Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Avatar

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-09, 02:59   #21
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar

Jeg kjenner at jeg er skeptisk. Jeg elsker James Cameron, Terminator er fantastisk (virkelig, en klassiker som må finnes i ethvert bibliotek) mens Titanic... vel, den er boring. Altfor "amerikansk" med store suppe-tilbøyeligheter. Det er det jeg er redd for skjer her også; overtydelig spill med overklissete scener der man fornemmer det amerikanske flagget i bakrunnen med hallelujah-stemning og seige "love-scenes" der man egentlig bare håper at de får fart på seg.

Jurrasic Park var jo også en sånn "banebrytende" film som ble hyllet med superlative og var en must-see i flere år. Men tidens tann er kjapp når det gjelder å ta igjen sci-fi filmer.

Jeg tro det blir en skuffelse i kategorien "kult laget, men seig historie".

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 08:55   #22
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avatar

Jeg er omtrent 98% overbevist om at denne suger. Hardt. Traileren bygger godt opp under den oppfatningen. Jeg merker meg også at omtalen til en av filmkritkerne jeg stoler på, Scott Tobias, er den som ligger aller lavest på MetaCritic, og han har postet på Twitter at han likte den bedre enn kollegene sine (som omfatter flere av de andre filmkritkerne jeg pleier å stole på). Når det er sagt så liker jeg både The Terminator (A), Aliens (B+), The Abyss (B-) og Terminator 2: Judgment Day (B+). Jeg likte derimot ikke Titanic (C-), og jeg mener ting tyder på at Cameron ikke blir bedre med årene. Det er fare for at jeg kommer til å se Avatar likevel da, ikke fordi jeg har det minste tro på at den på egen hånd er verdt å se, men jeg er interessert i spesialeffekter, jeg syns fortsatt 3D er kult, og så tungt som den markedsføres vil det være mange som ser den, og det gjør at jeg vil være interessert i å få den med meg som kulturelt referansepunkt. Det siste har den jo til felles med Titanic, den var jeg også, korrekt, overbevist om at ver en dårlig film før jeg så den, men i ettertid er det jo greit å ha fått den med seg.

Ben "Dances With Wolves already sucked on the prairie" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 09:00   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar

Går den i 3D? Håper den gjør det her også, de sender jo ofte 3D-filmer her.
Jeg har samme tankene som Missa, men skal se den allikevel. Det skader liksom ikke. Og jeg elsket Titanic, så den 3 ganger på kino. Men jeg elsker selve historien da, har alltid vært svært fascinert av den, og da er det kanskje litt annerledes.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 09:47   #24
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar

Ellers flirte jeg plutselig da jeg ble oppmerksom på min egen signatur.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 11:27   #25
Gregster
Nybegynner
 
Gregster sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 25
Gregster har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Avatar

Da blir det en liten anmeldelse fra meg-- var en av de heldige som fikk billetter til førpremiere på Colosseum 17/12-09.

Jeg skal ikke si så mye, annet enn noen få ord-- strålende, glimrende, suverent, oppslukkende, nyskapende, rørende...

***må*** ses i 3D-- dette er filmen som endelig beviser at konseptet har mulighet til å forandre hele kino-opplevelsen for publikum. Filmen er også den mest vellykket film hittil når det gjelder bruk av 'CGI / motion capture', og beviser at James Cameron er fortsatt kongen når det gjelder storslagent sci-fi/action/romance.

Kort sagt - gled dere!

Gregster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-09, 11:29   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar

Opprinnelig lagt inn av Gregster, her.

storslagent sci-fi/action/romance.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 10:29   #27
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avatar

Opprinnelig lagt inn av Gregster, her.

Da blir det en liten anmeldelse fra meg-- var en av de heldige som fikk billetter til førpremiere på Colosseum 17/12-09.

Jeg skal ikke si så mye, annet enn noen få ord-- strålende, glimrende, suverent, oppslukkende, nyskapende, rørende...

***må*** ses i 3D-- dette er filmen som endelig beviser at konseptet har mulighet til å forandre hele kino-opplevelsen for publikum. Filmen er også den mest vellykket film hittil når det gjelder bruk av 'CGI / motion capture', og beviser at James Cameron er fortsatt kongen når det gjelder storslagent sci-fi/action/romance.

Kort sagt - gled dere!

Ha ha ha, så uenig kan man være.

Hvis jeg hadde måtte oppsummere med noen få ord hadde jeg valgt:

Kjedelig, flau, nyreligiøs, new-age crap, gir ordet forutsigbart en heeeelt ny dimensjon, flau flau flau flau flau.

Da hjalp det ikke engang med Giovanni Ribisi som gjorde en glimrende jobb som vanlig.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 10:37   #28
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Kjedelig, flau, nyreligiøs, new-age crap, gir ordet forutsigbart en heeeelt ny dimensjon, flau flau flau flau flau.

Det var det jeg fryktet. Hva syntes du om effektene?

Independence day
var feks en film som jeg digget utelukkende pga effektene, der effektene (den gang vel og merke) overskygget det teite plottet/slutten i massevis og gav en totalt sett opplevelse.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 10:46   #29
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avatar

Effektene var tildels greie (landskapen f.eks.), avatarfolkene var ganske bra animerte, mens dyrene i filmen var mye dårligere enn f.eks. i Shrek. Det var skuffende. Platt og endimensjonal hud/pels.

