Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Rafting, kan noen svare?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-07, 10:21   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Rafting, kan noen svare?

Jeg skal på rafting neste helg sammen med flere jeg gikk på høyskole med for ti år siden...
Aldri prøvd det før, men gleder meg (og gruer meg litt)

Vi har fått beskjed om å ha med ullundertøy eller lignende å ha under våtdrakta, men jeg har et dumt spørsmål.... hva har jeg på bena? Ullsokker skjønner jeg, men er det noe mer? Jeg er slik som lett fryser på bena, så det har jeg ikke så lyst til.
Noen andre tips? For det er ikke bare å stikke innom hjemme og hente noe, for jeg blir 4-5 timer hjemmefra

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 11:28   #2
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rafting, kan noen svare?

Jeg har raftet i Sjoa, og det var helt forferdelig moro!! Ta med ull ja, ullsokker, ull undertøy. Jeg var ganske tidlig på året, men det ble ikke så kaldt, mulig det blir kaldere nå. Kanskje også ha med noe på finga?

Regner med at hjelm og mat er inkludert i prisen.

Ha en alle tiders helg!!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 11:52   #3
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rafting, kan noen svare?

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Jeg har raftet i Sjoa, og det var helt forferdelig moro!! Ta med ull ja, ullsokker, ull undertøy. Jeg var ganske tidlig på året, men det ble ikke så kaldt, mulig det blir kaldere nå. Kanskje også ha med noe på finga?

Regner med at hjelm og mat er inkludert i prisen.

Ha en alle tiders helg!!!

Noe til hendene, det var lurt ja. Tror det blir moro ja, blir 4 eller 5 som rafter. Trodde jeg var den som var mest pyse hehe...
Skal ellers være sammen hele helga (8-9 stk av 18 i klasse). Gleder meg, har ikke sett noen av de på 5 år (sist treff), og flere har jeg ikke sett siden skoledagene!

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 12:03   #4
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rafting, kan noen svare?

Ullsokker anbefales. Anbefaler også noe godt og varmt til etterpå (ull og fleece!) Godt å ha på seg tørt og varmt etterpå. Ha det gøy!

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 18:44   #5
hadi
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 68
hadi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Rafting, kan noen svare?

Den gangen jeg raftet, hadde vi joggesko utenpå ullsokkene.
Vi gikk rundt, så jeg var i vannet to ganger, men frøys ikke.

Ha det gøy på rafting!

hadi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 18:56   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.974
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rafting, kan noen svare?

De gangene jeg har raftet, så har jeg hatt et par slitte joggesko på. Godt ullundertøy er et must under våtdrakta. Alt blir kliss vått, så husk skift.

Rafting er skikkelig morsomt, så gled deg!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 20:26   #7
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rafting, kan noen svare?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

De gangene jeg har raftet, så har jeg hatt et par slitte joggesko på.

God idé
Joggeskoene mine er definitivt slitte.... Skal egentlig prøve å kjøpe et par nye før jeg reiser (til evt tur på søndagen), men skjønner ikke helt når jeg skal rekke det....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 20:43   #8
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Rafting, kan noen svare?

Hvis du får låne våtdrakt kan det godt hende de har "våtsko" eller hva det nå heter også.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no