Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Treningsbukse for gravide

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-15, 11:04   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Treningsbukse for gravide

Jeg leter og leter, men finner ikke det jeg er ute etter. Tights har jeg funnet, men jeg skulle gjerne hatt noen litt videre bukser til styrketrening og gåturer. Det er jo litt rart om det ikke eksisterer, så; er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt?

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-15, 11:09   #2
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

Jeg kjøpte på HM i sin tid (seinest i 2012), i hvert fall. Litt yogabukseaktige, men lange og mulig å snøre inn nederst, funket til både yoga og gåturer og generell henging. Det var litt vondt å gi slipp på dem etterpå egentlig, behagelige greier!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-10-15, 12:20   #3
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.606
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg kjøpte på HM i sin tid (seinest i 2012), i hvert fall. Litt yogabukseaktige, men lange og mulig å snøre inn nederst, funket til både yoga og gåturer og generell henging. Det var litt vondt å gi slipp på dem etterpå egentlig, behagelige greier!

Jepp, den var veldig god. Nå brukt som malebukse.

vixen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-10-15, 12:39   #4
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

*noterer*

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-15, 12:45   #5
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

Jeg hadde myke bukser fra Boob, slike som bare rulles oppover magen. Både til trening og sofa bruk, fungerte godt til siste dag.

Noe sånt,
http://www.miinto.no/p-429993-mammabukse-i-bambus-sort

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-15, 12:56   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.446
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

Jeg kjøpte treningsbukser både hos HM og på XXL da jeg var gravid.

Dvs, kosetreningsbuksen fra HM ble vel innkjøpt FØR jeg ble gravid, jeg syns det var så deilig med en bukse som dekket godt oppover magen

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-15, 19:10   #7
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

Er du gravid? Gratulerer!

Jeg ga opp å finne ok bukser til dette, så jeg brukte treningstights til styrketrening (det gjør jeg jeg forsåvidt uansett) og skibukser/overtrekksbukser til turgåing. De er såpass elastiske at det gikk greit. Og så brukte jeg mye hårstrikk-i-knapphullet-trikset på fjellbukser og sånt.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-15, 21:13   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

Jeg brukte bare mine vanlige klær, men så kunne jeg ikke fordra bukser som dekket hele magen.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-15, 21:46   #9
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.869
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

Jeg brukte den yogabuksa fra H&M. Nå har vel også Stormberg gravid-klær, har du sett der?

Og gratulerer

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-15, 15:09   #10
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

Takk for tipsene. Jeg har ikke funnet noe på H&M nå, de jeg fant hadde veldig slaskete stoff og det er jeg ikke så glad i. Aller helst ville jeg hatt noe lignende Nike-buksene jeg har i litt glattere stoff (ikke yogabukse-aktig), men det ser dårlig ut.

Opprinnelig lagt inn av Ruslebiffen, her.

Er du gravid? Gratulerer!

Ja! Takk! Jeg kommer omsider etter.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg brukte bare mine vanlige klær, men så kunne jeg ikke fordra bukser som dekket hele magen.

Jeg har virkelig ingen sjans til å bruke mine vanlige klær.

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Jeg brukte den yogabuksa fra H&M. Nå har vel også Stormberg gravid-klær, har du sett der?

Og gratulerer

Takk for det! Jeg har sett på Stormberg, men buksene er bare beregnet til utebruk/friluft, dessverre.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-15, 15:26   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.179
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

Ja, jeg var nok heldig som ikke ble spesielt stor.

Stormberg har tights.

Gratulerer forresten!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-15, 16:45   #12
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

Jeg finner tights (og kan til dels bruke mine gamle enn så lenge), men har som sagt lyst på en annen type bukse enn det. Og takk!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-15, 19:28   #13
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Treningsbukse for gravide

I tilfelle andre søker opp tråden og lurer på det samme: i dag fant jeg tre bukser på XXL! De er nok ikke laget for gravide, men jeg er ganske stor i femte måned nå, og det gikk fint i samme størrelse som før eventuelt én opp. Buksene var fra Casall:

Harmony pant, Essential stretch pants (den er ikke så blank som på bildet) og Plow pant.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no