Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Converse på 17. mai?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-14, 11:00   #21
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Jeg gidder ikke kjøpe nye sko som sønnen ikke vil ha som han aldri kommer til å bruke bare fordi det er 17. mai.
Han går i noen kule semskede sneakers. Har dog kjøpt nye skolisser til dem. Fint skarre værra
Så: om de vil gå med Converse, ville jeg ikke nektet for det.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx

Sist redigert av tiddelibom : 16-05-14 kl 11:05.
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:04   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Jeg syns Converse er vonde å gå med fordi de er så tynne og flate, ungen her har aldri villet bruke de to parene han har hatt. Det skyldes vel delvis latskap med snøringen og delvis at han er vant til å gå med sko med bedre såler. Så hvis poenget var gode sko å gå langt i, så er ikke Converse det jeg hadde valgt. Penskoene hans er langt bedre sko å gå langt med - de trenger da slett ikke alltid være så dårlige? Det er svarte sko i godt skinn og med litt kraftig såle. Helt kurant fottøy. Jentepensko trenger jo heller ikke være av typen 1 millimeter plastsåle eller 22 cm stilett.

Jeg kjenner også folk som syns Converse og andre tynne flate sko egner seg til alt, så hvis barna syns de er gode å gå langt på er jo det det viktigste.

Utseendemessig syns jeg rene og pene og ikke altfor slitte Converse går fint til de klærne du beskriver der, men ikke til dress og bunad.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:05   #23
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Gutten min har slike converse

Jeg hadde ikke hatt problem med å ha på ham disse sammen med dress eller andre penklær, men tror ikke jeg hadde latt ham bruke dem sammen med bunad.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:06   #24
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Converse er helt innafor på 17.mai. Ville ikke brukt det til dress eller bunad. Her blir det converse på ettermiddagen. Pensko til korpsuniformen og festdrakt.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:10   #25
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

De helt svarte der syns jeg fint går an til dress, for et barn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:50   #26
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Så du mener at pensko og barnebunadsko er bedre fottøy? Converse er ikke sko jeg ville betegnet som ortopediske, og jeg ville ikke latt små barn gå i dem dag ut og dag inn. Men skolebarn på 17. mai? Null problem. om Lille*My sier: Vi snakker ikke maraton eller fjellklatring, akkurat. Det er snakk om noen kilometer på asfalt. Jeg går med det selv og vet godt hvordan det kjennes ut på foten.

Hvor har jeg sagt det hen?
Det ble dratt frem at om ungene ville ha på seg komfortable sko på 17.mai (som i Converse) så måtte de få lov til det. De skal tross alt gå langt i tog.

Jeg er helt overbevist om at Pompens skinnsko er veldig mye bedre for foten hans å gå langt i enn i et par Converse. Så jeg mener at det ikke er et godt argument for å ha på seg det.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:53   #27
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Selvsagt! Stilig og ikke minst fornuftig - det er sko man bruker ellers også

Jeg gikk selv i Cons på 17.mai i min ungdom. Snuppa bruker faktisk et av mine par fra den gang

Poden her får ikke noe sko til 17.mai... Han får klare seg med det han har. Pene sorte hight tops Adidas joggesko. Hadde muligens kjøpt et par nye canvassko om formen hadde tillatt det. Men nå prioriterer jeg heller å forsøkeå få med meg noe av 17.mai isteden... Så da får nye sko bare være.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 11:57   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

17.mai = barnas dag!
La de gå med det de selv synes er fint og føler seg vel i.

Ja! Min har finsko men har ikke lyst å bruke dem. Det er i orden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 12:44   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Min jente på 12 skal trolig ha converse. Ny mørkeblå kjole med mørkerosa belte, kort dongerijakke og rene converse i samme farge som beltet på kjolen.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 12:55   #30
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Greit, så lenge det ikke er til bunad.

Tenkte jeg og.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 14:56   #31
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Da har ungene fått seg nye converse. De bryr seg ikke så mye om komfort, det er nok kulheten de er ute etter. For min del er det greit, de tåler å få vondt i beina av å gå i tog. Vi kan ha joggesko med i bilen. Her er dessuten ikke toget så langt som i Oslo, da ville jeg kanskje forsøkt å snakke dem til fornuft

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 15:14   #32
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

1.klassingen her skal ha sorte Toms til festdrakt. Bunadsko i 3 km er uaktuelt. Hadde hun ikke hatt festdrakt, kunne hun fått lov å gå i Converse, så lenge de var rene og pene.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 15:20   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

1.klassingen her skal ha sorte Toms til festdrakt. Bunadsko i 3 km er uaktuelt. Hadde hun ikke hatt festdrakt, kunne hun fått lov å gå i Converse, så lenge de var rene og pene.

Fornuftig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 16:19   #34
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Converse på 17.mai?

Storebror skal ha desse. For en gangs skyld var vi heilt enige om skokjøp!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (485,0 KB, 23 visninger)
__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 17:26   #35
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Converse på 17. mai?

Frøkna på 9 skal ha converse på seg til hvit kjole. Pensko er jo ti ganger verre å gå i syns nå jeg selv. De skal jo gå et stykke også.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 19:35   #36
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Converse på 17. mai?

Synes Converse fint kan brukes til dress. Er det en kamp jeg ikke en gang gidder å begynne på, er det ungenes skovalg. Selv på 17.mai

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 20:06   #37
Iris
............
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 90
Iris har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Converse på 17. mai?

11 åringen min har fått nye converse til 17. Mai. Hun skal ha en hvit sommerkjole til. Helt greit syns jeg.

__________________
Iris
Mor til 3 jenter
Iris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 20:21   #38
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Converse på 17. mai?

Min hadde ikke fått gått i det, men hva andre gjør får være deres sak.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 20:32   #39
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Converse på 17. mai?

Antrekket med converse til er helt ok, men i mine øyne ikke et 17. mai-antrekk. Men det er jo smak og behag.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-14, 20:43   #40
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Converse på 17. mai?

Jeg kunne ha funnet på og gå i converse selv på 17.mai.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no