Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Abonnerer du på interiørblad?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-09, 12:04   #21
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Lurer på om BoBedre, Bonytt eller Elle interiør kan være noe for meg. Må nok kjøpe et par av de. Bonytt vet jeg jo hvordan er.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:08   #22
indie
Bør lage seg en tittel selv
 
indie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
Innlegg: 1.195
indie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smartindie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Abonnerer ikke, men jeg liker Sköna Hem godt. Pleier å låne noen eksemplar på bilioteket her når det passer slik.

indie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:11   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Jeg har abonnert på Bonytt i mange år, men akkurat sagt det opp fordi det ble for gjentakende over tid. Jeg kan likevel anbefale det til folk som ikke har vært fast leser i ti år.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:14   #24
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Jeg abonnerer ikke, men kjøper Elle interiør ( ) og Rom 123.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:16   #25
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har abonnert på Bonytt i mange år, men akkurat sagt det opp fordi det ble for gjentakende over tid. Jeg kan likevel anbefale det til folk som ikke har vært fast leser i ti år.

Der satte du ord på det jeg selv opplever med Bonytt. Jeg har nemlig lest alle utgavene de siste 10 årene (hos pappa som abonnerer) og føler nettopp det samme. Ok, så Bonytt utgår.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:17   #26
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Jeg liker godt Rom123 og skal nå abonnere også.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:17   #27
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.



Jeg trenger å bli litt interiørorientert. Eller er det bare å innse at slikt ikke ligger for meg? Funker det å lese magasiner, altså?

Jeg er heller ikke videre interessert i hjeminnredning, og ser for meg at abonnement på et interiørblad ville føltes omtrent like oppmuntrende som de ukentlige epostene fra Grete Roede som jeg ikke skjønner hvordan jeg få avbestilt.

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 12:22   #28
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Abonnerer på Rom123 og har plukket opp veldig mange lure og rimelige tips og triks derfra. Jeg har bl.a heklet kjøkkenteppe, jeg som aldri hadde gjort annet enn å fingerhekle før, strikket potteskjulere og endel annet dilldall. Veldig folkelig, som flere i denne tråden har nevnt.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 13:04   #29
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Kjøper endel svenske interiørblader og Boligpluss.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 15:09   #30
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.820
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Hva med Living etc? Engelsk interiørmagasin. Jeg liker det veldig godt, abonnerer ikke, men vurderer det. Kjøper det alltid når jeg er i England, samt 3-4 ganger i året ellers.

http://www.livingetc.com/

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 15:14   #31
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Jeg begynte akkurat å abonnere på Elle Interiør og på DItt Hus. Kjempekjekke blad

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 16:21   #32
vimjer
Tante Sofie
 
vimjer sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.632
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Bo bedre.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 18:34   #33
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Ja, jeg abonnerer på VAKRE Hjem & Interiør . Jeg er fornøyd ettersom dette er det bladet som best representerer min egen interiørstil, og dermed får jeg masse tips og idèer.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 19:15   #34
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Jeg abonnerer ikke, men kjøper jevnlig Boligmagasinet (dansk), Bo Bedre (dansk), og Interiørmagasinet. Innimellom kjøper jeg svenske Sköna Hem, Elle Interiør og Bonytt. Kjøper vel gjennomsnittlig to-tre magasiner i mnd.

Boligmagasinet er helt klart favoritten, med Bo Bedre som en god nr. to.

Ellers er det veldig inspirerende å følge med på interiørblogger, det er et hav der ute.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 19:21   #35
valborg
Superaktiv
 
valborg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 345
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Har abonnert på Bonytt i flere omganger, men gått i metning nå. Mange aktuelle og interessante artikler ifm husbyggingen vår, men så blir man innrednings- og kjøpelei, og da utgår dette bladet for oss. Har noen årganger i hylla, og konstaterer at det blir endel gjentakelser etterhvert. Nå leser jeg like gjerne gamle blader, hvis jeg skulle få lyst.

Nå hender det imidlertid at jeg kjøper Rom123. Veldig ok blad for inspirasjon til litt småfiksing, særlig for oss som har et litt ruskete dongeribuksehjem.

__________________
02, 04, 08
valborg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 21:02   #36
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Vi har nettopp gått løs på et Bonyttabonnement, og får se hvor lenge vi synes det frister.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 21:07   #37
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Opprinnelig lagt inn av Karima, her.

Jeg er heller ikke videre interessert i hjeminnredning, og ser for meg at abonnement på et interiørblad ville føltes omtrent like oppmuntrende som de ukentlige epostene fra Grete Roede som jeg ikke skjønner hvordan jeg få avbestilt.

Jeg kan skrive under på alt du skriver her.
Om du skulle finne ut hvordan du blir kvitt epostene fra GR så håper jeg du kan gi meg et hint.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 21:10   #38
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.812
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Det skjedde ett eller annet rart da det ble bestemt at mor Inagh skulle bli jente... jeg finnes absolutt ikke interressert i interiør.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 21:18   #39
Lilleville
Superduperaktiv
 
Lilleville sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 591
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Har hatt to prøveabbonement nå på Bonytt og Elle interiør.
Marginale forskjeller, men jeg liker Elle best. Det er hakket sprekere i stilen og har også med rimelige alternativer innimellom

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-09, 21:56   #40
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Abonnerer du på interiørblad?

Etter å ha lest denne tråden, så tror jeg jammen at jeg må teste ELLE interiør

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no