Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Aargh!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-07, 11:56   #1
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Aargh!

Fikk nettopp en melding: "Friends 4-ever! Send denne supersøte beskjed til alle vennene dine. Også til meg hvis jeg er din venn. Hvis du får 1 tilbake, må du tenke mer på vennene dine! Får du 3 tilbake er du en god venn! Får du 5 tilbake, er du en riktig god venn! Får du 7 tilbake, er du VERDENS beste venn. Sett i gang!



1. Jeg HATER slike kjedemeldinger, og synes det er utrolig at (voksne)folk i det hele tatt sender dem og lar teleselskaper tjene seg rike på dem.
2. Jeg ble rett og slett bekymret for min venninne. Hun er vanligvis oppegående og hyggelig, men jeg ble litt paff over at hun faktisk gidder å sende slike meldinger. Dette er noe en 12 åring gjør.
Jeg skrev bare tilbake at jeg er sterk motstander av å la teleselskaper tjene seg rike på slike meldinger.

Hva mener dere? Jeg får fnatt!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:04   #2
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aargh!

Sånne bare ignorerer jeg. Blir irritert og oppgitt over de som sender slike. Enda verre er det om det står "sender du ikke videre vil du brenne i helvete/ miste alle dine venner" e.l.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:06   #3
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Sånne bare ignorerer jeg. Blir irritert og oppgitt over de som sender slike. Enda verre er det om det står "sender du ikke videre vil du brenne i helvete/ miste alle dine venner" e.l.

Ja, en slik en viste min 16 åring meg. Hun bare ristet på hodet.

Men at en av mine venner sender slike?

Hun er på hytta til moren og faren sin, uten barn, med samboer. Jeg tror hun kjeder seg. :ber:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:07   #4
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Jeg blir irritert, men ignorerer.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:07   #5
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aargh!

Hadde ikke giddet bry meg. Hvis en sms definerer vennskapet så bør man revurdere vennskapet.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:08   #6
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aargh!

Jeg har gode nok venner til å ikke ha fått en slik melding i det hele tatt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:10   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Aargh!

Jeg blir irritert i 20 sek før jeg ignorerer og legger fra meg mobilen.

samme når jeg får mail av samme typen. vet ikke hvor mange jeg sletter i uken. Skjønner ikke hvorfor de gidder.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:12   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aargh!

Slike meldinger er bare dumme. Samme med slike kjedemailer.

Jeg har også en voksen, oppegående venninne som sender slike meldinger i hytten og styrten.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:15   #9
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aargh!

Den type meldinger blir umiddelbart slettet og glemt.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:32   #10
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Slike meldinger er bare dumme. Samme med slike kjedemailer.

Jeg har også en voksen, oppegående venninne som sender slike meldinger i hytten og styrten.

De MÅ da være et utslag av å kjede seg? :ber mer:

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 12:38   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har gode nok venner til å ikke ha fått en slik melding i det hele tatt.

Det har ikke jeg.
Det er dog ikke så ofte jeg får de møkkameldingene der, men disse kjedemailene derimot. Jeg har ikke tall på hvor mange vinn-en-mobiltelefon, pass-deg-for-denne-på-msn og annet shit jeg får.

Det irriterer meg grenseløst med alle disse som så tydelig :NerdTM: er falske advarsler i hytt og vær.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 03-04-07 kl 12:39. Årsak: *norsk*
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:02   #12
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Den type meldinger blir umiddelbart slettet og glemt.

Gjelder både de som kommer på mail og mobil.

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:04   #13
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aargh!

Jeg hadde nesten vurdert mitt vennskap til vedkommende. Alle som kjenner meg vet at slike meldinger hater jeg. :grøss:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:06   #14
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aargh!

Jeg får mye sånt på mail. Irriterer meg litt før jeg sletter de. Jeg har aldri sendt videre sånt tull.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 13:08   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aargh!

Jeg ignorerer glatt slike meldinger! Jeg videresender aldri disse til andre venner, men det hender avsender får en hyggelig melding tilbake, dersom det var en spesielt søt sak.

Heldigvis har jeg ikke så mange venner som syns slikt er ustyrtelig gøy.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 16:02   #16
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Aargh!

Jeg får et blaff av irritasjon, tenker deretter at ikke alle har lik telefon-og mailkultur og sletter deretter både mailer og meldinger i det stille uten noen melding tilbake.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 16:39   #17
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Aargh!

Jeg sendte jo som sagt melding tilbake om at jeg av prinsip...bla, bla, bla. Da kom det: Hei, snuppa. Her er været herlig, koser du deg i påska?"



Jeg tror hun skjønte det.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 16:42   #18
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Aargh!

Jeg fikk følgende SMS i dag:

"Fotografen nekter å ta et bilde av meg naken i et påskeegg med fjær i ræva og gul neglelakk. Så det blir ingen kort herfra i år. Men god påske allikevel."


Da er det vel bare å avbestille timen jeg hadde hos fotografen også.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 16:48   #19
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Aargh!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg ignorerer glatt slike meldinger! Jeg videresender aldri disse til andre venner, men det hender avsender får en hyggelig melding tilbake, dersom det var en spesielt søt sak.

Heldigvis har jeg ikke så mange venner som syns slikt er ustyrtelig gøy.

Signerer denne.

Men det hender jeg får mange og sender da kun til de som jeg fikk den av hvis den var skikkelig søt.
En slik melding forteller ikke meg at den personen som sendte den er tåpelig etc.
Er bare et tegn på at de kjeder seg, for jeg kjenner mine venner såpass godt at jeg slipper å vurdere dem ut ifra slike sprell-
Alle kan få et stikk av barnslighet, og det er bare sundt

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-07, 17:03   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Aargh!

Jeg virkelig HATER slike meldinger og fikk mange av dem før (har selvsagt aldri fulgt dem opp, noensinne), men nå vet alle vennene mine at jeg hater de meldingene så jeg får dem bare en sjelden gang.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no