Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Får jeg byttet skoa?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-12, 21:27   #1
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Får jeg byttet skoa?

Ergelig! Var på opphørssalg i en butikk i dag, og kjøpte tre par sko. Eldstegutten fikk et par halvhøye forede sko, som ikke er vanntette. Jeg tok dem derfor ut og sprayet dem grundig nå, så de skulle motstå litt fukt. Da jeg setter fra meg skoa når jeg kommer inn med dem ser jeg tydelig at det er størrelsesforskjell på dem. Når jeg måler dem såle mot såle er det minst 2 cm forskjell på dem, selv om begge er merket 39! Får jeg bytta selv om jeg har sprayet dem? Det var bytterett så lenge man hadde kvittering og eske. De er ikke brukt altså, kjøpte dem nå i kveld.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:29   #2
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får jeg byttet skoa?

Jeg hadde forsøkt, dere fikk jo ikke opplyst at det var feilvare.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:29   #3
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får jeg byttet skoa?

Selvfølgelig får du byttet. Det er jo feilvare.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:31   #4
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Får jeg byttet skoa?

Det er jo en klar reklamasjon. Selv om du ikke hadde oppdaget det før skoene var brukt.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:32   #5
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Får jeg byttet skoa?

Det er reklamasjon og ikke bytte, så det skal du få ja. Henvis til kjøpsloven og mangel på vare.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:33   #6
mamaria
Grisejente
 
mamaria sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 2.181
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Får jeg byttet skoa?

Flott! Greit å ha saken klar i tilfelle jeg må argumentere for meg.

__________________
00-02-04-04-11
mamaria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-12, 21:37   #7
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Får jeg byttet skoa?

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Det er jo en klar reklamasjon. Selv om du ikke hadde oppdaget det før skoene var brukt.

Det der er jo en sånn typisk ting jeg ikke ville oppdaget før jeg faktisk hadde tatt dem i bruk.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no