Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å diskutere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-19, 16:13   #1
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.187
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Liker du å diskutere?

Og hvorfor/hvorfor ikke?
Det burde jo egentlig være selvsagt på et diskusjonsforum. Jeg er muligens litt rart som ikke liker det. I RL er det helt ok, selv om jeg nok har litt tendenser til å si meg enig heller enn å stå for det jeg mener. Men på forum derimot synes jeg det er kjempeskummelt, og prøver helst å unngå å havne i en diskusjon. Jeg prøver å øve litt på å si min mening for det er jo ikke sånn at alle andre alltid har rett og jeg alltid feil. Men om jeg har motsagt noen, eller skrevet noe jeg vet folk vil reagere på, kan det ta flere dager før jeg våger å besøke tråden igjen. Jeg tror det jeg er mest redd for er andres følelser rett og slett. Det er jo nokså upraktisk.
Hvis noen har tips til hvordan man kan lære seg å tåle at andre er uenige tar jeg gjerne imot.

Jeg har vært i flere forhold der jeg har følt at jeg ikke har hatt lov til å ha egne meninger, og det med barnas far var jo nokså ekstremt i så måte, så det er kanskje ikke så rart at jeg er sånn. Men jeg prøver som sagt å gjøre noe med det.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no