Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Tjukk og feit og full og seriegull

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 10:31   #1
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.964
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Tjukk og feit og full og seriegull

Kan noen være så grei å forklare meg bakgrunnen for dette feiringsropet? Jeg synes at Brannsupporterene alltid har vært flinke til å lage gode (vel, altså - alt er relativt ) tekster. Enkelte lag (jeg skal ikke nevne navn) klarer jo å synge i 10 minutter på la-la-la-la-na-na-na-na, og er såre fornøyd med det. Gullet ska' hem-teksten er jo fabelaktig. Men tjukk og feit og full har jeg ikke helt fattet ennå.

Anybody?

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 20:19   #2
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tjukk og feit og full og seriegull

Dette er jo bare moro, den startet på z-feltet, tror jeg, de fleste morsomme kommer derfra.
Jeg digger den, den er passe ironisk, den sier litt om det ofte forventede bildet av en supporter, men stemmer jo lite.
Dessuten rimer det og fenger mange.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 20:32   #3
Unagi
Total awareness
 
Unagi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 95
Unagi er litt kul
Standard

Sv: Tjukk og feit og full og seriegull

Vet ikke helt hvorfor de synger det. Men Monsen lurte på om spillerene sang om han når de drog den på festplassen etter de hadde fått gullet

__________________
Unagi is a state of total awareness. Only by achieving true unagi can you be prepared for any danger that may befall you.
Unagi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-07, 22:11   #4
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tjukk og feit og full og seriegull

Opprinnelig lagt inn av Unagi, her.

Vet ikke helt hvorfor de synger det. Men Monsen lurte på om spillerene sang om han når de drog den på festplassen etter de hadde fått gullet

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no