Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Klasse 10B på NRK

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-10, 21:19   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Klasse 10B på NRK

Noen som ser på?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:21   #2
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Jaa. For en sløving....(Jonas)

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:22   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Ja, jeg så på idag, har ikke sett før. Veldig gjenkjennbare ting synes jeg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:22   #4
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.106
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Ja. Interessant.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:26   #5
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Ser på! Interessant, men samtidig et par ting som er litt dumt. Blant annet kan ingen vanlig lærer ha en lang samtale med hver enkelt elev om en kartleggingsprøve. Det er det ikke tid til. Disse lærerne underviser jo bare noen få timer i uka og kan bruke mye tid utenom selve undervisningstimene til å snakke med enkeltelever. Det hjelper jo VELDIG i forhold til en vanlig lærerhverdag. Så dermed synes jeg det blir litt urettferdig mot de lærerne de hadde før. Ellers synes jeg det er morsomt å se hva de kan få til!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:34   #6
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Jeg tenkte flere ganger på mine egne barn og da spesielt de to eldste som er elever på ungdomskolen hvor den aller eldste går nettopp i 10. trinn. Jeg blir ganske satt ut av uroen og den svært så lite tiltalende holdningen.

Mulig jeg høres gammel og snerpete ut nå, men jeg kan faktisk huske ganske godt hvordan det var å gå på skolen i den alderen selvom jeg nærmer meg 40 år og jeg kan ikke fatte hva som har skjedd med respekt for lærere og god oppdragelse!

Noe må være riv ruskende galt.

Jeg beundrer lærere som kan stå i slike arbeidsdager.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:36   #7
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Jeg er egentlig litt skeptisk til slike serier, både fordi de kan utlevere elevene på en måte som blir feil og fordi de ofte gir et urealistsik bilde av virkeligheten. Her tenker jeg feks på den serien "skolen" som gikk før jul. Det jeg liker bedre her er hvordan lærerene annerkjenner elevenes positive sider. Men det er jo ikke slik i virkeligheten at en lærer kan holde temakvelder for foreldre hver gang man begynner på nytt tema, det har man vel ikke kapasitet til? Og så stusser jeg litt på at det skal komme inn "superlærere", det virker litt nedlatende ovenfor de som jobbet der før.

Men jeg kan kjenne meg veldig igjen i de ungdommene. Og Jonas synes jeg er en flott fyr, masse energi og glimt i øyet!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:37   #8
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg tenkte flere ganger på mine egne barn og da spesielt de to eldste som er elever på ungdomskolen hvor den aller eldste går nettopp i 10. trinn. Jeg blir ganske satt ut av uroen og den svært så lite tiltalende holdningen.

Mulig jeg høres gammel og snerpete ut nå, men jeg kan faktisk huske ganske godt hvordan det var å gå på skolen i den alderen selvom jeg nærmer meg 40 år og jeg kan ikke fatte hva som har skjedd med respekt for lærere og god oppdragelse!

Noe må være riv ruskende galt.

Jeg beundrer lærere som kan stå i slike arbeidsdager.

Jeg synes virkelig ikke det er så ille. De er ganske typiske for sin alder spør du meg!

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:39   #9
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Jeg synes virkelig ikke det er så ille. De er ganske typiske for sin alder spør du meg!

Jeg synes at det er ille. Hvis det som ble vist på tv i kveld er typisk for en helt vanlig skoledag så må jeg si at jeg ikke synes det er så rart at mange sliter med læring og det å komme seg igjennom pensum på en tilfredsstillende måte. Jeg tør tippe på at ro er ganske vesentlig for læring, eller tar jeg feil?

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:39   #10
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg tenkte flere ganger på mine egne barn og da spesielt de to eldste som er elever på ungdomskolen hvor den aller eldste går nettopp i 10. trinn. Jeg blir ganske satt ut av uroen og den svært så lite tiltalende holdningen.

Mulig jeg høres gammel og snerpete ut nå, men jeg kan faktisk huske ganske godt hvordan det var å gå på skolen i den alderen selvom jeg nærmer meg 40 år og jeg kan ikke fatte hva som har skjedd med respekt for lærere og god oppdragelse!

Noe må være riv ruskende galt.

Jeg beundrer lærere som kan stå i slike arbeidsdager.

Du trenger ikke gå lenger enn til FP, NM, osv for å finne HAUGER av tråder som viser at dagens foreldregenerasjon i stor grad har liten respekt for lærere. Det smitter altså! Jeg har fått mange kommentarer på skolen av elever som tydelig har hørt mye negativt om lærere hjemme i løpet av årene.

Ellers er det krevende å være lærer. Men hvis du så dagens episode, la du sikkert merke til Jonas og hans utvikling i løpet av episoden. Å klare å snu en sånn elev gjør i hvert fall at jeg føler at det er verdt det! Det finnes omtrent ikke noe bedre enn å klare å vinne en elev, få tillit fra den eleven og oppleve forandring i oppførsel og holdninger - og så klare å lære dem mye av det de skal lære. Jeg kan leve i årevis på slike erfaringer! Jeg er sikkert på at Jonas fra denne serien hadde vunnet mitt hjerte om det var jeg som var læreren hans!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:42   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.492
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Jeg så i dag for første gang, og gjør meg varierende tanker omkring alt fra sløve holdninger, til det at slike "superlærere" kan jo aldri saenlignes med hva vanlige lærere har slags hverdag, og at jeg synes målsetningen var... vel, om det "bare" trengs et semester med superlærere for å gå fra dårligst i landet til topp tre...da vet jeg saannelig ikke hva jeg skal tro om norsk skole generelt.

