Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Yttertøy til barn på salg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-12, 14:17   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, det blir vel et gebyr også, så det kommer vel på litt mer. Men fortsatt en grei pris for en fin dress synes jeg.


Kjøpt hos Lillemartine nå jeg, til begge mine. Ca 970 kr pr dress.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:31   #42
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg var ikke snau, så nå har jeg bestilt denne dressen i 116 til storebror til neste vinter. Må ut med 733,- NOK når porto og toll er betalt. Fikk den siste på Ticket sine nettsider, så måtte google bilde:


Fin dress.
Poden har fått en med stjerner på, fikk den på salg hos Ellos til 840.


Sist redigert av Chablis : 03-01-12 kl 14:38.
Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:36   #43
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg var ikke snau, så nå har jeg bestilt denne dressen i 116 til storebror til neste vinter. Må ut med 733,- NOK når porto og toll er betalt. Fikk den siste på Ticket sine nettsider, så måtte google bilde:

Det var den dressen jeg hadde kjøpt til i år og som var alt for stor. Veldig fint. Jeg kjøpte den i fjor høst på Ellos med 50% rabattkode.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:37   #44
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Her har vi vært veldig fornøyde med Polarn O Pyret, så tror vi skal forsøke å få tak i en sånn i år også.

Som heldress var du fornøyd? Frister å prøve til neste år til yngste nemlig. Slitesterkt?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:38   #45
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Som heldress var du fornøyd? Frister å prøve til neste år til yngste nemlig. Slitesterkt?

Ja, som heldress. Vi har hatt det to forskjellige år og har vært like fornøyd hvert år.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:39   #46
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

PoP hos oss startet 30-50% i går. Da tipper jeg at vinterdresser har 30% avslag en stund, så øker de til 50%.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 14:40   #47
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

PoP i sandvika hadde hvertfall 30% avslag på alt yttertøy i går.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 15:00   #48
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Vi har hatt POP helt siden guttungen begynte i barnehagen og har vært storveis fornøyd. Har solgt videre en del her inne også, da dresser som knapt er synlig brukt. Alltid holdt barna mine varme og tørre, slitesterke mm. Jeg er også veldig glad i de ekstra lange bråtene på ermene, og mulighetene for å kunne snøre inn i livet, samt at dressene er lange i ryggen, der mine barn trekker. Gode dresser som ikke blir for vide og "bomsete".

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 15:02   #49
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Vi har hatt POP helt siden guttungen begynte i barnehagen og har vært storveis fornøyd. Har solgt videre en del her inne også, da dresser som knapt er synlig brukt. Alltid holdt barna mine varme og tørre, slitesterke mm. Jeg er også veldig glad i de ekstra lange bråtene på ermene, og mulighetene for å kunne snøre inn i livet, samt at dressene er lange i ryggen, der mine barn trekker. Gode dresser som ikke blir for vide og "bomsete".

Må bare signere Absalone her. Også lager de dresser som er enkle i uttrykket i fine farger. Storebror har hatt eplegrønn og knallrød, og fått skryt for å ha litt annet enn de typiske guttefargene. Også kan lillesøster arve. :smart:

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 15:03   #50
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

I år har de også fått på skikkelig store gode reflekser.



__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 15:55   #51
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ja, storebror her har stort sett passet til den alderen centimetermålet tilsvarer. Nå er han 5 år og bruker 110 i alt av klær. I fjor var det 104 i alt av klær.

Ja, det er jo ikke spesielt stort. Det er bare meg som automatisk synes det skurrer at en 07-modell skal ha like store klær som min 05-modell.

PoP-dressene ser jo veldig fine ut! Kanskje jeg må sjekke ut?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 17:27   #52
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja, det er jo ikke spesielt stort. Det er bare meg som automatisk synes det skurrer at en 07-modell skal ha like store klær som min 05-modell.

PoP-dressene ser jo veldig fine ut! Kanskje jeg må sjekke ut?

07-jenta mi bruker 116 i dress nå, hun er lang i beina og 110 i bukser blir ofte for kort, men dette er veldig merkeavhengig. Hun er 111 cm.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 17:28   #53
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Ja, det er nok min 05-modell som er liten for alderen. Men vi kommer jo ikke på det, sånn i det daglige. 10'eren er også liten for alderen, så de står jo greit til hverandre.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 19:01   #54
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Jeg kjøpte Ticket dress og Reima dress til vinteren str 98 til toåringen her, da han vokste ut av 92 fra Name-it. Reima passer fint, Ticketdressen er minst 10 cm lengre på bena enn Reima.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 20:03   #55
Urie
Superaktiv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 446
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Noen som vet pris på PoP dressen?

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 20:07   #56
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Plutten har 98 i både troll og ticket, han er litt mindre enn gjennomsnitlig lang for alderen og er født i januar. Jeg tror han er ca 95 cm. Ticket er lengre enn troll, men den fungerer helt greit. Jeg synes ikke den er overdrevent stor i størrelsen egentlig.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 20:17   #57
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Urie, her.

Noen som vet pris på PoP dressen?

Tror de koster ca 1300 kr.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 20:19   #58
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Ticket synes jeg forresten er veldig dårlig på reflekser. Det er noe herk, jeg har unger som av og til boikotter refleksvestpåbudet mitt. Barnetøy burde hatt skikkelig refleksmengde synes jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 20:19   #59
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.109
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Akkurat handlet PoP vinterjakker til begge barna for neste sesong. Fikk 30% avslag

Minstemor har PoP vinterdress i år og vi er veldig fornøyd. Jenta på 5,5 år er 108cm og passer fint i str116. Har også Reimatec str104, men den begynner å bli knapp.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 20:21   #60
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Yttertøy til barn på salg

Opprinnelig lagt inn av Urie, her.

Noen som vet pris på PoP dressen?

Tror det er 1400 på fullpris. Var 30% i Sandvika i dag. Jeg har titta på jakka som koster 1000 og ventet på at den skal komme på salg. Vi har buksa i sort fra tidligere og bruker et par jakker vi har arvet til. Disse begynner dog å bli litt små nå.

Jeg spurte i barnehagen i høst og da sa de at de foretrakk todelt også til dukka som blir 3 i februar, men seg jo her at de bruker dress helt opp i skolealder. Kanskje jeg skal revurdere og kjøpe dress i steden?

Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no