Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Parkas med plass til mage

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-13, 20:51   #1
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Parkas med plass til mage

Jeg trenger en parkas med plass til mage. Jeg ønsker ingen gravid-jakke, men en som er romslig nok likevel.

Den bør være varm, ikke så dyr og gjerne litt fin.

Noen forslag?

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 21:44   #2
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Parkas med plass til mage

Ikke før har man fått med seg at det ikke er brødrene som smuler, så dukker det opp en parkas med plass til mange. Hjelp.

  Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 21:47   #3
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parkas med plass til mage

Jeg fikk plass i høygravidmagen min i NF parkaen min og hadde magemål midt på den røde streken hele veien. Når jeg skulle ta den frem igjen nå hang den liksom og slang på meg i forhold til hvordan den satt i april, synes jeg, men det er vel mer sånn den skal være.

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Ikke før har man fått med seg at det ikke er brødrene som smuler, så dukker det opp en parkas med plass til mange. Hjelp.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 21:48   #4
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parkas med plass til mage

Det skal sies at jeg nok sluttet å bruke den 3 uker før termin, da var det såpass varmt at jeg ikke trengte den lenger.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-13, 22:38   #5
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.032
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Parkas med plass til mage

NF er allerede veldig trang over magen, så den kan jeg nok ikke bruke lenge.

Plass til mange ja Hvertfall to

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no