Også kjenner jeg at jeg gruer meg til å sende guttungen på skolen, om det faktsiker mulig å gli gjennom til 10. klasse uten å ha lest en eneste bok, uten å ha evnen til å inngå en avtale med intensjon om å holde den, når noen heller tegner enn å gjennoføre en prøve, fodi de sikkert får dårlig på prøven likevel...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:42   #12
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Du trenger ikke gå lenger enn til FP, NM, osv for å finne HAUGER av tråder som viser at dagens foreldregenerasjon i stor grad har liten respekt for lærere. Det smitter altså! Jeg har fått mange kommentarer på skolen av elever som tydelig har hørt mye negativt om lærere hjemme i løpet av årene.

Ellers er det krevende å være lærer. Men hvis du så dagens episode, la du sikkert merke til Jonas og hans utvikling i løpet av episoden. Å klare å snu en sånn elev gjør i hvert fall at jeg føler at det er verdt det! Det finnes omtrent ikke noe bedre enn å klare å vinne en elev, få tillit fra den eleven og oppleve forandring i oppførsel og holdninger - og så klare å lære dem mye av det de skal lære. Jeg kan leve i årevis på slike erfaringer!

Jeg er enig i det du sier her om at respekt for lærere nok også påvirkes hjemmefra. Det er uendelig trist hvis foreldre ikke er seg dette bevisst.

At det er krevende å være lærer, er det ikke vanskelig å forstå. Som sagt; jeg beundrer lærere som kan stå i dette! At en klarer å snu og påvirke positivt er nok kilde til motivasjon. Det tror jeg så gjerne. Godt at det er mulig, for det tror jeg også!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:45   #13
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Jeg ser ikke på det, men det snakkes mye om det på skolen jeg jobber. Dette er en skole i min skolekommune. Har også snakket med noen lærere fra skolen så jeg har litt mer info enn det TV seerene har.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:46   #14
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg ser ikke på det, men det snakkes mye om det på skolen jeg jobber. Dette er en skole i min skolekommune. Har også snakket med noen lærere fra skolen så jeg har litt mer info enn det TV seerene har.

Du kan sikkert ikke si så mye men jeg lurer på om de er positive eller negative til tv- inspillingen?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:50   #15
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

De er ikke så veldig positive akkurat. Her er noe fra Utdanning:
(Jeg tenker på selve artikkelen, ikke alle kommentarene)
http://www.utdanningsnytt.no/templat...____22252.aspx

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-10, 21:59   #16
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Hva er det slags program? :følger ikke med:

__________________
2001 og 2001
Stompa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 12:13   #17
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.789
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Man følger en tiendeklasse som har gjort det dårlig på nasjonale prøver. Så skal 9 superlærere fikse problemene siste halvåret, og målet er at de skal bli en av de tre beste klassene i Norge på eksamen.

Morsomt konsept, interessant å se på, men veldig langt unna den hverdagen som finnes på skoler. De ni superlærerne har alt mellom 1 dobbelttime annenhver uke (musikklæreren) og 5 timer i uka. Resten av tiden kan de bruke på å snakke med elever, øve med enkeltelever, planlegge opplegg, rette kartleggingsprøver, osv. Kort sagt får hver enkeltelev uendelig mye alenetid med lærere og opplegget kan mer eller mindre skreddersys til hver enkelt elev, dennes interesser, osv.

Men metodikken er interessant, og heldigvis ser jeg at ting vi jobber mye med på vår skole (pleier å ha 6. og 7. klasse) er ting disse "superlærerne" tyr til. Så jeg ser på hver mandag og prøver å plukke opp lure ideer!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-10, 14:11   #18
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Nå har jeg bare sett første episoden av dette, men jeg ble litt fasinert av enkelte av de pedagogiske virkemidlene de lærerne jeg så da brukte. F.eks. da de bygde en dna-kjede av seigmenn. Jeg kan tenke meg at dna-kjedet sitter mye bedre spikret i hukommelsen etter dette, enn hva den gjorde hos meg, som lærte det på "steinaldervis."

Jeg liker "hands-on-pedagogikk," - altså at man lærer gjennom å gjøre og eksperimentere, framfor bare gjennom tørr teori.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 12:03   #19
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Nå har jeg bare sett første episoden av dette, men jeg ble litt fasinert av enkelte av de pedagogiske virkemidlene de lærerne jeg så da brukte. F.eks. da de bygde en dna-kjede av seigmenn. Jeg kan tenke meg at dna-kjedet sitter mye bedre spikret i hukommelsen etter dette, enn hva den gjorde hos meg, som lærte det på "steinaldervis."

Jeg liker "hands-on-pedagogikk," - altså at man lærer gjennom å gjøre og eksperimentere, framfor bare gjennom tørr teori.

Den DNA-kjeden er "old news", jeg holdt på med det i høst

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-10, 12:07   #20
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klasse 10B på NRK

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Den DNA-kjeden er "old news", jeg holdt på med det i høst

Ja, vi gjorde det ifjor. Ikke så revolusjonerende, og bortsett fra at seigmenn er godt vet jeg ikke hvor mye det hjelper .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no