Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

George Michael er død

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-16, 21:56   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Andy var jo mye kjekkere.

Trist at han er borte, men må innrømme at det ikke berører meg selv om jeg var ung og musikkinteressert da han slo gjennom. Har aldri vært begeistret for verken ham eller Prince.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:07   #42
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.015
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg elsker Listen Without Prejudice Vol I albumet hans, spesielt Praying for Time og They Won't Go When I Go. Dessuten synes jeg Let's Go Outside er bra, mest pga budskapet og tiden den kom i.

Enig med albumvalg. Og They Won't Go When I Go var den store favoritten ja. Og Five Live spilte jeg masse.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:14   #43
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Andy var jo mye kjekkere.

Trist at han er borte, men må innrømme at det ikke berører meg selv om jeg var ung og musikkinteressert da han slo gjennom. Har aldri vært begeistret for verken ham eller Prince.

Helt uenig! Det er det som er det interessante med musikk bl.a. hvor forskjellig smak man har. Det er så bra med forskjellene!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:14   #44
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Nope, også etter at han "kom ut". Han er jo ikke mindre kjekk selv om han er homofil.

Nei herregud, han var alltid en flott mann! Dessverre forsvinner humor ofte mellom linjene-- jeg var jo ikke den eneste som var forelsket i George på 80-tallet, og den gangen trodde jeg jo at jeg (teoretisk sett) hadde sjans. Dåelig spøk, beklager

For meg var George Michael og Prince av de aller største, og med de andre som har gått bort i år har 2016 blitt et realt drittår.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:19   #45
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.


For meg var George Michael og Prince av de aller største, og med de andre som har gått bort i år har 2016 blitt et realt drittår.

Helt enig! Og hvor jevngamle er vi?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:22   #46
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Nei herregud, han var alltid en flott mann! Dessverre forsvinner humor ofte mellom linjene-- jeg var jo ikke den eneste som var forelsket i George på 80-tallet, og den gangen trodde jeg jo at jeg (teoretisk sett) hadde sjans. Dåelig spøk, beklager

For meg var George Michael og Prince av de aller største, og med de andre som har gått bort i år har 2016 blitt et realt drittår.

Fy søren så kjekk han var når jeg så han på Symphonica turneen hans, så han live i Zürich og London i 2011 og 2012.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:23   #47
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Jeg er -73, så jevne, ja! (og med knallgod musikksmak! Var du på den Christer Falck-teibuten til Prince? Ser den settes opp på Drammen teater utpå våren og jeg vurderer om jeg må eller ikke)

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:23   #48
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Helt enig! Og hvor jevngamle er vi?

Jeg er 71-modell, så jeg er vel ikke så langt unna jeg heller?

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:32   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Andy var jo mye kjekkere.

Trist at han er borte, men må innrømme at det ikke berører meg selv om jeg var ung og musikkinteressert da han slo gjennom. Har aldri vært begeistret for verken ham eller Prince.



En av mine beste venninner har helt komplementær musikksmak med meg. Hun er dur, jeg er moll. Hun er opptatt av beat, jeg av tekst. Hun gråter over Prince og George, jeg over Bowie og Leonard Cohen.

Men vi er enige om at 2016 suger gråstein.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:34   #50
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg er -73, så jevne, ja! (og med knallgod musikksmak! Var du på den Christer Falck-teibuten til Prince? Ser den settes opp på Drammen teater utpå våren og jeg vurderer om jeg må eller ikke)

Med veldig god musikksmak, ja. Jeg var selvfølgelig på den, og den var varierende. Startet jo med Erna Solberg som leste fra Let's Go Crazy, og så rett på Vidar Busk. Det var sistnevnte var ikke noe spes, det første var overraskende, men ikke så overraskende når vi fikk tenkt oss om. Noe var bra, noe var middels, noe var veldig bra. Hun ene Falck hadde hentet fra Frankrike som hadde kommet på andre plass eller noe i en talentkonkurranse, overrasket veldig positivt. Var veldig skeptisk siden hun var med i en talentkonkurranse og ikke vant, men stemmen hennes var nydelig. Sondre Lerche med bare gitaren og sang Cream var utrolig bra. Digger han! Simone barbeint på scenen med noen strykere og avsluttet det hele med Sometimes it snows in April... no words! En variert kveld, men absolutt i pluss. Kompisen min og jeg var helt enige om at en tur til Minneapolis om huset hans blir museum, det er et must. Men føler at det er litt feil å snakke masse om Prince i George Michael sin tråd.

