Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-19, 15:56   #121
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Vi var 16 i går hvorav 9 barn. Alle hadde pyntet seg, mennene i dress og de fleste damene i kjoler. En gutt i fotballklær, nye riktignok.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-19, 16:43   #122
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Å være overvektig er et mote- og penklærmessig helvete.

Akkurat dette er veldig sant. Selv om jeg opplever det som ekstremt mye enklere når jeg i hvert fall passer i str L på kjedebutikker og kan kjøpe klær der, en da jeg var str 54.

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Bare vise at man har lagt litt ekstra omtanke i påkledningen og stylingen, til ære for resten av selskapet.

Nå forutsetter du jo at alle opplever andres påkledning som en form for omtanke, men sånn er det ikke. Hadde mannen min kledd seg i dress på nyttårsaften hadde jeg opplevd det som like mye omtanke som hvis han hadde kjøpt en dyr, kjempegod vin. Jeg drikker ikke alkohol og liker ikke vin. Altså hadde begge deler blitt opplevd som betraktelig mer brysomt enn omtenksomt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-19, 20:32   #123
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Tips?

Jeg tok selvsagt til meg tipset om Oroblu strømpebukser i Strømpebukser til besvær-tråden, men de to Cubus-butikkene jeg var innom hadde verken modellen med høyt liv, eller store nok størrelser.

ASOS har store str og gratis frakt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-19, 13:13   #124
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg skjønner selvsagt at man ikke ønsker å markere en dag som er vond ved å pynte seg eller gjøre noe mer utav den enn man nå.

Ellers er jeg jo enig i at det ikke er udelt positiv greie å pynte seg når man har noen kilo for mye. Jeg er også helt avhengig av hold- in- strømpebukse for å se noenlunde anstendig ut i kjole, og har til nå til gode å finne en som jeg også klarer å puste fritt i- og som ikke ruller ned og "deler" magen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-19, 13:49   #125
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

I fjor hadde vi ullundertøysnyttår på hytta. Det var koselig og alt, men unga syns det var litt lite staselig, har de sagt i ettertid. Det var nok litt fordi de helst vil ha litt "fest", aller helst med flere, akkurat den kvelden.

Så i år inviterte vi oss selv til søstersen og fasit i klesveien var fløyel for alle penga for damer og jenter, og diverse "halvpent" på alle gutta. Jeg og søster hadde nesten helt like fløyelskjoler i henholdsvis petrol og grønt (jeg har kjøpt min her inne og den er virkelig fantastisk deilig, både pen OG behagelig!), jentene hadde samme buksedress i henholdsvis grønn og svart fløyel.

Jeg både satt henslengt og krabbet på gulvet (hund), sikret meg med TYKK strømpis mot uanstendighet.

"Skal du ha på SKO?!" var søsters respons på at jeg hadde med pensko, så da droppet jeg det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-19, 15:25   #126
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg glemte ta på meg finskoene på nyttårsaften... enda jeg hadde de med i selskapet. Ellers liker jeg veldig godt å ha på kjole, men mine kjoler er behagelige, og jeg bruker ofte tykke strømpebukser, og sannsynligvis klarer jeg å føle meg fin nok - selv om det kanskje ikke er superhøy glam-faktor? ikke bruker jeg hold-in heller. Typisk sånne kjoler:


__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-19, 16:45   #127
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg hadde samme kjole som julaften, denne fra Promod;
https://www.promod.eu/women/jacquard...00165514.html#

Jeg gikk lengre med høyhælte sko julaften, nyttårsaften røk de fort av gitt.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-19, 16:52   #128
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Her i huset gadd visst ingen å skifte til middag likevel, så jeg ble gående i jeans og ullgenser.

Mitt største problem med pentøy er at jeg fryser så fælt. Kjolene ser ikke like kule ut med ullgenser og stort skjerf til. Når jeg er på fest pleier det å gå greit fordi jeg varmes fra innsiden (alkohol), danser, eller blir så distrahert av det morsomme som skjer, at jeg glemmer å fryse. Når jeg sitter hjemme med bare familien enten med brettspill eller foran tv, glemmer jeg aldri å fryse. Og da er det slettes ikke noe poeng i å ha på pentøy.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-01-19, 20:05   #129
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Pentøy i desember er grusomt for meg også. Jeg fryser og fryser og får stive skuldre. Ha hatt ullcardigan over kjole i alle selskaper...

