Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-12-16, 21:03   #241
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg ler og ler av Eskild og Linn.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 11-12-16, 21:10   #242
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Herlige kollektivet! Sitat Listhaug

amylin er ikke aktiv  
Gammel 11-12-16, 21:13   #243
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Verdens søteste!

Og du verden som Linn har kviknet til.

Turban Smukk er ikke aktiv  
Gammel 11-12-16, 22:05   #244
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Kjenner jeg er litt redd for de sovepillene til Linn, men satser på at Andem bare har lagt det inn for å gjøre oss litt paranoide. #alterlove

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 11-12-16, 22:56   #245
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Igjen, det er ikke lett å ta livet av seg med vanlige sovepiller, altså.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 11-12-16, 23:15   #246
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Ikke redd for sovepillene! Jeg tror på en happy ending! Det går jo ikke an å ha en kjip slutt på et LGBT-par med psykisk lidelse, det må jo være en happy ending.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 11-12-16, 23:22   #247
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Det er ikke tid til mer tull nå, anyways.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 07:07   #248
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Takk! Jeg er litt 17 år og kavete om dagen, trenger at noen snakker fornuft til meg.

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 07:30   #249
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Det er ikke tid til mer tull nå, anyways.

Eg er framleis overbevist om at denne sesongen ikkje slutte pent

Og den chatten, for en mellommennekelighet.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 07:46   #250
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg er framleis overbevist om at denne sesongen ikkje slutte pent

Hvilket signal hadde det vært til de som sliter med psykiske lidelser eller til homofil ungdom?

Nå må dere som bekymrer dere for at dette skal gå galt huske på hvem det er som er målgruppa, og hvilken kanal det er som lager denne serien. NRK kan rett og slett ikke lage en serie hvor et homofilt par, hvor en av dem har en psykisk lidelse, ender opp med å gå til helvete. Det går bare ikke.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 07:47   #251
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg tror den slutter bra, men ikke nødvendigvis happy ending. Det viktigste er at Isak har det bra, trygt utenfor skapet, og at vi ikke ender med at en bipolar er hopeless case. Alt er love.

Men det KAN ende med at Even går tilbake til Sonja, ikke fordi han må, men fordi han vil - fordi han har det best med stabilitet. Og at Isak får kjærlighetssorg, men ikke uutholdelig. Han har jo tatt i mot hjelp av alle rundt seg, og er på et helt annet sted.

Men jeg shipper fortsatt. Og tror fremdeles på det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 08:12   #252
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvilket signal hadde det vært til de som sliter med psykiske lidelser eller til homofil ungdom?

Nå må dere som bekymrer dere for at dette skal gå galt huske på hvem det er som er målgruppa, og hvilken kanal det er som lager denne serien. NRK kan rett og slett ikke lage en serie hvor et homofilt par, hvor en av dem har en psykisk lidelse, ender opp med å gå til helvete. Det går bare ikke.

Etter dei siste to episodane tenker dg og det. Først og framst fordi det ikkje er tid til å nøste opp i fleire lause trådar.

Frå eit voksenperspektiv tenker eg at dersom Even er så alvorlig deprimert at han må passast på, er det ikkje bra at kollektivet tar seg av det, sjølv om det er uendeleg mykje hjerte (og hus) der. Even verkar så ustabil at han treng hjelp og det å be om hjelp har og vore eit stort tema. Eg synest ikkjd at ein sesongslutt kor han får lov til å isolere seg og kor ein gjeng 17-21 år gamle ungdom som lager vaktlistene fof å vere suicidvakt for ein alvorleg sjuk (umedisinert?) ungdom sender ut gode signaler, det heller. Det handler om at gjengen i kollektivet tar på seg eit altfor stort ansvar utan å be om hjelp.

Eg håper Sonja eller familien til Even har eit telefonnummer dei kan ringe når han er så dårlig, og at det tvinger seg fram eit behov for å ringe det nummeret. Det å kreve at ein sjuk person oppsøker profesjonell hjelp, er ikkje å svikte den sjuke. Og viss vi snakker om signal til ungdom så er ikkje denne vaktlisteordninga ein god måte å håndtere ein slik situasjon på. Tematikken hsr jo i stor grad handla om å slippe venner til. Men det er og grenser for kva slags ansvar venner kan ta.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 08:26   #253
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvilket signal hadde det vært til de som sliter med psykiske lidelser eller til homofil ungdom?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Etter dei siste to episodane tenker dg og det. Først og framst fordi det ikkje er tid til å nøste opp i fleire lause trådar.