Jeg syntes George Michael var utrolig kjekk, og jeg hadde en haug med postere av han på veggen. Husker at jeg og kjæresten jeg hadde på den tiden hørte på Listen Without Prejudice vol.I for første gang sammen. Det var noe med å sitte stille to sammen og virkelig lytte til et album fra første tone til siste tone for første gang. Jeg husker at jeg hadde en annen kjæreste som spilte Faith til meg på gitar. Jeg husker at jeg hadde kjærlighetssorg til Careless Whisper, men også at jeg klina på dansegulvet til samme sang. Jeg husker jeg fllørtet vilt på dansegulvet til I Want Your Sex og til Too Funky. Jeg husker jeg danset rundt juletreet på fest til Last Christmas, som hører på hver eneste jul.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:34   #51
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.



En av mine beste venninner har helt komplementær musikksmak med meg. Hun er dur, jeg er moll. Hun er opptatt av beat, jeg av tekst. Hun gråter over Prince og George, jeg over Bowie og Leonard Cohen.

Men vi er enige om at 2016 suger gråstein.

Jeg gråter over George Michael og Leonard Cohen

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:37   #52
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Gråter over dem alle, men mest Prince, så George, Bowie og Cohen. Spiller egentlig liten rolle, for det som er trist er at alle helter dør. Og den tiden ser ut til å ha kommet nå.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:40   #53
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Cohen var i det minste en godt voksen mann, Prince og George Michael var alt for unge til å bli borte.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:45   #54
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Mannen min og jeg, som jo har vært kjærester siden 90-tallet, har mange felles minner også. Hver høst begynner vi å se etter annonser for fjellhytter søik at vi kan ha en "Last Christmas" jul. Det ser jo så hyggelig ut....

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:49   #55
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.855
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

George Michael i glansdagene var ualminnelig slesk - så et klipp fra
Last Christmas her nå. :dukker: Av dødsfallene i år er det nok Bowies som har berørt meg mest, selv om jeg aldri har vært blodfan av ham heller. (Heldigvis er Nik Kershaw så vidt jeg vet fortsatt blant oss. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 22:58   #56
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Politiet i Salten hadde sin egen vri på etterlysning idag:
https://m.facebook.com/saltenpolitiet/?locale2=nb_NO
Sjekk siste innlegg der de har tatt vare på en hund.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-16, 23:03   #57
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Politiet i Salten hadde sin egen vri på etterlysning idag:
https://m.facebook.com/saltenpolitiet/?locale2=nb_NO
Sjekk siste innlegg der de har tatt vare på en hund.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-16, 02:33   #58
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.937
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: George Michael er død

Det er bare utrolig, utrolig trist...

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-16, 06:47   #59
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.732
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: George Michael er død

Jeg blir fascinert når artister dør. Utover at det er dypt tragisk når de før unge, klarer jeg ikke å føle noe sorg/vemod. Det er for fjernt for meg, rett og slett. Jeg ser jo st mange er oppriktig lei seg.

Jeg har tidvis hørt endel på George Michael, men ikke nok til å savne nyutgivelser. Samme med Prince og Bowie, egentlig. Vil nok føle det nærmere hvis det skjer noe med Bono.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-16, 09:12   #60
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.510
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: George Michael er død

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg blir fascinert når artister dør. Utover at det er dypt tragisk når de før unge, klarer jeg ikke å føle noe sorg/vemod. Det er for fjernt for meg, rett og slett. Jeg ser jo st mange er oppriktig lei seg.

Jeg har tidvis hørt endel på George Michael, men ikke nok til å savne nyutgivelser. Samme med Prince og Bowie, egentlig. Vil nok føle det nærmere hvis det skjer noe med Bono.

Ah, endelig noen som meg.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no