Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liten påskjønnelse til en 11-åring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-18, 10:35   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liten påskjønnelse til en 11-åring

Jeg synes ofte slike tråder er litt teite. Jeg har jo en 11-åring selv, og burde vite hva man kan kjøpe til gutter på den alderen.

Greia er den at hver eneste torsdag i hele høst så har knerten fått være med en klassekompis hjem slik at han slipper å dra helt hjem før håndballtreninga. Knerten hadde bare rukket å snu i døra hjemme, men nå får han en liten pause og en brødskive før treninga. Gutten og moren mener at dette ikke er noen big deal, og i prinsippet er jeg jo enig. Gutten og knerten er gode venner og han bor midt mellom skolen og hallen, så det er ikke mye jobb. Men jeg tenker at jula er et godt tidspunkt for å vise at vi setter pris på den hjelpen det faktisk er.

Gutten har ganske strenge foreldre, og får spille langt mindre enn gjennomsnittet, så noe spillrelatert er utelukket. Knerten selv ønsker seg INGENTING, og klarer heller ikke å komme opp med noe forslag til noen presang.

Har du et forslag til en liten påskjønnelse til en 11-åring?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 10:43   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Hva med noe håndsballrelatert? En kul ball, invitasjon til å se favorittlaget sammen med dere, en kul bag, eller noe sånt?

Eller en opplevelse, kinotur, bowling eller noe sånt, sammen med dere?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 10:44   #3
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.442
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Brettspill, kortspill, noe til rommet? Min kar ble overlykkelig over pokemon gardiner, månelampe, og selvlysende stjerneklistremerker til å ha i taket. Og mikroskop var populært.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 10:44   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Skulle også foreslå en kinotur eller kamp eller lignende for han og Knerten (og en voksen).

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 10:53   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Skulle også til å foreslå kinotur? Eller tur til Burger King el?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 10:58   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Først: Min gutt er denne klassekompisen, vi har en som alltid er med min gutt hjem før trening, fordi vi bor mellom skolen og banen, og de bor i motsatt retning. En annen er med av og til. Det er virkelig ingen big deal, jeg hadde følt at det var litt unødvendig om vi eller gutten skulle få noen som helst slags påskjønnelse for det. Det er jo hyggelig for min gutt også, å ha med kompisen(e) hjem. Men skjønner jo at det betyr litt for logistikken hos dem da.

Men hvis det absolutt måtte være noe så hadde litt julegodt, hjemmelaget eller en liten godtepose fra butikken, holdt i massevis. Hvis det skulle være noe mer så tenker jeg et gavekort på kino, rush e.l, gjerne i form av et kort hvor det står at de tar han med, hadde vært veldig hyggelig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 11:02   #7
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

I fjor stakk jeg en pose julemarsipan og et julekort til den familien som ofte ender opp med å kjøre speiderungene i nabolaget. Dette har jo vært fordi en av foreldrene av ulike årsaker har vært mye med selv, men det gjorde unektelig underverker for vår hverdagslogistikk og var vel verdt en liten påskjønnelse.

Dersom guttene stort sett hadde klart seg selv, høres det toppers ut med en kinotur eller liknende.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 11:34   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Blomster og sjokolade til familien? Hyggelig for både liten og stor?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 13:26   #9
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Godis er stort sett aldri feil, og kan spises av både de voksne og barna. Stor porsjon Toffifee og juleskumnisser?

Så fint at de gjør dette for Knerten, og så fint at dere ser det.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 13:32   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Godis er stort sett aldri feil, og kan spises av både de voksne og barna. Stor porsjon Toffifee og juleskumnisser?

Så fint at de gjør dette for Knerten, og så fint at dere ser det.

Skumnisser og Toffifee høres egentlig ut som en strålende idé. Da kan lillebror også få litt (som har knertenbesøk han også siden de deler rom).

Siden vi har flyttet, så spurte jeg på håndballslagets facebooksider om det var noen som kunne hjelpe oss. Det var mange som meldte seg, men jeg ble enig med moren til denne gutten om at det var greit med en fast avtale. Så derfor går han alltid dit.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 13:34   #11
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Billetter til en av kampene i Gjensidige cup (som Møbelringen cup, men for herrelandslaget)?

