Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Billigst kontaktlinser - hvor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-13, 23:20   #21
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Så du er fornøyd?

Ja, jeg er det. Rask levering og greie priser.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 23:21   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg sammenlignet lensway.no og lensstore.no og sparte faktisk 350,- (!) på å kjøpe på sistnevnte.

Det var mye! Skal jammen sjekke selv neste gang jeg skal bestille. Det kommer jo helt sikkert an på hvilket merke man bruker. Jeg bruker en eller annen variant av Acuvue, husker ikke akkurat hva de heter.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-13, 23:28   #23
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.399
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg sammenlignet lensway.no og lensstore.no og sparte faktisk 350,- (!) på å kjøpe på sistnevnte.

Jeg sjekker disse to nå og lensstore.no var 58 kr rimeligere enn lenssway.no på mine typer, pr pakke. Skal jammen gå over til lensstore da. Nå sjekket jeg ikke hva fraktforskjellen var, om det var noe. Men ofte bestiller jeg når de har fri frakt uansett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 09:53   #24
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.117
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Jeg sammenlignet alle og Shopping 4 net var helt klart billigst, og halve prisen av lensway!! Jeg bruker Focus Dailies Toric.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-13, 20:09   #25
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Jeg bestilte på lensit.no søndagkveld og i går lå linsene i postkassen

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-13, 10:35   #26
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg sammenlignet alle og Shopping 4 net var helt klart billigst, og halve prisen av lensway!! Jeg bruker Focus Dailies Toric.

Shopping 4 net har jeg boikottet etter en krangel der de sendte meg 2 regninger for 1 leveranse. Endte med at jeg måtte betale for å slippe inkasso. Ikke det helt store beløpet, men nok til at jeg ble sur....

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-13, 14:20   #27
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Shopping 4 net har jeg boikottet etter en krangel der de sendte meg 2 regninger for 1 leveranse. Endte med at jeg måtte betale for å slippe inkasso. Ikke det helt store beløpet, men nok til at jeg ble sur....

NB; de kan ikke sende omtvistede krav til inkasso. Pass på dokumentasjonen din neste gang, og la dem sutre /true.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no