Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-13, 11:18   #1
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Det ønsker jeg meg.
Sorte, litt hæl (ikke tynne skyhøye, for ryggen min er ikke god), litt varme og gjerne med litt grove såler.

Jeg var ute med mannen i formiddag, men fant ikke noen som var helt match. Stakkars mannen - dette skulle være julegaven min, så han er litt stressa nå.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 11:22   #2
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

http://www.putfeetfirst.com/no/dinsk...tovel/p/273723

Men de er kanskje ikke helt sorte?

http://www.putfeetfirst.com/no/dinsk...tovel/p/279165

Ikke foret:
http://www.putfeetfirst.com/no/dinsk...vlett/p/282650

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 12:37   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Jeg har disse fra Softwalk. De er forede, så ganske varme, men ikke så varme at man ikke kan bruke de på jobb.



Jeg har rare føtter og problemben, men disse er kjempegode å gå i. Merker ikke at det er hel på de. De er litt høye foran også, så helen blir enda lavere enn det ser ut som. Kjøpt på Eurosko.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 12:57   #4
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Bare et lite tips, slik som ryggen din er nå, ville jeg valgt ganske så flate sko (ikke helt flate, gjerne med tykk såle, men lav hæl). Jeg merker det faktisk ofte på ryggen dersom jeg bruker sko med høy hæl, og i perioder må jeg velge det helt bort

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 13:24   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Noe sånn :

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-13, 13:41   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Jeg kjøpte disse fra Din sko i fjor, og jeg er UTROLIG fornøyd med dem. Jeg liker stortsett ikke høye heler (har plantar fascitt...eller hva det heter..) og Din sko, men disse er gode på foten og har holdt seg pene.

Ser Dronningen har linket til disse, og jeg kan bekrefte at de er helt sorte. Og de er foret.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 08:52   #7
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Her var det mange fine forslag. Takk!

Løve: Akkurat nå går jeg i joggesko. Til alle anledninger. Men jeg håper jo at jeg kan ha noe annet på beina til enkelte anledninger ila vinteren. :håper:

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 09:17   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

De var fine, Joika. Skinn?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 10:30   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Skinn ja!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 10:46   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

De Joika viser er fine, men ikke forenlige med aktiv prolaps dessverre. Jeg har kjøpt endel fine sko/støvletter selv som jeg endte opp med å bare se på og ikke bruke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 10:47   #11
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.887
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Her var det mange fine forslag. Takk!

Løve: Akkurat nå går jeg i joggesko. Til alle anledninger. Men jeg håper jo at jeg kan ha noe annet på beina til enkelte anledninger ila vinteren. :håper:

Ikke for å være negativ, men jeg ville nok belaget meg på fornuftige sko en del måneder fremover. Kjøp noen som er tøffe

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 16:09   #12
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Det ER anledninger hvor man kun skal gå ut og inn døren med skoene man har på seg, og da skjønner jeg godt at hun har lyst til å forsøke å pynte seg litt, jeg. Uansett så kan det jo tenkes at hun faktisk blir frisk en dag ().

Tror nok ikke at man tar på seg sånne sko om man har det veldig vondt. Jeg har full tillitt til at du klarer sko deg fornuftig Stine-mor.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 16:13   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Jeg klarte ikke alltid å velge fornuftig da jeg hadde prolaps i ryggen, og forverret situasjonen flere ganger med å tro at jeg kunne gå med hæler "bare litt". Kan godt hende Stine-mor er mye mer fornuftig enn meg, men det var ut fra denne erfaringen og tråden om hvor ille ryggen hennes faktisk er, at jeg kom med dette rådet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 16:20   #14
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Sånne enkle, lave, forede fra Sixtyseven, kanskje? De er nette og fine også til kjoler og kåper! Og mer ryggvennlige enn hæler, i alle fall.

https://lillevinkelsko.no/skoletter/75032-00

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-13, 20:59   #15
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sorte ankelstøvletter, gjerne litt varme

Akkurat nå er jeg kjempefornuftig og går i disse kule Nike-skoene. (Se bildet, dog ble ikke fargen helt riktig.)


Og jula feirer vi heldigvis hjemme. Dog kunne jeg tenkt meg å ha noe annet på føttene på turen bort til foreldrene mine på formiddagen.
Resten av julefeiringen foregår i olabukse, og da er Nikene på igjen.

Jeg skal prøve å være fornuftig. Lover!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Nike.jpg (71,2 KB, 10 visninger)
__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no