Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-17, 12:26   #681
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.975
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg startet en tråd om sånt for litt siden. Etter at snuppa mi, før jeg rakk å registrere noe som helst, hadde tatt selfie med Stian Blipp. Han var utrolig koselig og hadde småprata litt før de gikk hver til sitt. Men det må jo være slitsomt å alltid bli lagt merke til. Særlig for disse skuespillerne som er så unge.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 12:36   #682
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.925
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Ja, jeg husker den. Og jeg var en av dem som mente at et barn, som spør høflig, er greit, men at voksne bør la være å gjøre sånt. Og det mener jeg for så vidt fremdeles.

Jeg har faktisk en gang snakket til en skuespiller på gaten. Hun er på DNS her i Bergen og jeg hadde nettopp sett henne være helt fantastisk og klarte ikke å la være å stoppe henne for å takke. Men jeg tror at teaterskuespillere opplever det litt sjeldnere. Hun tok det i hvert fall veldig pent.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 12:43   #683
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.975
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det hender at jeg hilser på kjendiser i vanvare. Jeg bare registrerer et kjent ansikt, smiler og sier hei. Og så lurer jeg på etterpå om det var en person fra FAU eller en annen fotballforelder og så tenker jeg litt videre og innser hvilken kjendis det er. Det er ikke noen veldig bevisst handling, bare noe jeg gjør for å ikke være uhøflig. Så det tenker jeg må være greit.

Som regel svarer de hei tilbake.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 13:00   #684
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det hender at jeg hilser på kjendiser i vanvare. Jeg bare registrerer et kjent ansikt, smiler og sier hei. Og så lurer jeg på etterpå om det var en person fra FAU eller en annen fotballforelder og så tenker jeg litt videre og innser hvilken kjendis det er. Det er ikke noen veldig bevisst handling, bare noe jeg gjør for å ikke være uhøflig. Så det tenker jeg må være greit.

Som regel svarer de hei tilbake.

Det her har skjedde meg også for en stund tilbake. Ellers er det egentlig vanlig at jeg ikke kjenner igjen kjendiser, fikk f.eks. beskjed om at jeg omtrent tråkket på Ina Svenningdal som spiller jente-Chris. Så ikke at det var henne, da.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 13:01   #685
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg smilte veldig fåret til Knausgård forleden. Jeg ville jo ikke, men siden jeg er sån fan, bare blidde det sånn. Men jeg ville aldri ha snakket til han. Errugæærn!

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 27-04-17, 13:02   #686
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Hadde en periode hvor jeg tok selfies med forfattere, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det med skuespillere, gitt, og i hvertfall ikke med så unge som de fra Skam. Om jeg kommer til å spørre om selfie er det om jeg noen gang kommer til å treffe Johnny Depp eller Leonardo di Caprio.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 13:03   #687
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg smilte veldig fåret til Knausgård forleden. Jeg ville jo ikke, men siden jeg er sån fan, bare blidde det sånn. Men jeg ville aldri ha snakket til han. Errugæærn!

Han har jeg faktisk kjent igjen og sett flere ganger. Ikke så fan, men flirer godt siden jeg har hørt på Liv Gulbrandsen sin lesning av Min kamp.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 13:06   #688
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.975
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Hadde en periode hvor jeg tok selfies med forfattere, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det med skuespillere, gitt, og i hvertfall ikke med så unge som de fra Skam. Om jeg kommer til å spørre om selfie er det om jeg noen gang kommer til å treffe Johnny Depp eller Leonardo di Caprio.

Fullstendig digresjon:

Det var en usedvanlig delt opplevelse å se Leonardo di Caprio i "Romeo og Julie" sammen med Snuppa. I den rollen er han omtrentlig 20 år. Jeg ser jo at han er svært kjekk. Men at 12-åringen så åpenlyst skulle uttrykke hvor "heit" han var ... så mange ganger .... eh, jeg var ikke helt forberedt. Akward moment.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 13:25   #689
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Hehe. Mikael skal på jobbintervju, ny ute på YouTube. Eg må berre le, erre mulig, liksom???

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 15:53   #690
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det gjelder jo alle kjendiser, da. Jon Almås driver og filmer i gata her nå om dagen, og da er han jo i tillegg sminket og stylet inn i rollen, så det er helt annerledes enn når jeg treffer ham på bandysidelinja, så jeg blir litt starstruck, jeg. Men later selvsagt som ingen ting.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 18:51   #691
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg så Josefine Pettersen på teaterscenen i går. Hun har en liten rolle, men noen linjer er det jo, og en solosang. Artig å se henne som noe annet enn Noora.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 20:38   #692
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Sana har innkalt! Ikkje mykje slinger i valsen der!!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 20:40   #693
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Sana har innkalt! Ikkje mykje slinger i valsen der!!

Ordning och reda med den dama.
Får litt vondt av Vilde da.

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 20:57   #694
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Vildes insta i går sier kanskje noe om at hun later som at hun ikke bryr seg?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 21:02   #695
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.443
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Positiv på e-post i allefall. Og utnevnt til sekretær, tydeligvis.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 27-04-17, 21:02   #696
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Nei, vi får se hvor lenge hun holder maska.

Jeg tror Sana gir fra seg den rollen etterhvert, men det rekker sikret å bli masse drama innen den tid.

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 21:45   #697
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Vilde og sana må jo berre vere diametrale motsetninger, lys mot mørk, entusiastisk mot rolig, naiv mot kritisk... Ganske morsomt.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 22:02   #698
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Noen som har sett SVT Edit sin film av Carl Martin som spiller Eskild? Et bra intervju/filmsnutt og ja, hvorfor må man komme ut av skapet egentlig? (Hvis ikke linken funker, søk på SVT Edit på Facebook.)

amylin er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 22:13   #699
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Noen som har sett SVT Edit sin film av Carl Martin som spiller Eskild? Et bra intervju/filmsnutt og ja, hvorfor må man komme ut av skapet egentlig? (Hvis ikke linken funker, søk på SVT Edit på Facebook.)

Den var fin. (Men: "når man leser Harry Potter" - der er det jo homofile rollemodeller. Rowling gjør bare ikke noe stort poeng av det.)

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 27-04-17, 22:17   #700
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.925
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Den var helt fantastisk.

Og selv om Rowling har sagt at Dumbledore er homofil så er det jo ikke akkurat slik at han er en rollemodell for ulike måter å leve sammen på. Han er vel heller et typisk utrykk for det livet mange av oss forbinder med eldre homofile. Å leve alene og diskret.

Blå er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no