Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Er det en tråd om MGP i dag?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-10, 16:17   #161
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Er det en tråd om MGP i dag?

Nei, mulig det. Det er nok av dem som har det da, og det er derfor jeg nevner det.

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 17:11   #162
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det en tråd om MGP i dag?

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Ja, det gjør jeg.
Hvorvidt sangen er treig er opptil hver enkelt, men at han er glatt, og en dust osv har vel ikke noe med sangen å gjøre.

Det er jeg helt enig med deg i. Didrik virker både flink, og veldig hyggelig. Det er sangen jeg har noe i mot.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 17:50   #163
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en tråd om MGP i dag?

Opprinnelig lagt inn av Gulla, her.

Ja, det gjør jeg.
Hvorvidt sangen er treig er opptil hver enkelt, men at han er glatt, og en dust osv har vel ikke noe med sangen å gjøre.

Vel, nei. Men i det øyeblikket man bestemmer seg for at det er en god idé å stille opp i MGP melder man seg frivillig til kjendisstatus, og at ens utstråling blir diskutert eller latterliggjort er en del av gamet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:33   #164
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en tråd om MGP i dag?

Det er forskjell på å si at man oppfatter noen som slesk og pompøs, og si at noen er det.

Didrik ble litt mye for meg kjente jeg, men hun der arredondoberta framsto ti ganger verre. Smiskegliseskuespill delux. (Og nei, jeg sier ikke at hun er en smiskegliseskuespiller. )

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 20:42   #165
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Er det en tråd om MGP i dag?

Fyrn var jo pen å se på, å sang pent.
Med gud for en KJEDELIG sang:zzzzz: har enda ikke klart å høre hele.
Blir for tamt for MGP finalen tror jeg, og han vil nåkk ikke klare å dra så mye stemmer på utsende i de ande landene.

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:12   #166
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det en tråd om MGP i dag?

Tviler på at Norge ønsker å ha GP to ganger på rad. Tror en så kjedelig snag kommer langt ned på lista.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 21:15   #167
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.313
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det en tråd om MGP i dag?

Tja, noen ser gjerne at Norge hoster ESC to år på rad. It makes money.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no