Kampscenene var bra, men det var så lite av det at det ikke greide å gjøre opp for all den DRITTEN som ble sagt i filmen. Det var helt grufullt. Jeg eier ikke ord for hvor jævlig det var, og vi var flere ganger på nippet til å gå ut av salen.

Dette burde vært en stumfilm. Da hadde kanskje vært mulig å konsentrere seg om effektene.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 10:53   #30
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avatar

Nå har jeg sett traileren øverst i tråden her. For alle dere som er skeptiske til om dere vil se filmen ville jeg anbefalt å kun se traileren. I traileren ser dere de mest spektakulære effektene og skjønner allerede hele historien. Hele resten av filmen er stort sett new-age babling og klisjé og er etter min mening ikke verdt å se.

(Jeg visste forresten ingenting om filmen fra før, og håpet meg litt god gammeldags Starship Troopers action. Jeg skulle selvsagt aldri gått om jeg visste hva historien handlet om)

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 18:34   #31
Gregster
Nybegynner
 
Gregster sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 25
Gregster har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Avatar

Jaja, jeg har ikke tenkt å starte en unødvendig diskusjon om hvem som har rett vedr. filmen-- det kan nok sies at Avatar er en film man enten liker eller hater...

Kan heller sitere noen av anmeldelsene jeg har lest og er enig med:

"a transcendent, full-on five-star experience that's the closest we'll ever come to setting foot on a strange new world" -Empire

"Etter to timer og 40 minutter vil man inn i salen igjen, man vil ha mer, man vil tilbake til Pandora og kjøre loopen en gang til" -Dagbladet
"Cameron delivers again with a film of universal appeal that just about everyone who ever goes to the movies will need to see" -Variety

Kan også nevne at både jeg og stesønnen min (15 år) har kåret Avatar til årets film, og stesønnen skal se den igjen ikveld med en vennegjeng...

P.S. @Olympia-- så du filmen i 3D? Jeg har ikke sett Avatar uten 3D, men for meg var mye av styrken til filmen dens bruk av 3D-teknikk ...

Gregster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 18:47   #32
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avatar

Selvsagt har jeg sett den i 3D. Og som sagt- mitt problem med filmen var den håpløse storyen. En historie man har hørt hundre ganger før, men denne gangen tusen ganger mer svulstig og nyreligiøs enn noensinne.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 20:18   #33
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avatar

Jeg har sett den i dag og elsket den, animasjonene og 3D-effektene var fantastiske! Kjenner meg ikke igjen i Olympias kritikk. Kan godt hende vi har hørt historien hundre ganger før og at det er bedre animerte dyr i andre filmer, men jeg ble uansett revet med og lot meg suge inn i et fantastisk univers.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 09:07   #34
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.809
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avatar

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg har sett den i dag og elsket den, animasjonene og 3D-effektene var fantastiske! Kjenner meg ikke igjen i Olympias kritikk. Kan godt hende vi har hørt historien hundre ganger før og at det er bedre animerte dyr i andre filmer, men jeg ble uansett revet med og lot meg suge inn i et fantastisk univers.

Så filmen på lørdag og må si meg enig i Muskat. Jeg elsket filmen!

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 09:35   #35
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar

Yess! Jeg hadde IKKE lyst til å dra hjem hvertfall. Så den fra 4. rad på Colosseum i 3D så forutsetningene var jo de aller beste.
Den var ørlite klam mot slutten og jeg syntes en av militær-rollefigurene ble overspilt så til de grader - og konsekvent gjennom hele filmen (og det var jo også den dårligste animasjonen så jeg skjønner ikke at det var med en gang).
Men fantastisk film!!
Jeg fikk litt sånne ET-vibber av den.

Meneh, hvorfor røykte rollefiguren til Sigourney Weaver? Som den ENESTE? Langt inn i framtiden (hvor man jo skulle tro de visste atskillig bedre), i en lukket/kontrollert atmosfære? Hva skulle det være godt for liksom

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 09:43   #36
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar

Ja, han militærfiguren. Tøffere enn toget, kunne holde pusten lenge nok til å drepe UTEN å trenge oksygen i en fremmed og giftig atmosfære og STÅ i helikoptercockpit uten behov for seler osv under angrep . Og den dustete sitte-i-robot-greia.
litt sånn som i monty pyton - ridderen som får kuttet av seg armer og bein men slåss likevel. Han minnet meg litt om den sketsjen mot slutten

Han irriterte meg.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 09:50   #37
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avatar

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Ja, han militærfiguren. Tøffere enn toget, kunne holde pusten lenge nok til å drepe UTEN å trenge oksygen i en fremmed og giftig atmosfære og STÅ i helikoptercockpit uten behov for seler osv under angrep .
Han irriterte meg.

Ja, haha, sto ikke han i helikopteret med kaffekoppen i hånda under hele angrepet omtrent? Ok, han var noe overdrevet kanskje, men fantastisk film!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 10:21   #38
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avatar

Jeg og elsket den.

Viss ting måtte man evne og kunne overse, og det greide jeg.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 12:02   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avatar

krystallklart: gikk den i 3D?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-12-09, 12:02   #40
Guffen
Hvor er hengekøyen!?
 
Guffen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 144
Blogginnlegg: 4
Guffen er litt kulGuffen er litt kul
Standard

Sv: Avatar

Utrolig bra film, og gode effekter.
Så den selvsagt i 3D.

Og det har nå kommet frem at det er planlagt to oppfølgere.
Så det er bare å glede seg videre.

__________________
Guffen og gutta (05 og 06)
"I will rather be an optimist and a fool, than a pessimist and right." A.Einstein
Guffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no