Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye må briller koste?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-20, 20:32   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye må briller koste?

Pur frustrasjon egentlig, men jeg funderer oppriktig.

I en presset hverdagsøkonomi har jeg unnet meg den luksusen det er å ha linseabonnement med bruk fire ganger i uka. Dette koster 500 (!) kroner i måneden. Mine tre år gamle briller (som den gang kostet 8500), har nå blitt ubrukelige pga endret syn.

Jeg må ha progressive (både linser og briller) og har såpass mye i styrke (+6,5 på det meste) at glassene blir tjukke og tunge hvis jeg velger billigversjonen.

Jeg har nettopp vært hos Specsavers og «tilbud» på rimeligste anbefalte variant er 7000.

brillene være verdt mer enn bilen min? Tips til andre løsninger?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no