Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

3 soverom og 2 barn

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-11, 21:15   #61
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Hey, skal du flytte til vår skolekrets? Og takk for sist, forresten!

Jeg bor allerede innenfor denne skolekretsen.

Har du en sønn som nettopp har begynt i ny barnehage, forresten? Synes kanskje moren lignet litt på deg, men jeg er så dårlig på ansikter og sånn.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 21:20   #62
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Nope. 1. klasse, må vite. Og hvorfor trodde jeg du bodde i Bamble?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 21:22   #63
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Hjelp, er vi naboer, tro?

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 21:25   #64
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.911
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Hjelp, er vi naboer, tro?

Vet ikke, jeg har sendt deg PM.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 21:28   #65
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Jeg måtte nevne helsestudio tv-løsningen for mannen, og siden vi ikke hadde diskutert dette med romfordeling og sånn i det siste, så gjorde vi det. Tegna og styra.

Og jeg tror vi har funnet en løsning. 5-åringen får køyeseng, skrivebord (ikke for å gjøre lekser, men hun bruker det mye til tegning o.l.) og en expedit-hylle, på det største soverommet. Da TROR jeg det vil være plass til en sofa og tv-krok i tillegg. (Også er det stort innebygd garderobeskap som jeg tror vi må dele på, hele gjengen.)

Da må jeg i tilfelle svelge en KJEMPEkamel om at ungene mine ikke skal ha tv på rommet, så det tror jeg at jeg må tygge litt mer på.

Yngstefrøkna trenger ikke stort mer enn senga si (eller da får hun vel storesøsters, hvis vi kjøper køyeseng til henne), en expedithylle og klesskap, tenker jeg.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 21:52   #66
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Vi har kjøpt IKEA Hemnes Dagseng på gjesterommet, den fungerer supert som enketseng slash sofa som kan trekkes ut til dobbeltseng ved behov.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-11, 21:52   #67
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Hmm, jeg tenker nå at å kunne trekke seg tilbake er like viktig nå som når han begynner på skolen jeg da.
Vel vel, blir det totalt krise etterhvert så får jeg bo på stua.

Isj, nok en ting om fremtidsdrømmer knust. Møkka eks (sorry, dårlig dag)

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 13:09   #68
Sonar
Bør lage seg en tittel selv
 
Sonar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Hos oss sover guttene på samme rom, men de har vært sitt rom. Storebror får kun sove hos lillebror. På dagtid er det lillebror som regjerer på dette rommet. Storebror har rom i første etg, og synes det er litt skummelt å sove der alene. Han går litt til og fra. I perioder er det greit, og så er det skummelt. Dette styrer han stortsett selv.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 13:31   #69
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.514
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Vi har tre soverom, 4 barn og bare en TV. Det går fint det også
Ungene deler rom og TV står på stua.
Som nå skal bli lekerom, og finstua skal settes istand og bli stue.
Men om det blir TV der er jeg ikke så sikker på.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 16:45   #70
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.121
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Guttene mine deler rom, og de blir 10 og 8 i år, de har ALDRI ønsket å flytte fra hverandre. Men jeg ser den komme... men da er det jo bare å gi de hvert sitt rom.

Når minstemann begynte på skolen så erfarte vi at det ble litt seint før de sovnet (trøtt liten førsteklassing, i barnehagen kunne han sove lengre om morgenen), så da innførte vi sove på hvert sitt rom i ukedagene. Til store protester... De sover sammen i helgene og feriene.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 17:00   #71
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Våre har hvert sitt rom. Vi har kun 1 tv. Barna kan disponere den fram til 19 som regel. Etter det er det vår tur. På sikt skal deler av kjøkkenet omgjøres til kontor. Men siden de er i ulik alder og har ulike venner og ulike lekebehov, så synes jeg de bør få kunne være i fred på rommene sine om de vil. Gjesterom har vi aldri tenkt på. Får vi besøk ligger de på flatseng et sted.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-11, 10:27   #72
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: 3 soverom og 2 barn

Vi har tre soverom, et til hver. I tillegg har vi en kjellerstue med TV, men den er ikke koblet til noe antenne pr. i dag (har ikke vaert det siden vi flyttet inn for et aar siden). Vi loeste det med TV paa rommet til eldste. Den bruker vi naar vi har gjester, da kan unger sitte der og se osv. Den er ikke mye i bruk utover det, med mindre poden vil se film el. naar vi andre ser nyheter mm. Vi har altsaa tre TV-er i hus + en gedigen iMac som tidvis tjener som TV-skjerm den ogsaa ...

Skulle vi faa et barn til, er det noen som maa dele rom, men hvem, det vet jeg ikke enda. Dog tror jeg det hadde gaatt veldig greit om Boellen og Braakeboetta hadde delt rom, en tid i allefall. Boellens rom er noksaa stort og de er veldig glade i hverandre og leker fint sammen, hos han. Er stort sett bare paa natten, akkurat naar de sover, at de ikke er sammen ...saa hvorfor ikke!??

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no