Lenke her

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 13:36   #12
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Kinobesøk til gutten og noe julegodt til foreldrene.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 13:44   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Billetter til en av kampene i Gjensidige cup (som Møbelringen cup, men for herrelandslaget)?

Lenke her

Disse to gutta er lagets ivrigste spillere, men det er veldig fascinerende hvor uinteressert de er i håndball for voksne. Knerten har sett litt på tv og rolig konstatert at "de folka der holder på med en helt annen idrett enn meg".

Og jeg har konstatert at jeg er ganske enig, for G11 på nivå 3 er en mye roligere sport, gitt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 13:57   #14
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

He-he. Samme her med yngste. Spille? Ja! Se på? Hvorfor det?

Eller - det var som publikum til en 14-årskamp (yngste er snart 12) han besluttet å begynne igjen. Så noe ser han. Men ikke voksenhåndball.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 14:35   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Godis shøres lurt ut, eller ta ham med på kino. Fint om det ikke er en "gave", for plutselig vil de gi noe tilbake og vips, så har du en ny tradisjon gående, uten at du hadde tenkt på det.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 14:52   #16
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Godis shøres lurt ut, eller ta ham med på kino. Fint om det ikke er en "gave", for plutselig vil de gi noe tilbake og vips, så har du en ny tradisjon gående, uten at du hadde tenkt på det.

Poeng. Men samtidig blir det rart om det skal være en ren påskjønnelse også, hvis det bare er til gutten og ikke til familien. Muligens veldig konstruert i mitt hode, men i forhold til min gutt og hans venn så tror jeg min gutt ser det som at han får ha med en venn hjem hver uke, altså at han får ha besøk, ikke at han gjør en innsats, som han fortjener premie for, hvis du skjønner hva jeg mener. Da synes jeg i tilfelle det vil være mer naturlig at det er til hele familien, fordi de åpner hjemmet sitt for han, for å si det slik. Det er jo ikke slik at gutten "stiller opp for" eller "tar seg av" han på noen måte. Da synes jeg det er bedre at den gis som en vanlig julehilsen til kompisen, fordi de har tilbragt så mye tid sammen det siste året, rett og slett.

En eller annen nyanseforskjell i maktforholdet der som jeg ikke helt får til å forklare.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-12-18 kl 16:14.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 15:59   #17
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

For meg ville det vært naturlig å gitt noe til hele familien, antakelig noe spiselig. Det er antakelig foreldrene dette er mest "bry" for i den grad det er bry involvert.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 16:55   #18
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.462
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Disse to gutta er lagets ivrigste spillere, men det er veldig fascinerende hvor uinteressert de er i håndball for voksne. Knerten har sett litt på tv og rolig konstatert at "de folka der holder på med en helt annen idrett enn meg".

Og jeg har konstatert at jeg er ganske enig, for G11 på nivå 3 er en mye roligere sport, gitt.

Nå skal ikke jeg overtale deg til å dra på kamp, men jeg vil bare si at det er overraskende mye gøyere å se håndballgutta live enn det er på TV, altså. Jeg tok med meg frøkna på kamp i våres, og hun er egentlig ikke så veldig interessert i håndball, men syntes det var veldig morsomt å se dem live. Spillerne er veldig flinke til å lage show for publikum, mye flinkere enn for eksempel damene.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-18, 23:12   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

For meg ville det vært naturlig å gitt noe til hele familien, antakelig noe spiselig. Det er antakelig foreldrene dette er mest "bry" for i den grad det er bry involvert.

Nei. Treninga starter kl 16, så det er ingen voksne som rekker å komme hjem før de har dratt igjen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-18, 19:46   #20
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Tenker det hadde vært veldig byggelig å invitere gutten med på kino eller en aktivitet en dag (bowling eller hva man har i nærheten), hvis gave noe godteri el.l. De har store bokser med skumnisser på Jula akkurat nå til 60 kr eller noe sånt (godteritilbudene på Jula er som regel borte den siste uka før jul).

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no