Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

50-tallskjøkkenet er tilbake

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-12, 20:07   #1
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.874
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

50-tallskjøkkenet er tilbake

Se hva jeg fant hos den svenske kjøkkenprodusenten Kvänum,


Flere retrokjøkken nederst her,
http://www.kvanum.com/produkter/kok/

Med glasskuffer, skrå overskap, stålhåndtak og heldekkende stålplater.
Styggfint, men tror ikke jeg ville kjøpt det selv.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:14   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Jeg E L S K E R femtitalls-retro! Men akkurat den kjøkkentypen er ikke helt meg, for å si det mildt. Resparexbord og røde diner-stoler, derimot.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:14   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.481
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Dette tror jeg jammen jeg kunne hatt selv:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:15   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Det over her så veldig 70-talls ut.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:15   #5
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Huff.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:17   #6
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Jeg vil ha kjøkkenet i hovedinnlegget!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:17   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Se hva jeg fant hos den svenske kjøkkenprodusenten Kvänum,


Flere retrokjøkken nederst her,
http://www.kvanum.com/produkter/kok/

Med glasskuffer, skrå overskap, stålhåndtak og heldekkende stålplater.
Styggfint, men tror ikke jeg ville kjøpt det selv.

Åh da er jo kjøkkenet på "hytta" in igjen
kjøkkenet var i så god stand da svigerkjøpte huset at de har ikke gjort noe med det, men det er grønnt da, sånn 50 talls grønnfarge. Faktisk veldig stilig,men glad jeg ikke er der hver dag

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:26   #8
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 956
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Ey, sånn kjøkken har eg! To faktisk!

Og eg står meir eller mindre klar med slegga.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:27   #9
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake



Jeg har allerede femtitallskjøkken, og hadde det ikke vært for størrelsen og planløsningen, ville jeg beholdt det. I femtitallsgrønt, ja.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:28   #10
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Opprinnelig lagt inn av Effie, her.

Ey, sånn kjøkken har eg! To faktisk!

Og eg står meir eller mindre klar med slegga.

Legg det ut for salg på finn og få kjøper til å ta det ned selv. Penger tjent, og jobb spart.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:45   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.409
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Husker vi hadde sånt kjøkken på 70-tallet. Skapene stod ikke skjevt, da, men rett. Tror det var turkisblått.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 20:49   #12
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Åh, de skråskapene er til å ete opp! Lurt å legge noe som går helt til taket øverst også. Det var steike flott kjøkken

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 21:21   #13
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Det har vært i salg en stund tror jeg?

Jeg vil ikke ha 50-tallskjøkken selv om jeg egentlig er retrodame. Har vasket smuler ut av sporene til sånne dører litt for mange ganger og liker i grunnen ikke den looken. Men det er kult at slikt relanseres altså.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 21:30   #14
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Jeg har alltid likt de skrå overskapene!!

Heldekkende stålplate har jeg, men den kunne jeg egentlig vært uten.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 21:32   #15
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Hadde sånn ja, men huset vårt var ikke fra 50-tallet altså.
Mormor sitt var oransje husker jeg.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 21:40   #16
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Så fint!

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 22:39   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.817
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Veldig fint!

Jeg vil gjerne ha heldekkende vask, i alle fall. Jeg trenger ikke helt plata, men det er veldig greit med en vask som tåler mye vann.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-12, 23:02   #18
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg vil ha kjøkkenet i hovedinnlegget!

Da skulle du vært hos oss for 6 år siden da vi rev et slikt kjøkken her, da vi kjøpte huset, med BREKKJERN.

Jeg kan ikke fordra kjøkken med skrådde skap, upraktisk og skyvedørsløsninga liker jeg heller ikke. :IKEA-kjøkkenfan:

Når jeg tenker meg om så var det sånn kjøkkeninnredning på hybelleiligheta her også. Det fikk også smake brekkjernet da Mellomste skulle få kjøkkenet som soverom.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 00:08   #19
Pernille
Nybegynner
 
Pernille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2012
Innlegg: 29
Pernille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Irriterer meg litt at de er poppis igjen... Hihi

Jeg skal nemlig ha sånt og ett tøft " Cadillac kjøleskap"..

Venter bare på at det skal komme på supertilbud ett sted

(for vil ha ett nytt med skuffer og skap som funker, er jo egentlig ett mareritt de der skyvedørene

Pernille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-02-12, 07:19   #20
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: 50-tallskjøkkenet er tilbake

Vårt røk under innflytting. Tøft, men ikke veldig kort-dame vennlig. Det er jo så lite plass på den nederste hylla i skapet

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no