Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

George Michael er død

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-16, 15:56   #21
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Vi må være omtrent like gamle! Wham! Og wake me up var min første ogÅ - men på kassett. Og Prince sin Purple Rain var vel året etter,eller var det samme året?

Dette er bare trist, trist, trist.

Vi er nok omtrent like gamle, ja. 74-modell her.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 15:59   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Jeg har vært forelsket i George Michael helt siden Wham!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 16:27   #23
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har vært forelsket i George Michael helt siden Wham!

Du mener helt fra den tiden han fortsatt var streit!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 16:47   #24
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Du mener helt fra den tiden han fortsatt var streit!

Eller fra den tiden han prøvde hardt å se ut som han var straight?! Huff, tror det der er roten til mye problemer.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 16:54   #25
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.014
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: George Michael er død

Dere ungdommer, altså. Jeg var mye nærmere ham i alder, og hadde bedre sjanse til en date med ham (eller det føltes slik). Han var jo en snill gutt som bodde hjemme hos mamma og pappa.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 16:55   #26
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: George Michael er død

For en mann, for en stemme❤️. For meg har vært større enn nåde Bowie og Prince. Selv om jeg skjønner at han objektivt sett ikke var en større musiker.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 16:58   #27
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: George Michael er død

Jeg var sikker på at han var langt over 70 jeg, så ble litt overrasket da jeg leste 53. Hørte endel på Wham da de var store, men utover det har jeg ikke noe stort forhold til han.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 17:39   #28
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Eller fra den tiden han prøvde hardt å se ut som han var straight?! Huff, tror det der er roten til mye problemer.

Dessverre. han har jo tidvis levd et veldig hardt liv.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 19:04   #29
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.461
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: George Michael er død

Dette:

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

For en mann, for en stemme❤️. For meg har vært større enn nåde Bowie og Prince. Selv om jeg skjønner at han objektivt sett ikke var en større musiker.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 19:16   #30
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Han var jo en helt fantastisk sanger. Jeg likte ham ikke spesielt godt da han bedrev lettpop med Andrew Ridgley, men etterpå - når det ble mørkere, og mer funky - det likte jeg. Sånn som her:


(Kilde: youtube.com)


Og her - sammen med alt som kan krype og gå av supermodeller.

(Kilde: youtube.com)


Michael og jeg er forøvrig nesten helt jevnaldrende.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 26-12-16 kl 19:22.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 19:31   #31
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.461
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: George Michael er død

Nrk spiller Faith over noe sjakkgreier - bevisst eller tilfeldig tro?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 19:32   #32
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.461
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: George Michael er død

Jeg synes As var en av de absolutt beste sangene hans

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 19:58   #33
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.920
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: George Michael er død

Outside, Papa Was a Rolling Stone, John and Elvis are Dead og Heal the Pain er bare noen av låtene jeg ofte spiller. Han hadde mye musikk jeg likte å trene til og mye roligere jeg kan jobbe til. Og selvsagt var Prince og Bowie større musikere, alle tre ga i hvert fall meg mye å høre på.


Sist redigert av Strå : 26-12-16 kl 20:05.
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 20:00   #34
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Jeg elsker Listen Without Prejudice Vol I albumet hans, spesielt Praying for Time og They Won't Go When I Go. Dessuten synes jeg Let's Go Outside er bra, mest pga budskapet og tiden den kom i.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 20:01   #35
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Outside, Papa Was a Rolling Stone, John and Elvis are Dead og Heal the Pain er bare noen av låtene jeg ofte spiller. Han hadde mye.musikk jeg.likte å trene til og mye roligere jeg kan jobbe til. Og selvsagt var Prince og Bowie større.musikere, alle tre ga i hvert fall meg mye å høre på.

For meg var Prince min desidert største helt fra barndommen, og han ble ikke mindre med årene.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 20:23   #36
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Jeg har ikke noe særlig forhold til Bowie og Prince, annet enn det jeg har hørt på i voksen alder. George Michael derimot.. Har mye mer forhold til han.

Blant mine favoritter:


(Kilde: youtube.com)


Spinning the wheel. Ikke så kjent, men fin.


(Kilde: youtube.com)


As.


(Kilde: youtube.com)

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 21:43   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Du mener helt fra den tiden han fortsatt var streit!

Nope, også etter at han "kom ut". Han er jo ikke mindre kjekk selv om han er homofil.


Sist redigert av Anne C : 26-12-16 kl 21:50.
Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 21:45   #38
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

For en mann, for en stemme❤️. For meg har vært større enn nåde Bowie og Prince. Selv om jeg skjønner at han objektivt sett ikke var en større musiker.

Det har alltid bare vært George Michael for meg. Prince hadde jeg aldri sansen for. Og egentlig ikke så mye Bowie heller.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 21:54   #39
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

George Michael var en veldig pen og kjekk mann. Det går jo an uavhengig av seksualitet. Jeg synes både George Michael og Ricky Martin er kjekke og sexy, selv om de ikke går for damer.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 21:55   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.858
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

George Michael var en veldig pen og kjekk mann. Det går jo an uavhengig av seksualitet. Jeg synes både George Michael og Ricky Martin er kjekke og sexy, selv om de ikke går for damer.

Enig!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no