Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Oppbevaring av strikkepinner

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-17, 14:04   #1
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Oppbevaring av strikkepinner

Jeg har en helt haug strikkepinner og heklenåler i forskjellige størrelser. Men nå ligger de rundt forbi og jeg finner aldri når jeg trenger en eksagt str.
Hvordan oppbevare du ditt?

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 14:57   #2
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.868
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Hvis du går på f.eks. Etsy.com eller Ebay og søker på knitting needle organizer så finner du mange fine og som gjør samlingen oversiktlig.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 15:01   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Etter tips på en FB-strikkeside kjøpte jeg denne verktøymappen fra Biltema:
IMG_5407.JPG
Tror den koster rundt 200 kr, og den rommer mye.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 17:34   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.852
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Den var smart. Men passer rundpinner oppi der? Hvor mange er det plass til, ca?
Jeg trenger også noe for jeg har rundpinnene liggende i hylsteret sitt, og pinnene oppi en liten frysepose. Altsammen samlet oppi en brødpose. Har hatt det sånn i årevis.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 17:50   #5
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Spør en syerske om å designe noe til deg. Jeg sydde flere ulike da jeg sydde, men jeg har pause på ubestemt tid.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 19:04   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Den var smart. Men passer rundpinner oppi der? Hvor mange er det plass til, ca?
Jeg trenger også noe for jeg har rundpinnene liggende i hylsteret sitt, og pinnene oppi en liten frysepose. Altsammen samlet oppi en brødpose. Har hatt det sånn i årevis.

Mappen har to rom. Jeg har ca 30 rundpunner i min mappe.
Her er link og flere bilder:
http://www.biltema.no/no/Verktoy/Arb...ke-2000018949/

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-17, 22:30   #7
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

jeg har et gammeldags syskrin med mange rom til knapper og bånd og alt med seg. I det store rommet i bunnen ligger strikkepinner og heklenåler.

Mitt likner på dette, bare at det er mer forseggjort.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-17, 11:23   #8
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Eg har Namaste rundpinnemappe til rundpinnar og elsker den. http://somsenteret.blogspot.no/2013/...aring.html?m=1 Strømpepinner har eg slutta å bruke.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 13:51   #9
Bayone
snur
 
Bayone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Jeg har en sånn til rundpinnene:



Til strømpepinnene og utbyttbare pinner har jeg to mentosrør jeg har har kledd med scrappepapir.

__________________
2001 2004
Bayone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 14:12   #10
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Jeg har disse, og er fornøyd, spesielt med den til strømpepinnene. Ville valgt en annen oppbevaring til rundpinner, ala den over, den virker mer oversiktlig.


Sist redigert av Pegasus : 05-03-18 kl 15:24.
Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 16:56   #11
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Opprinnelig lagt inn av Bayone, her.

Jeg har en sånn til rundpinnene:



Til strømpepinnene og utbyttbare pinner har jeg to mentosrør jeg har har kledd med scrappepapir.

Jeg har en slik i mørk lilla som jeg gjerne selger om noen vil kjøpe.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 17:11   #12
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har en slik i mørk lilla som jeg gjerne selger om noen vil kjøpe.

jeg er interessert. Hvor mye skal du ha for den?

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 17:49   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Opprinnelig lagt inn av Tranquil, her.

jeg er interessert. Hvor mye skal du ha for den?

100 kr.
(Ut fra denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=116242 kjøpte jeg den for 220 kr på eBay, og den ble ikke brukt noe særlig.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 18:07   #14
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Jeg har sydd meg en mappe til strømpepinnene. Til rundpinner har jeg slike papirposer man brukte til cd-plater, og oppbevarer dette i en skoeske. På posene har jeg skrevet på tykkelse og lengde på pinnene, og satt de i rekkefølge, så slipper jeg å lete etter mileplata mi hver gang.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-17, 18:24   #15
Tranquil
Erfaren
 
Tranquil sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 912
Tranquil er populærTranquil er populærTranquil er populærTranquil er populær
Standard

Sv: Oppbevaring av strikkepinner

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

100 kr.
(Ut fra denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=116242 kjøpte jeg den for 220 kr på eBay, og den ble ikke brukt noe særlig.)

Jeg vil gjerne ha den. Sender du meg kontonr og hvor mye det blir i porto?

Tranquil er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no