Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hvordan pakker du inn julegavene?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-06, 18:03   #21
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Pakker inn selv, og som regel har jeg et stort lager med julepapir som står til fargene vi har på juledekorasjonene det året. I år har jeg fått hjelp av ungene, så gavene er ikke like fint innpakket i år som tidligere, men litt sjarm det også. Lager pakkelapper selv, i år ble de veldig enkle med gullstempel av engel. Tidligere har jeg brodert pakkelapper, laget med trykk av hånda til tulla, stemplet og fått tulla til å fargelegge.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 18:16   #22
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Pakker inn selv og bruker alt fra gråpapir som dekoreres eller ferdigkjøpt papir.

De fineste pakkene er de hvor ungene tegner på gråpapiret med flotte farger, setter på hyssingbånd og med hjemmelaget pakkelapp

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 18:17   #23
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Synes det er herlig jeg, og sitte på kvelden å pakke inn gaver

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 20:38   #24
Tik
Trønder
 
Tik sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 756
Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Pakker inn selv ja!
Syns det er koselig

__________________
Mamma til 1998, 2002 og 2005
Tik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 20:44   #25
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Før la jeg voldsomt mye prestisje i gaveinnpakningen.

Jeg pleide å bruke gråpapir, ca. tre forskjellige gavebånd (ett av ekte stoff og to vanlig gylne) og skrev et dikt på pakken, i tillegg til at jeg pleide å portrettere den som skulle få gaven.

Det er dog en del år siden, så nå nøyer jeg meg med det fineste gavepapir og de fineste båndene jeg kan finne på IKEA. Jeg bruker dog aldri til og fra-lapper, det synes jeg er fryktelig stygg.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 20:56   #26
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg hadde en periode hvor jeg gjorde meg veldig flid med innpakkingen, men siden jeg ikke fikk en eneste kommentar på at folk så på hvordan gaven var pakket inn så sluttet jeg.
Har i noen år nå konsekvent kjøpt papir og merkelapper på Rema. Jada, jeg er litt sær...

Det eneste nå er at jeg merker at jeg har glidd tilbake i gammelt mønster i år. Gavene jeg har pakket inn så langt er i enten grønt eller blått papir med gule bånd. Ganske så stilige egentlig.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 21:24   #27
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg foretrekker at de blir pakket inn i butikken. Det er et ork å pakke inn synes jeg. Og må jeg pakke inn selv så blir det ikke noe fancy greier.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 21:26   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.807
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

De aller fleste gavene pakker jeg inn selv, men noen blir pakket i butikken.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 21:28   #29
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Dersom jeg må pakke inn selv, og det skjer oftere og oftere siden køene rundt juletider er meterlange og jeg har ikke hjerte til å be om å få noe pakket inn i butikken, så skjer det fort og gæli med minst mulig finesser.

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 14:42   #30
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Jeg hadde en periode hvor jeg gjorde meg veldig flid med innpakkingen, men siden jeg ikke fikk en eneste kommentar på at folk så på hvordan gaven var pakket inn så sluttet jeg.

Min erfaring også! Hvorfor bruke masse penger på flott, dyrt papir og matchende pynt når det ender rett i søpla?

Her er det det fineste Nillepapiret med matchende bånd - det for holde!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 15:34   #31
Svirre
Fullverdig medlem
 
Svirre sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 32
Svirre har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg pakker inn i rødt og grønt silkepapir, og noen tar jeg cellofan på etter det. Til barna pleier jeg å henge på en kjærlighet på pinne på båndet. Til og fra lapper lager jeg selv og har bilder istedet for å skrive navn, slik at de små barna kan "lese" på lappene.

Jeg pakker inn alle julegavene på kvelden på lillejulaften med knerten og spiser litt pepperkaker og drikker gløgg.

__________________
Min første røde prikk: men den avataren liker jeg bare ikke. Den er støtende faktisk.
Svirre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 15:39   #32
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Pakker inn selv!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 15:45   #33
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Pakker inn selv.
Med papir jeg har kjøpt.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 15:50   #34
Betsy
Aktiv
 
Betsy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 242
Betsy er litt kul
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Jeg syns det er utrolig kjedelig å pakke inn gaver. Jeg bruker papiret jeg finner og har på en til-fra lapp med lim under, da slipper jeg å ha på bånd. Tror ikke akkurat ungene jeg gir pakke til ser på hvordan det er pakket inn. Båndet blir også bare ekstra bry. Jeg bruker lite tape, så det er enkelt å pakke opp!

__________________
Godt gjort er bedre enn godt sagt!!
Betsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 16:04   #35
Pølse&Makaroni
Skumla
 
Pølse&Makaroni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 19
Pølse&Makaroni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

I år pakka jeg inn i gråpapir. Skulle egentlig pynte med hjemmelaga kort og silkebånd, men var for treig, og endte opp med å bare skrive på med sprittusj og sende avgårde.

Pølse&Makaroni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 16:35   #36
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan pakker du inn julegavene?

Pakker for det meste inn selv. I år har jeg faktisk flotta meg iforhold til foregående år. Både stilig bånd og sånne rosetter. Nå pakka jeg inn 2 i gråpapir med fine bånd og merkelapper fra Redd Barna. De blei fine. Men så har jeg ikke veldig høy standard heller da.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no