Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Continuer eller annuler

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-17, 10:17   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Continuer eller annuler

Holder på å rydde mail på jobb. får enorme mengder med fransk spam og må av mailinglister. Fransken min er mangelfull, så da håper jeg på hjelp.
Hva trykker jeg etter å ha krysset ut et av de punktene?
Continuer eller annuler? Er jo logisk å trykke annuler, men mulig det er lurespørsmål....
Êtes-vous sûr de vouloir vous désinscrire de: French List?


Non, je souhaite seulement mettre à jour mes données

Mettre en pause votre souscription pendant

1
Increase value
Decrease value
semaines. Nous allons arrêter de vous envoyer des emails pendant ce temps.

Oui, désinscrire
Continuer Annuler

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 10:25   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Continuer eller annuler

Hak av på Oui, desinscriré og deretter Continuer. Annuler tilsvarer avbryt.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 12:52   #3
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Continuer eller annuler

Êtes-vous sûr de vouloir vous désinscrire de: French List? : Er du sikker på at du vil melde deg av nyhetsbrevet French List?


Non, je souhaite seulement mettre à jour mes données: Nei, jeg ønsker bare å oppdatere opplysningene mine.

Mettre en pause votre souscription pendant: Sette pause på nyhetsbrevet i mens...

1
Increase value
Decrease value
semaines.
Nous allons arrêter de vous envoyer des emails pendant ce temps. : Vi vil slutte å sende deg e-poster i denne perioden.



Oui, désinscrire: Ja, jeg ønsker å melde meg av
Continuer Annuler: Fortsett å annulere

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no