Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Klippe eller ikke klippe?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-20, 16:40   #1
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.692
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Klippe eller ikke klippe?

Jeg har hatt kort hår i et par hår og har egentlig likt det veldig godt, men så sluttet jeg å farge håret og har egentlig litt lyst til å se hvordan det ser ut med litt lengde på det. Men jeg har innsett at jeg har krøller - masse krøller, og nå er jeg i den fasen der det verken er fugl eller fisk, bare masse krøller som er helt uregjerlige. Så da må jeg spørre O kloke FP: Hvordan skal man egentlig ha håret når man pusher femti og har lyst hår med 40% grått i? Skal man ha kort, kul sveis med lite krøller? Eller skal man ha halvlangt, mykt hår med krøll? Og hvis man velger det siste, hva gjør man når håret er i en håpløs lengde og man ikke får dreis på det i det hele tatt? Spenner? Lue?

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no