Vurderte også det todelte vintersettet men syns det virket så tungt og stivt....helt anderledes enn dressene.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 10:54   #64
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

30% på alle Ticketdresser (og todelt til halv pris nå rundt 1000,-) hos Junior barneklær på Sandvika Storsenter nå. De hadde vel 30% på noe annet yttertøy også (mon om det var på Reima og, tror det). Men ikke på Isbjørn tror jeg.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 11:27   #65
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.563
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Vi kjøper Ticket til neste år også. Til Lillebror tror jeg vi arver en Ticket-dress. Veldig fornøyde!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 11:51   #66
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

En ting med Ticket dressene som er bra for oss med kjolejenter er at de slipper å ta av seg kjolen før dressen skal på siden fasongen er som den er

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 12:09   #67
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.817
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ticket synes jeg forresten er veldig dårlig på reflekser. Det er noe herk, jeg har unger som av og til boikotter refleksvestpåbudet mitt. Barnetøy burde hatt skikkelig refleksmengde synes jeg.

Mangel på reflesker var en av grunnene til at de tapte stort i en test for noen år siden. De har ikke forbedret seg noe, det jeg har sett.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 12:59   #68
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Nå har familiebutikken 50% på mye yttertøy. En knalltøff vinterdress fra ej sikke lej i olivengrønn i str. 104 blant annet.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 15:08   #69
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Og her har man en del Janus på salg
50 % på alt Blåfjell blant annet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 09:22   #70
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

50% på alt yttertøy hos PoP nå. Jeg skal innom en tur å se om jeg finner noe interessant.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 20:43   #71
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

50% på alt yttertøy hos PoP nå. Jeg skal innom en tur å se om jeg finner noe interessant.

Fikk sms om det i dag, ja. Og jeg kjøpte endel til "bare" 30% på lørdag, ja ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-01-12, 21:14   #72
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

www.uteunger.no har salg på noen varer.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 20:58   #73
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Har idag bestilt Ticket vinterdress på 30% salg til vesla fra Ellos i str 116.
Hun er 110 cm nå og 24 kg, så jeg håper den vil passe?? (tar imot innspill fra dere som syns den var for stor)
Jeg skulle være økonomisk i høst, og landet på en Friends dress fra Coop til ca kr 500. Fin dress, men den er veldig tung! Den suger også endel vann, så vesla ble våt igjennom dressen i snøen i dag (-3 grader og snø ute). Ja, et dårlig kjøp, til tross for prisen. Vottene suger også fort vann, til tross for impregnering osv.

Så nå beit jeg i det sure (og litt søte....) eplet og bestilte en som kan vare resten av vinteren og neste vinter?
Tidligere har vi hatt Reima og Ticket, og vært mest fornøyd med Reima, men liker designet til Ticket bedre. Men begge dresser er lette og ganske vanntette. Vel, 10 000 mm på Reima og 8000 på denne fra Ticket.

Skulle vel kanskje hatt en Isbjörn dress med 20 000 mm, men det er jo dobbelt pris.

Forresten, dere som har Ticketdresser, syns dere det var et problem at hettekneppingen gikk for lett opp? Det syns jeg med begge de forrige dressene...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 21:14   #74
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Jeg tror den dressen blir stor, men at det går greit, det er jo ikke like krise at dresser er litt store når barna blir større. Jeg har ikke hatt problemer med hetta på ticketdressene.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 21:29   #75
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.817
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Jeg tror dressen blir helt fin. Ikke større enn at det er helt ok. Sannsynligvis har hun dress i to sesonger.

Vi pleier ta av hettene, så jeg vet ikke hvordan knappene er.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 22:21   #76
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Ok, blir spennende å se da. Håper den passer denne vinteren.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-12, 23:38   #77
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.817
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Junior Barneklær på Strømmen Storsenter har 50% på dresser og yttertøy fra Ticket og Reima. De driver butikkene på Jessheim og Triaden, så de har sikkert samme tilbud der.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no