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-19, 20:23   #130
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg gikk med kjole hele kvelden, men med en stor ulljakke over deler av tiden. Kjolen var behagelig, og strømpebuksen snill. Da gikk det an. Mannen hadde dressbukse og skjorte. Ungene fikk velge og gikk i helt vanlige klær. Vi hadde ikke en spesielt høytidelig feiring, men veldig koselig. Fint å få brukt julekjolen en gang til, da.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-19, 09:19   #131
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg hadde en svart kjole med tyllskjørt fra ko:ko, behagelige high waist-strømpebukser fra oroblu, favorittkjedet jeg fikk av noen FP-damer til 40-årsdagen og saueskinnstøfler. Normalt ville jeg nok hatt på meg noen lekrere sko, men vi var få og nære og jeg glemte å skifte sko.

Jeg pynter meg egentlig alltid, bruker alltid smykker og sminker meg bare jeg skal i postkassen, så å ikke pynte seg nyttårsaften blir rart.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-19, 09:23   #132
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Det er fullt mulig å pynte seg i kjole uten å fryse ræva av seg, altså. Man trenger jo ikke gå for paljett- og stroppekjolevarianten, og det går an å ha både ulltrøyer, pologensere, tykke strømpiser og stillongs under det meste annet - og ulljakker over. Riktig pene ullkjoler finnes også.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-19, 09:24   #133
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Ja, jeg fryser nesten mindre i kjole på vinterstid. Jeg har flere lag ull under som regel og det er deilig at det ikke blir noen "glippe" på midten.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-19, 09:27   #134
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ja, jeg fryser nesten mindre i kjole på vinterstid. Jeg har flere lag ull under som regel og det er deilig at det ikke blir noen "glippe" på midten.

Enig, pluss at det jo er noe som varmer godt nedover rumpa. Det er plass til flere lag mamelukker og stillongser under kjoler, har jeg hørt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-19, 09:29   #135
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg har en deilig og fin ullkjole med paljettstjerne på ryggen, som jeg kan pynte meg i hvis det er kaldt. Ikke akkurat noe å gå på ball eller coctailparty med, men for en familiefeiring (for en person med min stil) fungerer den helt supert. Men jeg har motsatt problem, og bruker den sjelden hjemme fordi jeg blir for varm, så den bruker jeg på sånt som julearrangement på skolen, på jobb den dagen vi har julelunch, og andre mindre formelle julerelaterte tilstelninger utenfor huset. Jeg har også en ravgul fløyelstopp som jeg synes jeg blir veldig pyntet i, med svart bukse til, og gjerne med en svart pen jakke over. Det kan jeg glatt pynte meg i både julaften og nyttårsaften hvis jeg ikke har lyst til å gå med kjole.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 03-01-19 kl 09:38.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-19, 09:40   #136
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg toppa gullkjolen med tiara. Det må være såpass. Heldigvis er vennene våre vant til meg.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-19, 09:43   #137
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Og Smith&Wesson, Niobe?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-19, 09:52   #138
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det er fullt mulig å pynte seg i kjole uten å fryse ræva av seg, altså.

Det er det selvsagt, men jeg snakker om mine klær, ikke hva som er mulig å få tak i. Å kjøpe en ullkjole eller noe som det går an å ha ull under fordi noen på internett mener det er rart å ikke pynte seg i sin egen stue på nyttårsaften når man stort sett bare glor på tv sammen med egen familie, kommer ikke til å skje, foråsiresånn!

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-19, 09:53   #139
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det er det selvsagt, men jeg snakker om mine klær, ikke hva som er mulig å få tak i. Å kjøpe en ullkjole eller noe som det går an å ha ull under fordi noen på internett mener det er rart å ikke pynte seg i sin egen stue på nyttårsaften når man stort sett bare glor på tv sammen med egen familie, kommer ikke til å skje, foråsiresånn!

Tsk tsk

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-19, 09:58   #140
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan ser nyttårsaftenhabitten ut da, damer?

Jeg syr selvsagt mine egne ullkjoler. (Men tilbrakte allikevel nyttårsaften i jeans. Med mine sønner. Og etter at de hadde lagt seg, med Jack Daniels og John McClane. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no