Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Noen som vil anbefale en morsom film som jeg og mannen kan se ikveld?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-12, 12:02   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Noen som vil anbefale en morsom film som jeg og mannen kan se ikveld?

Vi har faktisk montert tv på soverommet så i kveld skal jeg ta med meg mannen og skranglete bekken til sengs tidlig for filmseing. Jeg har lyst til å se noe morsomt sånn at vi kan le litt siden vi er litt lei og slitne for tida begge to. Noen som kan anbefale en film? Jeg liker filmer som Lock, stock og two smoking barrels, men lo også godt av Hangover. Jeg personlig kan like romantiske komedier, men det er nok ikke noe for mannen.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-12, 14:21   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som vil anbefale en morsom film som jeg og mannen kan se ikveld?

Hangover 2 hvis dere ikke har sett den.

Tomme tønner - norsk komedie. Hysterisk festlig.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no