Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når er du forelsket?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-08, 21:29   #41
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Når jeg hører hvordan han småprater og koser seg med ungene, når jeg "sover" i etasjen under.

Når han overrasker med å gjøre noe uventet. Som å komme hjem med den nye Harry Potter han visste jeg ønsket meg. Eller at han husker yndlingssmågodtet mitt.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 15:38   #42
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Opprinnelig lagt inn av Alexy, her.

Når han kommer mot meg med det blikket som bare sier " Jeg har lyst på deg."



Sånn som da jeg kom hjem i går, og han dro meg til seg etter jakkeslaget for å gi meg verdens største smellkyss.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 15:41   #43
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Når jeg får blikkontakt når jeg snakker med ham.
Når han erter meg for noe.
Når vi skal diskutere noe, og finner ut at vi har tenkt det samme.
Når jeg slipper å legge meg alene, og kan krype inntil en varm kropp når jeg legger meg.
Når jeg ser hvordan han rengjør / vasker(han går alltid så grundig til verks med alt han gjør, og jeg blir så varm i hjertet av å se det).
Når han overasker meg med å kjøpe noe han vet jeg ønsker meg, blomster, eller med å lage noe godt til mat som krever ekstra tid av ham.
Når han viser at han blir glad for å se meg når han skal hente meg, eller treffe meg et sted ute.
Når vi jobber godt sammen.
Når jeg endelig klarer å slippe ut sinne, og han responderer med å holde rundt meg istedet for å gå, eller smile til meg istedet for å bli sint selv.
Når vi legger planer sammen.
Når jeg ser ham leke med barna.

Ja, det er mange ting, og dette var det jeg kom på i farten.

Jeg kan ikke annet enn å signere.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 16:59   #44
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Når han får unga til å le så de skriker
Når han ringer for å sjekke om eldste skal ha noen blader, for han har kjøpt no småtteri til minsten
Når han har kjøpt en sjokolade, selv om han vet at jeg egentlig skal slanke meg
Når han ringer og sier at jeg må kjøre forsiktig, fordi det er glatt
Når han ringer hvert kvarter hjem fra jobb, for å høre hvordan det står til når jeg eller unga er syke
Fordi han har en helt glimrende humor
Fordi han er så urolig for oss at han kan gå helt rundt seg selv

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 17:21   #45
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Med hånden på hjertet kan jeg si at jeg nesten ikke husker sist jeg var forelsket. Det er litt trist.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-08, 19:10   #46
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Når er du forelsket?

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Med hånden på hjertet kan jeg si at jeg nesten ikke husker sist jeg var forelsket. Det er litt trist.

Samme her.

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
forelskelse


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no