Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Antichrist

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-10, 14:49   #21
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Antichrist

Har vært nysgjerrig på denne, men etter å lest her, er jeg mer enn overbevist om at den ikke er noe for meg. Jeg *klarer* ikke se grafiske groteske scener. Får fysisk vondt av å skulle se noe som helst skjæring i kropper, klitoriser eller ei. Jeg klarer ikke se på sykehus-serier engang der det liksom-opereres. Scenen med den ungen hadde gitt meg mareritt og angst i uker fremover, så nei, jeg tror jeg står over denne!

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 14:53   #22
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Antichrist

Handler den forresten kun om dette paret? Altså det er ikke type skrekkfilm som at det kommer noe/noen utenfra og "blander seg inn"?

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 18:56   #23
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Antichrist

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Handler den forresten kun om dette paret? Altså det er ikke type skrekkfilm som at det kommer noe/noen utenfra og "blander seg inn"?

Kun om paret. Er vel ingen andre skuespillere med i filmen.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-10, 23:19   #24
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet
 
Ulvhedina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 496
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Sv: Antichrist

Må ærlig innrømme at jeg synes klipping av klitoris og det hun gjorde med mannens penis nærmere slutten for så å ferdigstille akten etterpå var hundre ganger verre enn den lille som hoppa ut av vinduet. Heldigvis så så hoppescenenen rimelig uekte ut.

Det psykologiske aspektet i filmen er utrolig facsinerende, samt tankene til Von Trier om hva hun og han skal fremstille. Dette her med himmel vs helvete, madonna vs hore etc.

Men; det er ikke dermed sagt at filmen er bra. Bare facsinerende.

__________________
Do as I say, not as I do..
Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 10:21   #25
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Antichrist

Opprinnelig lagt inn av Ulvhedina, her.

Må ærlig innrømme at jeg synes klipping av klitoris og det hun gjorde med mannens penis nærmere slutten for så å ferdigstille akten etterpå var hundre ganger verre enn den lille som hoppa ut av vinduet. Heldigvis så så hoppescenenen rimelig uekte ut.

Jeg synes "hoppescenen" var verst. Det andre var ekkelt, men jeg får ikke traumer av å se det.

Jeg klarer ikke bestemme meg for om filmen er bra eller dårlig. Inntrykk gjorde den hvertfall.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-10, 10:23   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Antichrist

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg synes "hoppescenen" var verst. Det andre var ekkelt, men jeg får ikke traumer av å se det.

Samme her. Voldelige, ekle scener gjør inntrykk, men ikke på samme måte som når barn dør. Da gjør det vondt langt inn i sjela og det tar lang tid før jeg kommer over det. Sånt gjør vondt på en helt annen, mye verre måte enn grafisk voldelige scener (uten barn i).

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no