Frå eit voksenperspektiv tenker eg at dersom Even er så alvorlig deprimert at han må passast på, er det ikkje bra at kollektivet tar seg av det, sjølv om det er uendeleg mykje hjerte (og hus) der. Even verkar så ustabil at han treng hjelp og det å be om hjelp har og vore eit stort tema. Eg synest ikkjd at ein sesongslutt kor han får lov til å isolere seg og kor ein gjeng 17-21 år gamle ungdom som lager vaktlistene fof å vere suicidvakt for ein alvorleg sjuk (umedisinert?) ungdom sender ut gode signaler, det heller. Det handler om at gjengen i kollektivet tar på seg eit altfor stort ansvar utan å be om hjelp.

Eg håper Sonja eller familien til Even har eit telefonnummer dei kan ringe når han er så dårlig, og at det tvinger seg fram eit behov for å ringe det nummeret. Det å kreve at ein sjuk person oppsøker profesjonell hjelp, er ikkje å svikte den sjuke. Og viss vi snakker om signal til ungdom så er ikkje denne vaktlisteordninga ein god måte å håndtere ein slik situasjon på. Tematikken hsr jo i stor grad handla om å slippe venner til. Men det er og grenser for kva slags ansvar venner kan ta.

Her seier nokon noko om det eg tenker. Og det er det eg meiner med "ikkje så happy ending". Even treng noko anna enn Isak og kollektivet og Isak treng noko anna enn Even.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 08:39   #254
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Etter dei siste to episodane tenker dg og det. Først og framst fordi det ikkje er tid til å nøste opp i fleire lause trådar.

Frå eit voksenperspektiv tenker eg at dersom Even er så alvorlig deprimert at han må passast på, er det ikkje bra at kollektivet tar seg av det, sjølv om det er uendeleg mykje hjerte (og hus) der. Even verkar så ustabil at han treng hjelp og det å be om hjelp har og vore eit stort tema. Eg synest ikkjd at ein sesongslutt kor han får lov til å isolere seg og kor ein gjeng 17-21 år gamle ungdom som lager vaktlistene fof å vere suicidvakt for ein alvorleg sjuk (umedisinert?) ungdom sender ut gode signaler, det heller. Det handler om at gjengen i kollektivet tar på seg eit altfor stort ansvar utan å be om hjelp.

Eg håper Sonja eller familien til Even har eit telefonnummer dei kan ringe når han er så dårlig, og at det tvinger seg fram eit behov for å ringe det nummeret. Det å kreve at ein sjuk person oppsøker profesjonell hjelp, er ikkje å svikte den sjuke. Og viss vi snakker om signal til ungdom så er ikkje denne vaktlisteordninga ein god måte å håndtere ein slik situasjon på. Tematikken hsr jo i stor grad handla om å slippe venner til. Men det er og grenser for kva slags ansvar venner kan ta.

Og jeg håper at det er nettopp dette serien vil vise. At så unge ungdommer ikke kan ta dette ansvaret. At Even trenger hjelp fra ansvarlige voksne, men at det er til hjelp for ham å ha gode venner i prosessen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 09:27   #255
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Jeg tenker at hvis Even velger å legge seg inn, frivillig, fordi han er suicidal, så er jo ikke det en ulykkelig slutt. Og det betyr ikke nødvendigvis slutten på Isak og Even, men at Even er moden nok til å ta ansvar for og konsekvensen av egen sykdom. Det kan jo også resultere i at han kommer seg (tilbake) på medisiner.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 10:01   #256
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg tenker at hvis Even velger å legge seg inn, frivillig, fordi han er suicidal, så er jo ikke det en ulykkelig slutt. Og det betyr ikke nødvendigvis slutten på Isak og Even, men at Even er moden nok til å ta ansvar for og konsekvensen av egen sykdom. Det kan jo også resultere i at han kommer seg (tilbake) på medisiner.

Enig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 10:07   #257
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.336
Blogginnlegg: 42
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Veit vi at Even er suicidal? Jeg tolka ikke SMS-ene hans som at han ville gi opp livet, bare at han ville gi opp kjærligheten. Uansett synes jeg ikke det er en 17-årings jobb å passe en deprimert kjæreste, der er jeg veldig enig med nokon. Man kan ikke redde noen ved å elske dem, folk skal ha profesjonell hjelp. Men man er verdt å elske sjøl om man er psykisk sjuk, og det er godt for alle å ha folk som bryr seg når man trenger det. Jeg tror og håper at Andem og teamet får fram begge de budskapene nå den siste uka.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 10:13   #258
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Kanskje det er meningen å sette fokus på hvor vanskelig det er å få adekvat hjelp hvis man ikke har et stødig nettverk. (Neppe, men konseptet med å sette opp vaktlistene for å passe på syk venn er ikke ukjent.)

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 10:46   #259
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Nytt klipp

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv  
Gammel 12-12-16, 11:31   #260
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Nytt klipp

Men dette klippet løste jo ingen problemer?

Det var bare vgs-skolehverdag.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no